Parveketupakointi-kielto hissittömässä talossa,rauha on mennyttä. Kaikki yöt kuuluu rapusta mekkalaa
Vähemmän melua tuli kun saivat polttaa parvekkeillaan.
Kommentit (44)
Sain joskus valituksia tupakoinnista vaikka en polta tupakkia. Vuokranantaja haki minulle häätöä koska tupakoin kuulemma niin paljon että naapureita se häiritsi. No piti mennä oikeuteen ja vaadin korvauksia kunnianloukkauksesta koska en edes tupakoi. Siellä oli oikeudessa vuokranantajan edustaja ja minä ja sanoin että en ole koskaan tupakoinut ja olen siitä vuokranantajalle kertonut. Sanoin myös että minun alapuolella asuva vanha mies tupakoi jatkuvasti, kannattaisi ehkä tutkia sitä. Ajatella maksoi oikeudenkäynti 1800 euroa vuokranantajalle ja minä sain 350 euroa.
Minä en kannattanut kieltoa,aistin ongelmia mutta ylitseni käveltiin.
Nyt sitten tupakoijat hälisee ja hölisee öisin rapussa.
Ennen parveketupakointikieltoa talossamme ei koskaan, milloinkaan haissut rööki, en huomannut parvekkeella, en sisällä hajua.
Nyt kiellon seurauksena asuntoni haisee ihan jatkuvasti tupakalle, koska asukkaat ovat alkaneet polttaa sisällä vessassa tai liesituulettimen alla. Ennen sentään jos jollakin naapurilla on tullut naapuriparvekkeelta hajua sisään, sen on saanut estettyä laittamalla ovi kiinni. Nyt ei auta mikään, kun ilmanvaihdon kautta tulee sisälle.
On kyllä järjen jättiläisten keksintö tuo parveketupakointikielto. Uskomatonta typeryyttä kieltää ulkona(!) polttaminen. Lisäksi lapset ja lemmikit kärsivät tupakanhajusta nyt. Äly hoi! Haluan takaisin ysärille.
Eli tupakanhaju tulee siltikin sisälle, vaikka on tupakointikielto parvekkeilla?! Hahahahaha!