Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin henkilö tai hahmo kehen olet tuntenut vetoa?

Vierailija
24.10.2024 |

Voi olla ihminen oikeasta elämästä tai kuvitteellinen hahmo kirjasta, piirretystä, tv-sarjasta tai elokuvasta. Itse olen pitänyt viehättävänä varsinkin teini-iässä Painjainen ennen joulu:n Jack Skellingtonia 😂

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan, kauan, kaaaauuuan sitten lapsena (5 tai 6 vuotiaana) tunsin vetoa Moto prätkähiireen ja päätin että kun kasvan isoksi menen naimisiin sen kanssa :'D. 

Vierailija
22/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi treenattu mies ja erittäin onnellisesti parisuhteessa erittäin treenattiin naisen kanssa. Mä jumaloin naiseni vartaloa ja en vois kuvitellakaan ketään muuta hänen tilalleen.

Mutta.. tossa samalla salilla käy yks meitä vanhempi, todella iso ahterinen löysä naishenkilö.. jotain siinä on mä olen monta x laukaissut itseni ajattelemalla panevani sitä jätti perää takaapäin.

Eli haluat hedelmöittää kaikki naiset.

En. Ja tossa on huvittaavaa se että siellä salilla on myös niitä mun naiseni tasoisia naisia. En edes huomaa niitä. Mut tää iso perä herättää hirveästi tunteita.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. BBW on yksi suosituimmista gategorioista hubissakin:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiakirjallisuudessa, en nyt muista sen tarkemmin, liikaa vuosia jo siitä, oli hahmo nimeltä Silkki, joka kuvailtiin "rotankasvoiseksi pikkumieheksi". Jostain syystä kiinnyin valtavasti tähän.

Vierailija
24/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niles Crane 😍 noin niinkuin aina.

Ensimmäinen ihastus ihan pienenä tyttönä tais olla Prätkähiirissä se ruskea hiiri :D

Poliisiopistossa se "pahis" mistä tuli kyttä sit seuraavassa leffassa.

En ole ikinä tykännyt näteistä pojista.

Vierailija
25/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen CSI:n punapäähän. En tiedä,  vetosiko itsevarmuus vai mikä. 

Vierailija
26/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi ihan loputon lista fiktiivisiä pitkätukkapsykopaatteja, mutta koska en näe siinä mitään erikoista, vastaan, että Hellboyn Abe, siis se sininen kaveri, jolla on kidukset ja räpylät.

Vierailija
27/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööki-Puppa 🚬🚬🚬

Vierailija
28/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi treenattu mies ja erittäin onnellisesti parisuhteessa erittäin treenattiin naisen kanssa. Mä jumaloin naiseni vartaloa ja en vois kuvitellakaan ketään muuta hänen tilalleen.

Mutta.. tossa samalla salilla käy yks meitä vanhempi, todella iso ahterinen löysä naishenkilö.. jotain siinä on mä olen monta x laukaissut itseni ajattelemalla panevani sitä jätti perää takaapäin.

Eli haluat hedelmöittää kaikki naiset.

En. Ja tossa on huvittaavaa se että siellä salilla on myös niitä mun naiseni tasoisia naisia. En edes huomaa niitä. Mut tää iso perä herättää hirveästi tunteita.

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. BBW on yksi suosituimmista gategorioista hubissakin:D

On siinä sillai et se on vaan tää yks. Noitahab tulee vastaan pilvin pimein

Vierailija
29/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän miettiä, mutta en saa mieleen kuin Bram Stokerin Draculan/Gary Oldmanin ja johtuen siitä yhdestä hillittömän kauniista ja magneettisesta kohtauksesta Minan/Winona Ryderin kanssa. Se on lähinnä se idea siinä taustalla, rakkaus joka ei kuole, vaan matkaa läpi aikojen ja paikkojen.

Tykkäsin vähän samantyyppisestä syystä uudemman Dracula-sarjan (Netflix) pääosan esittäjämiehestä, siinä oli lopussa tavattoman kaunis kohtaus hänen ja nunnan, rakastavaisten, välillä. Molemmat näyttelijät olivat huippuja. 

En siis koe vetoa vampyyreihin tai siihen fantasiamaailmaan niinkään. 

"I have crossed oceans of time to find you."  Visuaalisesti hurjan kaunis elokuva, mutta vanhentunut huonosti. Ja se Keanun näyttely. :/

Vierailija
30/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-Bag (Pako)

Vierailija
31/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää. Nuorena oli niin aivopesty. Niistä saisi todella kummallisen luettelon. Viimeiset ehkä vähiten pahoja. 

Kummallista kehiin kiitos!

Vierailija
32/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan, kauan, kaaaauuuan sitten lapsena (5 tai 6 vuotiaana) tunsin vetoa Moto prätkähiireen ja päätin että kun kasvan isoksi menen naimisiin sen kanssa :'D. 

Vinski, ah.

Vierailija
33/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi lause on yksi kauneimmista, mitä elokuvissa on koskaan tullut vastaan. 💫 Huikea. Kävin äsken katsomassa Youtubesta sen kohtauksen, näytti paikoin vähän jopa kököltä enkä kokenut Garyyn nyt ihan samoin vetoa - eli muistin sen kohtauksen ja elokuvan jotenkin maagisena kauttaaltaan, vaikka enemmän kyse just tuosta lauseesta ja ehkä jostakin säväytyksestä, musiikki kohdillaan ja yllättävä "mitä tämä onkaan, ylimaallista rakkautta"- vaikutuksesta. En muista Keanun näyttelemistä enkä elokuvaa kunnolla, vain tuon lauseen. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän miettiä, mutta en saa mieleen kuin Bram Stokerin Draculan/Gary Oldmanin ja johtuen siitä yhdestä hillittömän kauniista ja magneettisesta kohtauksesta Minan/Winona Ryderin kanssa. Se on lähinnä se idea siinä taustalla, rakkaus joka ei kuole, vaan matkaa läpi aikojen ja paikkojen.

Tykkäsin vähän samantyyppisestä syystä uudemman Dracula-sarjan (Netflix) pääosan esittäjämiehestä, siinä oli lopussa tavattoman kaunis kohtaus hänen ja nunnan, rakastavaisten, välillä. Molemmat näyttelijät olivat huippuja. 

"I have crossed oceans of time to find you."  Visuaalisesti hurjan kaunis elokuva, mutta vanhentunut huonosti. Ja se Keanun näyttely. :/

Vierailija
34/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni myös tuo Gary Oldmanin Dracula. Dracula mies-muodossaan kosiskelemassa Minaa Lontoossa ja silittämässä valkoista sutta. Jotenkin maagista vetovoimaa. Tykkään muutenkin kyseisestä elokuvasta ja katsoinkin sen ihan vasta, ties monennenko kerran.

Vierailija
35/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim Novak elokuvassa Vertigo. 

Elokuvan musiikilla osuutta asiaan. 

Vierailija
36/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canterburyn arkkipiispa, joka kruunasi Charlesin ja Camillan.

Vierailija
37/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tuotakaan, että hän silitti valkoista sutta. :O Mun tarvisi nähdä tämä elokuva uudestaan! Silittämisjutun lukeminen/mielleyhtymä mikä siitä saman tien ajatuksena tulee tuottaa jotenkin mielihyvää. Kiehtovaa.

Muuten, "oceans of time"-kohtauksesta ja lauseesta on tehty t-paitoja, törmäsin niihin muistaakseni Red Bubblessa. 

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni myös tuo Gary Oldmanin Dracula. Dracula mies-muodossaan kosiskelemassa Minaa Lontoossa ja silittämässä valkoista sutta. Jotenkin maagista vetovoimaa. Tykkään muutenkin kyseisestä elokuvasta ja katsoinkin sen ihan vasta, ties monennenko kerran.

Vierailija
38/57 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristopher Lee Draculana

Indiana Jones

siinä mun suurimmat ihastukset kasarin lopussa teinivuosina 

Vierailija
39/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson, olin silloin 12-13-vuotias ja kävin hänen molemmilla Olympiastadionin keikoilla.

Vierailija
40/57 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni "päiväkodin tätiin" t. heteronainen