Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen mitä alastomia vartalon kohtia katsot toisesta naisesta

Vierailija
25.10.2024 |

esim. saunassa tai suihkussa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja ja karvoitusta

Vierailija
2/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja ja peppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppua, rintoja, intiimialuetta, vatsaa.

Vierailija
4/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä rintoja. Onhan kauniita rintoja mukava katsella näin naisenakin...

Vierailija
5/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja ja kaulan aluetta, vatsaa, hiuksia. Aika samaa kuin pukeutuneissakin naisissa, mutta onhan alastomana kiva, kun solisluiden alue näkyy kokonaan. Se on minusta yksi näteimmistä kohdista naisissa.

Vierailija
6/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen saattanut katsella nuoren naisen kiinteää peppua ja reisivaon välistä näkyvää intiimialuetta. Jos olisin mies, niin olisin varmasti sellainen naisten peppuja kuolaava mies.

Vierailija
7/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.50v on mukava katsella nuorten naisten kiinteitä ja ryhdikkäitä rintoja.

Vierailija
8/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana naisena, kun kaikki roikkuu, niin joidenkin nuorten naisten kiinteät rinnat ja peppu aiheuttavat kyllä aikamoisia kateuden tunteita.

Vähän helpottaa se tieto, että nuoret naiset ovat yleensä niin hukassa omakuvansa ja itseluottamuksensa kanssa, että eivät kykene nauttimaan asiasta.

Vierailija
9/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen saattanut katsella nuoren naisen kiinteää peppua ja reisivaon välistä näkyvää intiimialuetta. Jos olisin mies, niin olisin varmasti sellainen naisten peppuja kuolaava mies.

Eli häpyä (pillua).

Vierailija
10/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppua, rintoja, intiimialuetta, vatsaa.

Mikä se intiimialue on? Pillu?

Vierailija
11/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuja, mietin olisko mieheni mieleen?

Vierailija
12/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että millaistahan olisi koskettaa toisen naisen rintoja ja pilluakin, kun esim. uimahallin saunassa niitä katson.

Vierailija
13/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katsele toisia naisia esim. uimahallissa. Ei kiinnosta, yritän olla katsomatta suoraan. Samoin kuin en kaupassa juurikaan katsele ihmisiä. En ole ajatellut, että muutkaan juurikaan katselisivat.

Vierailija
14/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan kyylää ketään uimahallissa tai muuallakaan! Yritän paremminkin antaa kaikille naisille rauhan arvostelevilta tuijotuksilta.

Vierailija
15/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en katsele toisia naisia esim. uimahallissa. Ei kiinnosta, yritän olla katsomatta suoraan. Samoin kuin en kaupassa juurikaan katsele ihmisiä. En ole ajatellut, että muutkaan juurikaan katselisivat.

Sama. Yritän olla katsomatta toista. Katseen pidän kasvoissa.

Jos taas näen alastoman naisen kuvan, katson ihoa, hiuksia, rintoja ja lantion kurveja.  Luultavasti totean mielessäni, että "onpa nätti nainen" tai "onpa kauniit rinnat". Jos naisella on esim erityisen kauniit hiukset ja pitkät sääret, tunnen hieman kateellisuutta. Sitten suljen kuvan enkä ajattele enää asiaa.

Vierailija
16/27 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen muotoa, nännejä, paljonko pakarat roikkuvat vai ovatko kiinteät, selluliitin määrä, onko mahassa löysää.

Vierailija
17/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aika pienet rinnat. Myönnän, että katson isoja rintoja ja mietin miltä tuntuisi sellaisia kantaa ja haluaisin myös sellaisia koittaa koskettaa.

Vierailija
18/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa enkä haluakaan tuijotella muita naisia. Tosin en käy uimahalleissakaan ja saunon yksin. Ja taitaa olla provoja nää jutut.

Vierailija
19/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aika pienet rinnat. Myönnän, että katson isoja rintoja ja mietin miltä tuntuisi sellaisia kantaa ja haluaisin myös sellaisia koittaa koskettaa.

Ystävälläni myös isot rinnat ja kysyin, että saanko koittaa niitä niin olihan se jännä tunne koskettaa isoja rintoja...

Vierailija
20/27 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mielelläni ja salaa tottakai, ettei kukaan pahastu. Rinnat, pimppa kiinnostaa tottakai eniten, lantion muodot, peppu. Naisen vartalo on vaan kaunis. En katso pahalla tai vertaillen.

Osaan kyllä antaa rauhan kaikille, en kyttäämällä kyttää. Minua saa katsoa, en pahastu, jos jää katsomaan liian kauan, hymyilen.

Käyn kuntosalilla, uimahalleissa, ja tottakai opiskelijapiirit kuuluu elämään vielä.