Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies varustautuu vasaralla - Normaalia?

Vierailija
25.10.2024 |

Olen tapaillut muutaman kuukauden erästä miestä. Keski-ikäisiä ollaan. 

Miehellä on eteisessään oven vieressä vasara. Hän perustelee sitä sillä, että jos joku yrittää tunkeutua sisälle, niin on ase siinä valmiina. Laitoin vasaran joskus kaappiin tms muualle, mutta mies tästä suivaantui ja teki hyvin selväksi, että vasaran pitää tosiaan olla käden ulottuvilla siinä oven vieressä.

Sanokaa nyt, olenko se vain minä vai onko tuo teidänkin mielestä jotenkin todella omituista?

Mies on siis tuikitavallinen it-insinööri, ei minkäänlaisia kytköksiä mihinkään rikollisliigoihin eikä käsittääkseni koskaan ole joutunut pahoinpidellyksi tms. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omituista.

Vierailija
2/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on pesäpallomaila oven vieressä. On minusta tyylikkäämpi kuin vasara. Asun kaupungin keskustassa ja olen joskus tavannut sekopäisiä narkkeja rappukäytävässä vaikka on hyvä taloyhtiö ja ovet lukossa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ei ole ongelma, niin siitä nainen kehittää päänsä sisällä ongelman.

Vierailija
4/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä tietysti jätät sen sian, ja sitten hommaat hiomattoman puudildon ja kissan.

Uskomatonta vatvomista taas. Onko vasara ongelma, mitä mieltä. 🤦🏼

Vierailija
5/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Fiskarsin halkaisukirves porstuassa käden ulottuvilla.

Vierailija
6/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miss mies asuu? Kaupungissa vai maalla? Okt, rivari vai kerrostalo? Levoton alue vai maailman rauhallisin nukkumalähiö? Jos siellä on naapurissa esim narkkeja, niin asiaa on paljon helpompi ymmärtää. Vastaa ap näihin nyt ensin. 

Vierailija
7/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on miehen toimesta eteisessä pesäpallomaila sekä oikealta näyttävä ilmapistooli. Asutaan vähän rauhattomalla alueella omakotitalossa, niin ymmärrän hyvin miksi huolii. 

Vierailija
8/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jauhesammutin oven pielessä. Se on täytetty punaisella väriaineella. Sitten on vielä kirves ja pesäpallomaila, sekä moottorisahan ketjusta tehty ruoska. Tervetuloa !!!

Vierailija
9/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vasara tässä nyt ongelma ole, vaan se mitä se viestii. Itse en jaksaisi seurustella ihmisen kanssa, joka suhtautuu ympäristöönsä noin vihamielisesti ja epäluuloisesti, että ihan vasaralla pitää varustautua, kun kohta joku saattaa hyökätä ovesta sisälle. Mä olin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka oli tosi negatiivinen ja kaikkia ihmisiä kohtaan tosi epäluuloinen, ihmiset halusi hänen mielestään aina jotakin pahaa eikä itse ymmärtänyt olevansa juuri se pahantahtoinen... En jaksaisi enää sellaista.

Vierailija
10/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä noudata miehen kotona sen sääntöjä. Onko selvä? Kyse ei ole aina sinusta ja sinun mielipiteistäsi.

Vierailija
11/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miss mies asuu? Kaupungissa vai maalla? Okt, rivari vai kerrostalo? Levoton alue vai maailman rauhallisin nukkumalähiö? Jos siellä on naapurissa esim narkkeja, niin asiaa on paljon helpompi ymmärtää. Vastaa ap näihin nyt ensin. 

Harva haluaa asua alueella, jossa joutuu aktiivisesti varautumaan väkivaltaan. 

Vierailija
12/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erään  miesystävän antama pippurisumute mukana aina, avaimenperässä kiinni.

Tiedän, chilipippuri sumute on laiton mutta p-skat siitä, käytän jos tarve vaatii. 

Vierailija
13/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jauhesammutin oven pielessä. Se on täytetty punaisella väriaineella. Sitten on vielä kirves ja pesäpallomaila, sekä moottorisahan ketjusta tehty ruoska. Tervetuloa !!!

Jehovan todistajat saa vissiin aikamoista kyytiä

Vierailija
14/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivitalossa. Hyvin rauhallinen lapsiperheitä täynnä oleva lähiö pienessä maakuntakeskuksessa. 

Vierailija
15/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se vasara tässä nyt ongelma ole, vaan se mitä se viestii. Itse en jaksaisi seurustella ihmisen kanssa, joka suhtautuu ympäristöönsä noin vihamielisesti ja epäluuloisesti, että ihan vasaralla pitää varustautua, kun kohta joku saattaa hyökätä ovesta sisälle. Mä olin pitkään suhteessa miehen kanssa, joka oli tosi negatiivinen ja kaikkia ihmisiä kohtaan tosi epäluuloinen, ihmiset halusi hänen mielestään aina jotakin pahaa eikä itse ymmärtänyt olevansa juuri se pahantahtoinen... En jaksaisi enää sellaista.

Sinun tekstistäsi jo huokuu negatiivisuis ja vihamielisyys. Tuollainen henkinen väkivalta on pahempaa, kuin fyysiseen väkivaltaan varautuminen.

Vierailija
16/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä noudata miehen kotona sen sääntöjä. Onko selvä? Kyse ei ole aina sinusta ja sinun mielipiteistäsi.

Kyse on tietenkin siitä, kuka haluaa seurustella tällaisen miehen kanssa.

Vierailija
17/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin mielessäni kuvitella kuinka punanaamainen Verisuren myyjä juoksee kauhuissaan karkuun samalla kun moottorisahan ketju tanssii pakaroilla

Vierailija
18/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätinainen

Vierailija
19/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhä tänä päivänä stereotyyppisesti miehen vastuulla suojella perhettä ja kotia, hän kantaa vastuun asiasta tällä valitsemallaan tavalla.

Suhtaudun minäkin (nainen) melko naiivisti ihmisiin ja oletan heidän olevan oletusarvoisesti hyviä, mutta silti minulla on metsässä mukana turvasuihke siltä varalta, että joku muu ei jaa elämänkatsomustani. 

Vierailija
20/34 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen päättää nainen itse, ei vauva-palstan kommentoijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi