Soiko muillakin päässä KOKO AJAN?
Siis joku kappale, renkutus, jingle.. niin ettei hetken rauhaa?
Kommentit (42)
Soi. Koko ajan. Kärsin aamuyönheräilyistä ja saatan valvoa tunnin pari. Silloin alkaa soimaan joku biisi päässä mikä sitten vaihtuu päivällä. Biisi saattaa olla ihan mikä vaan lastenlauluista hevimetallin. En ees osaa niitä biisejä kunnolla, kunhan soivat. Tänä aamuna soi biisi Amen olisko sen Kashmirin biisi. Nyt se vaihtui Levoton prinssi biisiin. Ärsyttävää!! Tulis ees hyvää musaa, mutta ei.
Jostain syystä viime päivinä pään sisäisellä soittolistalla on ollut kappale: "Täällä Pohjantähden alla".
Soi! Tauotta! Yleensä jotain mitä olen äskettäin kuullut, mutta voi olla myös ihan randomia.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä viime päivinä pään sisäisellä soittolistalla on ollut kappale: "Täällä Pohjantähden alla".
Just! Kiitos vaan! Aloin miettimään miten se menee ja nyt en saa sitä pois päästä. Onneksi on juomantai ja saa huuhtoa välimuistin, sillä se lähtee.
Nyt soi Kinksien Im Not like evebody else - eilen soi Hare hare, rama rama - mantra koko päivän. Minun erikoisuus on, että krapulassa soi usein: Hei tonttu-ukot hyppikää..myös heinäkuussa.
Usein. Tai omat ajatukset ovat kuin kuuntelisin puhetta. Puhun siis koko ajan äänettömästi.
Harvoin on tyhjänhiljaista.
Miten muilla?
Mulla sama. Vt-kivut herättää klo. 1-4 ja vessassakäynnin jälkeen on turha yrittääkään nukkumista. Niinpä kaffet ja lukemaan mm. uutisia netistä. Sit alkaa joku biisi soimaan päässä. Viikolla viimeksi oli Hectorin Lapsuuden loppu. Kuuntelin sen sitten tubesta - ei se muuten lähde pois.... :/ (itku taas ....)
Ei soi. Ihan hiljaista on lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Nyt soi Kinksien Im Not like evebody else - eilen soi Hare hare, rama rama - mantra koko päivän. Minun erikoisuus on, että krapulassa soi usein: Hei tonttu-ukot hyppikää..myös heinäkuussa.
Mulla soi krapulassa aina "Tämän siitä saa kun juo paljon viinaa, tulee tyhmäksi ja väsyneeksi vaan.." Taitaa olla Mamban tuotantoa. No mulla on ainakin tilanteeseen sopiva. :)
Joo! Välillä kaks, kolmekin korvamatoa taistelee keskenään, ja mä yritän tavallaan ruokkia sitä mieluisinta. Tänään voitolle jäi Cheryl Crow:n "All I Wanna Do".
Ei soi koskaan, kun en kuuntele mitään musiikkia koskaan.
On tässä soinut monta päivää päässä Procol Harumin "A Whiter Shade of Pale". Ei haittaa, mutta ihmetyttää nämä korvamadot. Ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä olet kuullut. Yhtäkkiä vain jostain muistista pongahtaa jotain ja pistää jopa yksinään hoilaamaan.
Eivät ne kaikki ole tyyliin Procol Harum. Saattaa päähän jumittaa esimerkiksi lapsena opittu "Räven raskar över isen".
En avaa koskaan radiota/ telkkarii/ youtubee. Hiljaisuus olis parasta mutta nytkin soi eräs iskelmärenkutus Rauli Bädding Somerjoelta
Kyllä, sisäinen jukeboxini soi. Viime päivinä - kiitos Elämäni Biisi - on soinut hyvinkin voimaannuttava Kenen joukoissa seisot :) Ja olen sentään oikeistolainen. Yksi vihatuin korvamato minulle tulee mainoksesta, jossa soi Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas, inhoan kappaletta, ja siitä on todella vaikea päästä eroon.
Kyllä soi! Yllättäen myös sellaisia biisejä joiden sanoituksia ei oo tiennyt edes osaavansa. Sitten kun tarkistaa sanat netistä niin omassa päässä mennyt lyriikat suurin piirtein oikein. Ihme juttu!!
Mutta mussa on sellainen vika että herkästä biisit tartuu päähän ilman sen kummempia opetteluita niin ehkä noita muka outoja biisejä kuulut jossain ja ne on tarttunut kovalevylle takaraivoon.
Soi. Tämän takia pidän usein tvtä tai radiota kotona hiljaisella taustalla. Saa hetkellisesti aina vaiennettua sisäisen metelin.
Aika usein, mutta ei nyt sentään koko ajan.
Mulla soi kun olen hyvällä päällä. Silloin on ihan kuin olisi ihana soundtrack päässä koko ajan. On kiva vaikka vaan kävellä arkinen kävelylenkki, kun taustana soi milloin mitkäkin ysäri-dancepopit ja mitkä milloinkin. Jos olen väsynyt tai huonolla tuulella, ei yleensä soi musiikki päässä.