Jotain perin sairasta on tässä maassa - Petteri Orpo ei ymmärrä että hänellä on vastuu
Lähisuhdeväkivalta ja naisiin kohdistuva väkivalta ovat kammottavimpia asioita, joita on. Se kertoo, että jotain perin sairasta on tässä maassa, meidän kodeissa, Orpo sanoo.
Jotain perin sairasta on tässä maassa.
Hänen politiikallaan on ollut vaikutuksia, ja väkivallan kohdistuminen naisiin on lisääntynyt.
Orpon pitäisi ymmärtää oma vastuu. Eikö ole tehtäviensä tasalla?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ymmärtää vastuun liiankin hyvin, eli Suomi ensin ja sitten muut asiat. Ensin laitetaan Suomi kuntoon, jotta meillä on maa missä edes asua normaalisti.
Mitkä asiat Suomessa on laitettu kuntoon? Kerro minullekin. Dataa jään odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä? Onko hallituksen esitettävä eduskunnalle, että miehen ja naisen asuminen samassa asunnossa tulee kieltää vai miten ajattelit puututtavan lähisuhdeväkivaltaan? Tuskin väkivaltainen sillä lopettaa, että hänelle annetaan väkivallan välttämisestä rahaa, vaikka oletat, että sillä saadaan tilanne haltuun.
Meillä ei ole varaa hyvinvointiyhteiskuntaan, jossa osa maksaa veroja ja veroluonteisia maksuja 60% tuloistaan, osa ei lainkaan, mutta saa saman elintason kuin veroja maksavat.
Kun luet tuon HS jutun, niin sinullekin jonka asiaa ei ole koskaan elämässäsi tarvinnut pohtia, löytyy vastaukset.
Luin sen jutun enkä ymmärrä, miksi kyseessä olisi Orpon aiheuttama ongelma tai asia, josta hän on vastuussa. Aikuisen henkilön tulisi itsensä ymmärtää, miten olla muiden kanssa. Toki vankiloiden lisääminen olisi ratkaisu, mutta se on kallis vaihtoehto.
Yhteiskunta on sairas, jos sen pitää rahalla pyrkiä vähentämään puolison lyömistä vai haluatko jonkin kansalaispalkan, joka otetaan pois, jos et toimi oiken? Kaikille 300 e/kk siitä, että ei harjoita väkivaltaa?
Kansan mandaatilla olen täysin itsevaltiaan asemassa olen jumala. Tuossa on diktatuurin oppi
Suora demokratia on ainoa keino ulos mädästä systeemistä jolla yksittäiset ihmiset saavat liikaa valtaa
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta naiset osaavat paremmin johtaa maata ja ilmapiiriä.
Minä annoinkin ääneni Purralle ja olen hyvin tyytyväinen tuloksiin. Kerrankin saa joku muu valittaa kuin työssäkäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoinkin ääneni Purralle ja olen hyvin tyytyväinen tuloksiin. Kerrankin saa joku muu valittaa kuin työssäkäyvä.
Kun katsot tulevaisuuttasi oletko pitkään töissä ja et loukkaa tai sairastu ? ja sinua ei irtisanota ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa väkivaltaisia ja jänniä miehiä. Kiltit miehet joutuvat olemaan yksinään.
Älä jaksa. Sinä tykkäät provosoida, että joku domina tulee laittamaan sinut pakettiin.
Hankalaa keskustella kun ikäviä tosiasioita ei saa ottaa huomioon ollenkaan. (eri)
Väkivalta on kasvanut, koska se on Petteri Orpon politiikalla aikaansaamaa.
Väkivallan uhrit rivät saa tukea, eivät pääse turvakotiin jne. Avustavat järjestöt on leikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän ei ole muusta kyse kuin suomalaisten köyhyydestä ja ahdingosta.
Niinpä. Petteri Orpo kavereineen on luonut Suomeen laman, mitä missään muussa maassa ei ole nähtävissä. Velkaa otetaan. Meidän verorahat käytetään muuhun kuin suomalaisille.
Saksa, Suomen tärkein vientimaa, on lamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ymmärtää vastuun liiankin hyvin, eli Suomi ensin ja sitten muut asiat. Ensin laitetaan Suomi kuntoon, jotta meillä on maa missä edes asua normaalisti.
Mitkä asiat Suomessa on laitettu kuntoon? Kerro minullekin. Dataa jään odottelemaan.
Ei onnistu vuodessa eikä kahdessa, kiitos kuuluu aikaisemmille hallituksille, joille suosio oli tärkeämpää kuin asioiden oikea hoitaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo logiikka ajattelussasi ei toimi. Olen työssäkäyvä hyvätuloinen ja leikkaukset ovat vaikuttaneet töissä ja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet suomalaisista naisista!
Miksei kukaan tee mitään?
Koska miehet eivät hoida pääkoppaansa kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastaa väkivaltaisia ja jänniä miehiä. Kiltit miehet joutuvat olemaan yksinään.
Näitä jännämiehiä on liian paljon suomalaisissa miehissä. Vielä ihmetellään ettei kunnollisia parisuhteita synny ja eikä lapsia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Petteri antaa 600 000e naisvihayhdistykselle ja vie tuet väkivallan uhreilta, jotka on naisia. Tekee naisia köyhdyttävää yhteiskuntapolitiikkaa. Erityisesti suuntaa vihansa yksinhuoltajia kohtaan. Sitten Petteri teeskentelee huolestunutta.
Word.
Suomessa moni nainen ei voi lähteä taloudellisen tilanteen takia mihinkään ja nyt sitä on pahennettu entisestään.
Orpolle tavis kansa on vain tykin ruokaa sodan syttyessä.
Todella typerää keskustella asiasta kun iso osa sitä on sellaista mikä ei silitä naisia myötäkarvaan, joten jokainen yritys nostaa esille asiaan täysin liittyviä juttuja tyrmätään heti.
Täällä saa nähtävästi keskustella vain naisia kehumalla ja miehiä haukkumalla, ja ikävät tosiasiat unohtaen.
Aika häröä touhua, ja sana "narsismi" ei ole kaukana.
Petteri Orpon on turha jeesustella naisten asemasta Suomessa, kun miettii miten kokoomus on vuosien ajan kohdellut naiskansanedustajiaan. Kaiken kukkuraksi pääministerillekin kelpasi jopa Rydman ministeriksi. Tekopyhää puhetta Orpolta.
Vierailija kirjoitti:
Vielä sairaampaa on ettei kukaan puhu miesten kokemasta parisuhdeväkivallasta ikään kuin sitä ei olisi olemassa.
Vai ettei puhu :D :D : AINA, IHAN JOKAIKINEN KERTA, kun yritetään keskustella naisten kokemasta parisuhdeväkivallasta, alkaa loputon itku miesten kohtaamasta parisuhdeväkivallasta.
Oletko pikkaisen yksinkertainen? Seuraatko uutisia?