Ihanaa! Mies lupasi viedä koko perheen Raxiin lounaalle!
En millään olisi viitsinyt ruveta pakertamaan jotain ruokaa aamusiivoilujen jälkeen...
Kommentit (57)
Kerroin, että akateemiset käyvät, jotta joku taas ei väittäisi, että siellä käy vain juntteja.
Vierailija:
Kerroin, että akateemiset käyvät, jotta joku taas ei väittäisi, että siellä käy vain juntteja.
Eli toisessa päässä on akateemisesti koulutetutu ja toisessa juntit?
Eihän tuollaisia lahopäitä voi olla olemassa? Pikkasen on mennyt kouluts hukkaan..huoh!
ja en tiedä kenenkään käyvän raxissa! Ja jos kävisin itse, en kehtaisi kertoa. Jossain mäkkärissä nyt voi vielä nopeasti poiketa, mutta rax ei tule kysymykseenkään. Itse olen käynyt raxissa viimeksi opiskeluaikoina. Niiden muistojen pohjalta ei tulisi mieleenkään enää mennä sinne.
meistä varmaan kaikki kävisi kyseisessä ravintolassa, jos sellainen olisi lähettyvillä, ihan niinkuin voidaan käydä ihan missä tahansa paikassa syömässä, eikä kukaan korvaansa lotkauta, kävi sitten missä vaan. Tai ehkäpä silloin ihmeteltäisiin, jos joku olisi käynyt jossain kalliimmassa paikassa, että oliko sillä joku isompikin merkkipäivä, vai mistä rahaa?
meillä pikaruokala on Rosso, santa Fe ym. Ja käydään viikottain noissa syömässä. Sit jos jotain parempaa niin sen täytyy jo näkyä!
Eli ei se rax kelpaa tavalliselle duunarillekaan!
Lapset tykkää paljon enemmän kuin hampurilaisravintoloista. Valinnan varaa on enemmän, ja itse mielelläni syön valmiiksi pilkottua salaattia navan täyteen. Mutta junttihan täällä naputtelee, akateeminen sellainen. Ja köyhä.
enkä minä ainakaan raxiin menisi. En myöskäään osta ruokiani Prismasta. Vaatteenikin tilaan Ranskasta ja parturissa käyn Italiassa. Akateemisuus on tähän kaikkeen syynä!
:) Voi hölmö teitä akateemisia. Toivoo yliopiston käynyt ja normaalia elämää elävä nainen.
hyvä paikka normaaliin lounaaseen, saa itse valita tarjolla olevista ja juomatkin samaan hintaan ja ruuat maistuvat hyvin lapsillekin. Eiköhän jokainen käy sitten välillä muuallakin syömässä " hienommin" ja välillä sitten Hesessä ja pääasiassa ruoka tehdään kotona.
Me käydään välillä jopa ihan asiakseen syömässä normaalilla huoltoasemalla tai ABC:llä, kauhistukaa! Ja kumma kyllä kaikissa paikoissa näyttää olevan muitakin lapsiperheitä, Raxissakin jopa :)
Ja vaikka meillä ei ole isoja tuloja ja lapsia neljä, joista kaksi jo teini-ikäisiä, niin käydään aika usein syömässä, vähintään kerran viikossa, säästetään sitten jostain muusta. Ruokailureissut on melkein meidän harrastus, on kivaa käydä ihan erilaisissa paikoissa syömässä, olisi tylsää aina syödä jossain Radisson Sas hotellissa, sielläkin olemme käyneet ja arvatkaa tuliko kalliiksi, mutta ruoka oli kyllä todella hyvää.
Samalla tulee viettettyä perheen yhteistä aikaa, meillä on yleensä hauskaa näillä reissuilla, riippumatta missä syödään.
Että Ap nauti sinä lounasreissusta!
Eihän se mikään hieno ravintola ole ja sen tietänee kaikki. Vatsa täyttyy ja se lienee tässä tapauksessa tarkoituskin.
Kulinaariset nautinnot haetaan toki muualta tai tehdään itse kotona. Kaksi kertaa ollaan käyt Raxissa ja enempään ei ole tarvetta, mieluummin Hesburger tai joku muu hampurilaispaikka.
Ruoan laatu Raxissa ei ollut tasokasta kummallakaan kerralla, syy miksi sinne lapset halusi uudestaan oli pehmis jota sai hakea vaikka kuinka monta annosta jälkkäriksi.
Ruoasta ei lapsetkaan pitäneet joten kysyin miksi sinne halusivat ja syy oli tuo kertomani pehmis.
Makumieltymyksiä on monenlaisia, joku arvostaa sitä että saa määrää ja joku toinen arvostaa laatua.
Antakaa toisen olla iloinen jos toisella on ilonaihetta! Miksi sitä pitää ilkeillä ja pilata toisen mieli??
Joka viestiä ei ole pakko kommentoida ;)
Miten teoreetinen yliopistokoulutus liittyy tähän asiaan?
LOL
Taitaa olla näiden akateemisten pätemisenaiheet aika vähissä, kun tällaiseenkin ketjuun pitää lyödä kovat kortit pöytään, hahahah!
Minä kanssa olen sitä mieltä, et miks pitää viedä toiselta vilpitön ilo????
siellähän on sentään monenlaista ruokaa ja salaattejakin.
Vierailija:
siellähän on sentään monenlaista ruokaa ja salaattejakin.
Pitäiskin taas joskus käydä siellä syömässä, siellä vain syötyä itsensä liian ähkyyn... lasagne siellä on aivan ihanaa
Ravintoloista. (Tampereella)
Itse oon sitä mieltä, että en viitsi lähteä ravintolaan syömään mitään sellaista minkä tekee helposti itsekin. Sama kuin työpaikan ruokalassa; ei tule otettua pinaattikeittoa tai lihapullia.
Rax on (omasta mielestäni) ihan ok, jos tarkoitus on mässätä vaan jotain. Eihän se kauheen siisti paikka ole. Lapsien kanssa (3kpl) ollaan tykätty käydä Koskarin Fransmannissa. Sehän on ketjuravintola, mutta ruoka on ihan hyvää, ja lasten leikkipaikka on kohtuullinen.
Mitä muita hyviä lapsiystävällisiä ravintoloita Treella mielestänne on, ja miksi? Ei tulisi mieleenikään mennä esim Saludiin näin pienten lasten kanssa, koska minusta rahoilleen ei saisi vastinetta. Näissä ns. paremmissa paikoissa syömiseen kuuluu kuitenkin tietty kiireettömyys, ja se että voi keskittyä siihen ateriaan, eikä samanaikaiseen soseen syöttämiseen tai broilerinleikkeen pilkkomiseen.
Kyllä normaalilla perheellä on täysin yhteiset rahat...toi ne rahat kotiin kuka tahansa. Eli ei se työssä käyvä ole mikään sankari!