Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soiko muillakin päässä KOKO AJAN?

Vierailija
25.10.2024 |

Siis joku kappale, renkutus, jingle.. niin ettei hetken rauhaa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on jännä juttu, että päässä soivat biisit, joita et edes ole kuullut vuosiin. Aivomadoksi voi tosiaan myös junttaantua, jotain mitä et edes siedä.

Vierailija
22/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soi. Koko ajan. Kärsin aamuyönheräilyistä ja saatan valvoa tunnin pari. Silloin alkaa soimaan joku biisi päässä mikä sitten vaihtuu päivällä. Biisi saattaa olla ihan mikä vaan lastenlauluista hevimetallin. En ees osaa niitä biisejä kunnolla, kunhan soivat. Tänä aamuna soi biisi Amen olisko sen Kashmirin biisi. Nyt se vaihtui Levoton prinssi biisiin. Ärsyttävää!! Tulis ees hyvää musaa, mutta ei. 

Melkein sama mutta onneksi myös hyviä biisejä seassa. Kuitenkin pahimmillaan virsiä tai lähinnä yhtä virttä. Pimeytehen valoa ja rauhaa päälle maan... Peppi pitkätossun tunnari ruotsiksi. En edes osaa ruotsia että turha valittaa kirjoitusvirheitä. Här comme pippi longstrum sula heissulla.. Kun jotkin biisit alkaa käydä hermoille sanoitan niitä ihan kahjoiksi. Sinä ja minä on sellaisilla k-18 sanoilla ettei palsta kestä niitä. Laiton niitä kerran seksi osastolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein. Tai omat ajatukset ovat kuin kuuntelisin puhetta. Puhun siis koko ajan äänettömästi.

Harvoin on tyhjänhiljaista.

Miten muilla?

Puhetta ja pään sisäistä kiistelyä. Jotkut valittaa palstailijoiden ilkeyttä. Juu onhan täällä ilkeää porukkaa. Heh, kuulisivatpa kuinka mun pään sisäinen ääni haukkuu mua. Siinä on saamarin ilkeä ääni eikä sitä saa pois päältä.

M

Vierailija
24/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin että 95% ajasta soi päässä :D

Vierailija
25/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, melkein kokoajan, ja on ärsyttävää. Oikein keskittymällä saan sekunniksi pariksi joskus katkaistua sen. Joskus ne biisit tulee uniinkin ja kun herään, se vaan jatkuu.

Vierailija
26/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä. Jos kuulen aikaisin aamulla jonkun rallatuksen se voi jäädä soimaan.

Vierailija
27/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kun olin syvästi masentunut niin kuului mieskuoron laulua...Lääkäri sanoi että se on luonnollista että päästä sulkeutuu jatkuva ikävien aioden kelaaminen ...Kun sain unilääkkeitten avulla paljon nukuttua ja henkistä ja rahallista apua asioiden kuntoon saattamiseen  niin mieskuorokin hiljeni.  Nykyään ei soi mikään vaikka kuuntelen musiikkia .

Vierailija
28/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sisäinen jukeboxini soi. Viime päivinä - kiitos Elämäni Biisi - on soinut hyvinkin voimaannuttava Kenen joukoissa seisot :) Ja olen sentään oikeistolainen. Yksi vihatuin korvamato minulle tulee mainoksesta, jossa soi Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas, inhoan kappaletta, ja siitä on todella vaikea päästä eroon.

Mullakin on soinut monta päivää "Kenen joukoissa seisot" enkä ole sitä edes kuullut vuosikausiin mistään. Meidän vasemmistolaisessa lapsuudenkodissa sitä piti aina vappuna kuunnella. En yhtään keksi, mistä se nyt on mulle korvamadoksi tullut. Pikkuisen ärsyttää.

Vierailija
29/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnituksen koko tuotanto soinut jo 20 vuotta.

Vierailija
30/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sisäinen jukeboxini soi. Viime päivinä - kiitos Elämäni Biisi - on soinut hyvinkin voimaannuttava Kenen joukoissa seisot :) Ja olen sentään oikeistolainen. Yksi vihatuin korvamato minulle tulee mainoksesta, jossa soi Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas, inhoan kappaletta, ja siitä on todella vaikea päästä eroon.

Mullakin on soinut monta päivää "Kenen joukoissa seisot" enkä ole sitä edes kuullut vuosikausiin mistään. Meidän vasemmistolaisessa lapsuudenkodissa sitä piti aina vappuna kuunnella. En yhtään keksi, mistä se nyt on mulle korvamadoksi tullut. Pikkuisen ärsyttää.

Tätä tuli paitsi lauantain Elämäni Biisissä, myös maanantaina Puoli Seiskassa, jossa vieraana oli Aulikki Oksanen.

Vierailija
31/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen hölkkäämässä, kuten viimeksi eilen, toistuu pääkopassana koko ajan joku tietty kappale. Esimerkiksi tämä:

Tai tämä:

/ Ördög

Vierailija
32/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mun pitää siivota..aina mun pitää tiskata..aina mun pitää..aina mun pitää..aina mun pitää..

Vierailija
33/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä heräsin kun the sound of silence lauloi päässä ja lauloi vielä aamullakin. Harvinaista, että kerrankin hyvä biisi. Yleensä joku koppa-koppa-koppa-kuoriainen tai babyshark renkutus

Vierailija
34/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletteko noita konkreettisesti vai ajatuksen tasolla melodiat? Mullakin soi milloin mikäkin päässä, sama kappale ei yleensä monena päivänä peräkkäin. Joskus lenkillä ollessa valikoituu joku satunnainen kappale koko lenkin ajaksi. Mahtaako sitten olla askeleisiin sopiva rytmi.

Minulla on kyllä sitäkin, että jos vaikka sanon livetilanteessa jotain nokkelaa, niin toistan päässäni tämän keskustelun kohdan kymmeniä ellen satoja kertoja päässäni, yleensä saman päivän aikana. Voiko tämä olla jotain jumiutumista, autismin piirrettä tms. ?

Vierailija
35/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkivasti soi jotain. Osaan myös vaihtaa biisiä, jos sattuu tulemaan epämieluisa ja joskus pistän "vapaalle" jolloin tulee ns. omaa tuotantoa. Se on yleensä aika kiinnostavaa kuunneltavaa. 

Vierailija
36/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla. Ainoastaan silloin taukoaa, kun keskityn kovasti johonkin tehtävään.

Jopa yöllä, kun herää kesken unien ja nousee vessaan, niin alkaa se soittolista pyörimään, kun jalat osuu lattiaan. Viimeyön pisutauolla oli Bon Jovin Always, jota en ole edes kuullut varmaan 20 vuoteen ja hereilläkin olin ehkä 3 minuuttia, ennenkö nukahdin uudestaan. Se riitti silti jukeboksin käynnistymiseen.

Aivot toimii mysteerisillä tavoilla.

Vierailija
37/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt soi Kinksien Im Not like evebody else - eilen soi Hare hare, rama rama - mantra koko päivän. Minun erikoisuus on, että krapulassa soi usein: Hei tonttu-ukot hyppikää..myös heinäkuussa.

Mulla soi krapulassa aina "Tämän siitä saa kun juo paljon viinaa, tulee tyhmäksi ja väsyneeksi vaan.." Taitaa olla Mamban tuotantoa. No mulla on ainakin tilanteeseen sopiva. :)

Oma krapulamato on Freud Marx Engels & Jungin mystinen metsätyömies. Isä kuunteli tuota joskus, kun olin lapsi. Tyyliin yli 30 vuotta sitten. Silti aivot kaivaa sen jostain darrassa.

Ja olen siis akateeminen keski-ikäinen nainen eli aika kaukana siitä metsätyömiehestä :D

Minä tahdon olla mystinen metsätyöööömies...ja hirsiä vetää kun karsia rapula on!

Vierailija
38/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä tuli paitsi lauantain Elämäni Biisissä, myös maanantaina Puoli Seiskassa, jossa vieraana oli Aulikki Oksanen.

En edes katsonut kumpaakaan.

Vierailija
39/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kuului päässä lähes sekoamiseen asti Abban The winner takes it all-biisin yksi ainoa lause!!! And someone way down here loses someone dear.  Välillä myös nopeutettuna. Välillä hiljeni ja sit taas alkoi..

En tiedä missä vika ja miten se loppui, mut onneks loppui. 

Vierailija
40/42 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei soi, olen terve ihminen

Olet siis niin sairas, että sinulla ei ole enää sairaudentuntoa. Normaaleilla ihmisillä nimittäin välillä soi korvamatoja ja moni hittibiisi tehdäänkin sillä periaatteella, että se jää soimaan ihmisten päihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän