Nainen mitä alastomia vartalon kohtia katsot toisesta naisesta
Kommentit (27)
Peppua, rintoja, intiimialuetta, vatsaa.
Lähinnä rintoja. Onhan kauniita rintoja mukava katsella näin naisenakin...
Rintoja ja kaulan aluetta, vatsaa, hiuksia. Aika samaa kuin pukeutuneissakin naisissa, mutta onhan alastomana kiva, kun solisluiden alue näkyy kokonaan. Se on minusta yksi näteimmistä kohdista naisissa.
Joskus olen saattanut katsella nuoren naisen kiinteää peppua ja reisivaon välistä näkyvää intiimialuetta. Jos olisin mies, niin olisin varmasti sellainen naisten peppuja kuolaava mies.
N.50v on mukava katsella nuorten naisten kiinteitä ja ryhdikkäitä rintoja.
Vanhana naisena, kun kaikki roikkuu, niin joidenkin nuorten naisten kiinteät rinnat ja peppu aiheuttavat kyllä aikamoisia kateuden tunteita.
Vähän helpottaa se tieto, että nuoret naiset ovat yleensä niin hukassa omakuvansa ja itseluottamuksensa kanssa, että eivät kykene nauttimaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen saattanut katsella nuoren naisen kiinteää peppua ja reisivaon välistä näkyvää intiimialuetta. Jos olisin mies, niin olisin varmasti sellainen naisten peppuja kuolaava mies.
Eli häpyä (pillua).
Vierailija kirjoitti:
Peppua, rintoja, intiimialuetta, vatsaa.
Mikä se intiimialue on? Pillu?
Peppuja, mietin olisko mieheni mieleen?
Joskus mietin, että millaistahan olisi koskettaa toisen naisen rintoja ja pilluakin, kun esim. uimahallin saunassa niitä katson.
Mä en katsele toisia naisia esim. uimahallissa. Ei kiinnosta, yritän olla katsomatta suoraan. Samoin kuin en kaupassa juurikaan katsele ihmisiä. En ole ajatellut, että muutkaan juurikaan katselisivat.
No en todellakaan kyylää ketään uimahallissa tai muuallakaan! Yritän paremminkin antaa kaikille naisille rauhan arvostelevilta tuijotuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en katsele toisia naisia esim. uimahallissa. Ei kiinnosta, yritän olla katsomatta suoraan. Samoin kuin en kaupassa juurikaan katsele ihmisiä. En ole ajatellut, että muutkaan juurikaan katselisivat.
Sama. Yritän olla katsomatta toista. Katseen pidän kasvoissa.
Jos taas näen alastoman naisen kuvan, katson ihoa, hiuksia, rintoja ja lantion kurveja. Luultavasti totean mielessäni, että "onpa nätti nainen" tai "onpa kauniit rinnat". Jos naisella on esim erityisen kauniit hiukset ja pitkät sääret, tunnen hieman kateellisuutta. Sitten suljen kuvan enkä ajattele enää asiaa.
Rintojen muotoa, nännejä, paljonko pakarat roikkuvat vai ovatko kiinteät, selluliitin määrä, onko mahassa löysää.
Minulla aika pienet rinnat. Myönnän, että katson isoja rintoja ja mietin miltä tuntuisi sellaisia kantaa ja haluaisin myös sellaisia koittaa koskettaa.
En kehtaa enkä haluakaan tuijotella muita naisia. Tosin en käy uimahalleissakaan ja saunon yksin. Ja taitaa olla provoja nää jutut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla aika pienet rinnat. Myönnän, että katson isoja rintoja ja mietin miltä tuntuisi sellaisia kantaa ja haluaisin myös sellaisia koittaa koskettaa.
Ystävälläni myös isot rinnat ja kysyin, että saanko koittaa niitä niin olihan se jännä tunne koskettaa isoja rintoja...
Katson mielelläni ja salaa tottakai, ettei kukaan pahastu. Rinnat, pimppa kiinnostaa tottakai eniten, lantion muodot, peppu. Naisen vartalo on vaan kaunis. En katso pahalla tai vertaillen.
Osaan kyllä antaa rauhan kaikille, en kyttäämällä kyttää. Minua saa katsoa, en pahastu, jos jää katsomaan liian kauan, hymyilen.
Käyn kuntosalilla, uimahalleissa, ja tottakai opiskelijapiirit kuuluu elämään vielä.
Rintoja ja karvoitusta