Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Naisten viestit deittisovelluksissa ovat ristiriitaisia

Vierailija
25.10.2024 |

"Ahdistusta herättävät myös deittisovellusten profiilit, joissa kriteerit ilmoitetaan pitkänä listana ominaisuuksia, joista ei ainakaan olla valmiita luopumaan. Mielestäni kiireen ja kulutuskulttuurin kierteissä saattaa unohtua, kuinka tärkeä rooli yhteensopivuuden testaamisella on. Sitä kun ei kykene todistamaan ruudun välityksellä. Tuntuu, että vastapari hylätään heti, jos tämä ei uskalla sanoa tahdon ennen ensimmäistä tapaamista.

Onko siis liikaa vaadittu, että deittikumppani haluaisi ensin tutustua juuri minuun ihmisenä? Mihin meillä on niin kova kiire koko ajan? Vai ylittääkö torjutuksi tulemisen pelko aidon yhteyden löytämisen ja pitää meidät swaippailemassa sovelluksissa sen sijaan, että tekisimme aloitteita sukupuoleen katsomatta tosielämässä?"

Eero haluaa, että naiset tekisivät hänelle aloitteen eivätkä vaatisi häneltä mitään. Että haluttaisiin tutustua mieheen ilman, että on ainuttakaan etukäteisvaatimusta ja sitten poimittaisiin ilmiesesti jonosta miehiä, jotka vietäisiin naisten puolesta treffeille.

Mitä ihmettä naiset tästä saisivat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ristiriitaista tuossa on? Naiset eivät halua tavata jokaista tarjolla olevaa miestä. Niin se vaan on.

Vierailija
2/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ominaisuuksista se yhteensopivuuskin on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsii kumppania elämään. Miehet vain seksiin.

Vierailija
4/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran vanhanaikainen, että haluan miehen tekevän aloitteen ja suunnittelevan deitit ja itse olla siinä vastaanottavaisessa roolissa. Tämä mies haluaa selvästi maskuliinisen naisen rinnallensa. Saa haluta, mutta sen valinnan kanssa pitää sitten olla sinut. 

Vierailija
5/5 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä maailmassa ole rakkautta. Se on vain kuinka hyvin pystyy tyydyttämään toisen tarpeet.kunnes toinen kyllästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan