Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin henkilö tai hahmo kehen olet tuntenut vetoa?

Vierailija
24.10.2024 |

Voi olla ihminen oikeasta elämästä tai kuvitteellinen hahmo kirjasta, piirretystä, tv-sarjasta tai elokuvasta. Itse olen pitänyt viehättävänä varsinkin teini-iässä Painjainen ennen joulu:n Jack Skellingtonia 😂

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabba the Hutt

Vierailija
42/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jabba the Hutt

Ai kauhee, tämä on on paha🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mutta mikäs siinä, makunsa kullakin...

Vierailija
44/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur Fleck/Joker/ Joaquin Phoenix.

💗😭💗

Vierailija
45/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro

Vierailija
46/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canterburyn arkkipiispa, joka kruunasi Charlesin ja Camillan.

Ai että🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Pidätkö hiipoista, sekö on se "juttu"?

Vierailija
47/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno Turhapuro

Kukapa ei, kukapa ei...

Vierailija
48/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän presidentti

Vierailija
49/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ympäri 80 päivässä-nimisestä kirjasta on tehty 1980-luvulla animaatiosarja, jossa Phileas Fogg on ihmismäinen herrasmiesleijona. Minä joskus lapsena kuvittelin, että hän olisi poikaystäväni. En edes tiennyt mitään eläimiinsekaantumisesta, mutta silti minä kuvittelin poikaystäväkseni ihmismäisen leijonan ja jollain tavalla jopa fantasioin jonkinlaisesta seksistä sen tai hänen kanssa.

Vierailija
50/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hobitti leffoista se valkoinen iso johtaja-örkki, joka ratsasti valkoisella hirviö-sudella/hyeenalla.

Ai, että😆

Lähes yhtä kauhea kuin Jabba (*anteeksi vaan...)

Vierailija
51/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rölli

Hyiiii!

Itse en ole ikinä pitänyt tästä millään tavalla.

Pelkästään puistattava😱

Vierailija
52/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tuotakaan, että hän silitti valkoista sutta. :O Mun tarvisi nähdä tämä elokuva uudestaan! Silittämisjutun lukeminen/mielleyhtymä mikä siitä saman tien ajatuksena tulee tuottaa jotenkin mielihyvää. Kiehtovaa.

Muuten, "oceans of time"-kohtauksesta ja lauseesta on tehty t-paitoja, törmäsin niihin muistaakseni Red Bubblessa. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän miettiä, mutta en saa mieleen kuin Bram Stokerin Draculan/Gary Oldmanin ja johtuen siitä yhdestä hillittömän kauniista ja magneettisesta kohtauksesta Minan/Winona Ryderin kanssa. Se on lähinnä se idea siinä taustalla, rakkaus joka ei kuole, vaan matkaa läpi aikojen ja paikkojen.

Tykkäsin vähän samantyyppisestä syystä uudemman Dracula-sarjan (Netflix) pääosan esittäjämiehestä, siinä oli lopussa tavattoman kaunis kohtaus hänen ja nunnan, rakastavaisten, välillä. Molemmat n

Katsoin eilen yöllä useamman klipin kyseisestä kohtauksesta Youtubesta, pääsin takaisin siihen maagiseen tunnelmaan ja vetoon!

Löysin samalla sen suden silittämisen, joka tapahtuu suoraan oceans-of-time-oton jälkeen. Olin unohtanut myös sen tärkeän pointin, että Dracula ei iske hampaitaan Minaan, vaikka se olisi ns pedon luonteen mukaista ja vaikka heittääkin päänsä taakse iskuun... kuin, mutta ei. Koska 🤍 Ja sitten  " There's much to be learned from  beasts."  

Googlasin myös sitaatteja filmistä, kun kerran ytyyn pääsin ja myös koska en saanut selvää, mitä Dracula sanoi pedoista tuossa kohtauksessa. Googelttamisen kautta löytyi Draculan sanomana asiaa todellisesta rakkaudesta. 

Perus/normatiivisen romanttiset elokuvat eivät yleensä kiinnosta tai onnistu tekemään samoin vaikutusta. 

Mun tarvisi tosiaan nähdään tämä legendaarinen filmi uudestaan, muistaminen on niin vajavaista. Lause jäi kantamaan unohtamisen yli.  

Vierailija
53/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista tuotakaan, että hän silitti valkoista sutta. :O Mun tarvisi nähdä tämä elokuva uudestaan! Silittämisjutun lukeminen/mielleyhtymä mikä siitä saman tien ajatuksena tulee tuottaa jotenkin mielihyvää. Kiehtovaa.

Muuten, "oceans of time"-kohtauksesta ja lauseesta on tehty t-paitoja, törmäsin niihin muistaakseni Red Bubblessa. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän miettiä, mutta en saa mieleen kuin Bram Stokerin Draculan/Gary Oldmanin ja johtuen siitä yhdestä hillittömän kauniista ja magneettisesta kohtauksesta Minan/Winona Ryderin kanssa. Se on lähinnä se idea siinä taustalla, rakkaus joka ei kuole, vaan matkaa läpi aikojen ja paikkojen.

Tykkäsin vähän samantyyppisestä syystä uudemman Dracula-sarjan (Netflix) pääosan esittäjämiehestä, siinä oli lopussa tavattoman kaunis kohtaus hänen ja nunnan, rakastavaisten, välillä. Molemmat n

Katsoin eilen yöllä useamman klipin kyseisestä kohtauksesta Youtubesta, pääsin takaisin siihen maagiseen tunnelmaan ja vetoon!

Löysin samalla sen suden silittämisen, joka tapahtuu suoraan oceans-of-time-oton jälkeen. Olin unohtanut myös sen tärkeän pointin, että Dracula ei iske hampaitaan Minaan, vaikka se olisi ns pedon luonteen mukaista ja vaikka heittääkin päänsä taakse iskuun... kuin, mutta ei. Koska 🤍 Ja sitten  " There's much to be learned from  beasts."  

Googlasin myös sitaatteja filmistä, kun kerran ytyyn pääsin ja myös koska en saanut selvää, mitä Dracula sanoi pedoista tuossa kohtauksessa. Googelttamisen kautta löytyi Draculan sanomana asiaa todellisesta rakkaudesta. 

Perus/normatiivisen romanttiset elokuvat eivät yleensä kiinnosta tai onnistu tekemään samoin vaikutusta. 

Mun tarvisi tosiaan nähdään tämä legendaarinen filmi uudestaan, muistaminen on niin vajavaista. Lause jäi kantamaan unohtamisen yli.  

Vierailija
54/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

09-luvun Muumilaakson tarinoissa Nuuskamuikkunen ja sen ääninäyttelijän ääni, aah! 

Vierailija
55/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi lause on yksi kauneimmista, mitä elokuvissa on koskaan tullut vastaan. 💫 Huikea. Kävin äsken katsomassa Youtubesta sen kohtauksen, näytti paikoin vähän jopa kököltä enkä kokenut Garyyn nyt ihan samoin vetoa - eli muistin sen kohtauksen ja elokuvan jotenkin maagisena kauttaaltaan, vaikka enemmän kyse just tuosta lauseesta ja ehkä jostakin säväytyksestä, musiikki kohdillaan ja yllättävä "mitä tämä onkaan, ylimaallista rakkautta"- vaikutuksesta. En muista Keanun näyttelemistä enkä elokuvaa kunnolla, vain tuon lauseen. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin väh

Pääsin takaisin maagiseen ytyyn ja vetoon, kirjoitin pidempään postaukseen tästä... Varmaan muillekin käynyt joskus niin, että jää Youtuben linkkirumbaan tunnelmoimaan - no näin pääsi yöllä käymään. :D <3 

Katsoin myös toisesta mainitsemastani Dracula-filmatisoinnista tehtyjä Dracula & Agatha (Claes Bang, Dolly Wells) - videokoosteita, hienosti editoituja musiikin kanssa. Tässä yksi sellainen, mutta huom! jos joku ei ole nähnyt kyseistä sarjaa, niin näitä pätkiä ei kannata katsoa ennakkoon.

Claes Bang huhhuiaa. 

Vierailija
56/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka

Vierailija
57/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dustin Hoffmanin Captain Hook