IS: Naapuri piinaa maahanmuuttajaperhettä Paraisilla töhri perheen auton ulosteella, uhkaili lapsia
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Ausländer raus!
Du hast eine schwäbische Grüße verdient! Herzliche glückwunsch!
Parainen on suomenruotsalaisia täynnä. Nyt Anna-Majan pitäisi mennä tulkkaamaan sinne tilannetta. Rkp kun haluaa lisätä ulkkari työvoimaa Suomeen, niin joku paradoksi tähän nyt kätkeytyy.
Ihre Volkskanzler war eine schwache Pimmelfrau. Was denkt ihr darüber?
"Perheen vanhemmat kertovat kokemuksistaan lehdelle arabiaksi tulkin välityksellä. He esiintyvät jutussa turvallisuutensa vuoksi anonyymisti, mutta heidän henkilöllisyytensä on toimituksen tiedossa.
Turun Sanomien mukaan maahanmuuttajaperheen piina alkoi noin vuosi sitten perheen muutettua omakotitaloon Paraisten keskustassa."
Vierailija kirjoitti:
Muuttajat rapettavat joka päivä suomalaistyttöjä, mutta mitäs pienistä.
Vain soumalaisella on oikeus rabettaa suomi tyttöjä
Terveisiä persu
Der Mann aus Stahl hat einen Untertan aus dem Volkskanzler gemacht und ihn gezwungen, seine Stiefeln zu lecken.
Vierailija kirjoitti:
Miehen työkaverin äidinkieli on ar a bia. Hän on DI. Vaimonsa on lääkäri. He ovat ortodokseja.
Ei voi persuille tälläistä kertoa, heiltä menee pasmat sekaisin.
Der britische Bulldog hat den Volkskanzler im Arsch gefickt.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko uusnasut edes saksaa?
Donnerwetter!
Mitä paskaa sinä selität ja uhriudut?
Jos Martti 50v. heittää kakkaa mun puutarhaan, voinko minä saattaa sinut siitä vastuuseen? Niinhän se persulogiikalla näköjään menee.
Vierailija kirjoitti:
Se on syyrialaisperhe. Kertoo kaiken oleellisen..Erittäin rässistejä kantiksia kohtaan tämä sakki.
Joo, sinäkin olet Sysmästä. Se kertoo kaiken.
En minä itsekään suurimmasta osasta maahanmuuttajista pidä mutta en kannata tuollaista toimintaa. Hulluus pitää hillitä ja itselleen tuo vain kuoppaa kaivaa.
Mitä sinä teet tällä keskustelupalstalla? Yllytät ihmisiä vihaan täysin syytöntä perhettä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko uusnasut edes saksaa?
Olet uusnasu, kun saksaa osaat?
Vierailija kirjoitti:
Jämäkkää ja suoraselkeistä toimintaa naapurilta. Arvostan!
Varmaan arvostaisit yhtä paljon jos itse olisit kohteena.
Vierailija kirjoitti:
Persut on niin kuvottavia.
Samaa sakkia kokkarit. Yhtä lailla ras seja, vaikka eivät ole julkisesti siitä jääneetkään kiinni.
Mikä on internettrollin panos tähän yhteiskuntaan? Se on kokonaisuudessaan negatiivinen.
En kyllä kehtaisi aina noin kovasti yleistää taas. Suurin osa sekä persuista että maahanmuuttajista on ihan hyviä ihmisiä. Ja vassareista myös, paitsi ne jotka täällä tuomitsevat ihmisryhmiä kuin jumala taivaasta yhden paskamatint takia.