Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa! Mies lupasi viedä koko perheen Raxiin lounaalle!

Vierailija
17.02.2007 |

En millään olisi viitsinyt ruveta pakertamaan jotain ruokaa aamusiivoilujen jälkeen...

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siihen vaikuttaa kun meillä on 4 alle kouluikästä lasta...

Tosin kyllä nautin siitä kun pääsee ravintolaan syömään joko piehen kanssa kahdestaan taikka otamme pari lasta mukaan ja pienemmät hoitoon.

Kohta heitän lihan uunii ja laitan vaikka riisiä. inhoon perunankuorimista:)

Vierailija
2/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiesus! Joku vielä kutsuu sitä ruuaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiesus! Joku vielä kutsuu sitä ruuaksi!

Vierailija
4/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeasti ihmettelen. Kai tää on provo? Ymmärtäisin, että joku kirjoittaisi " Ihanaa! Mies vie koko perheen syömään Tiiliholviin!" Mutta että Raxiin...???

Vierailija
5/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykätään käydä yhdessä pizzalla aina toisinaan. Ja Rax on siihen ihan kiva ja rento paikka. Taidatte vaan olla kateellisia siitä, että miehenne ei koskaan osoita teille vastaavaa huomiota. Mistään " tillihoveista" puhumattakaan. t. ap

Vierailija
6/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti vaan kertoo niin paljon miehen syvistä tunteista perhettään kohtaan se, että vie perheen viikonloppuna Raxiin =))) Ja vaimo on vielä oikein otettu...

Raxi on kuitenkin " ravintola" - asteikossa yksi pykälä mäkkäristä... alaspäin.

Vierailija
7/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikeesti vaan kertoo niin paljon miehen syvistä tunteista perhettään kohtaan se, että vie perheen viikonloppuna Raxiin =))) Ja vaimo on vielä oikein otettu...

Raxi on kuitenkin " ravintola" - asteikossa yksi pykälä mäkkäristä... alaspäin.

Vierailija
8/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nautin mäkkäristä kyllä itsekin. Ei tarvinnut tehdä ruokaa kotona ja saatiin vatsat täyteen ja vielä ilmapallot päälle. Kerettiin vielä ruokakauppaankin ravintolan jälkeen. (Niin jos oltaisiin käyty jossain " oikeassa" ravintolassa, olisi ruokakauppa pitänyt jättää toiseen kertaan kun olisi kestänyt ruuan kanssa niin kauan).

Vierailija
9/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurperheellisenä ja pienten lasten äitinä rax on joskus parempi vaihtoehto kuin kunnon ravintola. Kahdestaan ei IKINÄ mentäisi raxiin.

Vierailija
10/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tässä yhteiskunnassa voi käydä koko perheen voimin " Tillihovissa" , mikä ikinä lieneekään. Rax voi joillekin olla tosi kiva paikka ja hyvä niin.

Vierailija
11/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tykkää Raxista. Minä olen käynyt siellä paljonkin mieheni ja kavereideni kanssa. Nyt on sitten pieni lapsemme mukana myös. Olen yli kolmekymppinen ja akateeminen. Myös kaverimme, joiden kanssa olemme käyneet Raxissa ovat lähes kaikki akateemisia. Eli kyllä siellä paremmin koulutetutkin käyvät.

Mua on kyllä nykyään alkanut ällöttää se pienoinen likaisuus siellä. Ainakin Tampereella pallomeri näyttää aika likaiselta ja portaat sinne ovat tahmaiset. Pohjalla on patja ilman kangasta. Voi vain ihmetellä, miten paljon siihen on imeytynyt pöpöjä. En annakaan lapseni mennä siellä pallomereen ollenkaan. Jotenkin tunkkaisen epäsiistiltä on alkanut se meno muutenkin vaikuttaa. Olin juuri parin viikon välein ja sama suttu oli juoma-automaatissa samassa kohdassa edelleen. Tämä siis Koskikeskuksessa. Siitä toisesta en pitänyt, kun siellä oli ihan selvästi kamala nuukailun meininki kaikessa. Tosin hienot näköalat ja väljempää.

Vierailija
12/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suurperheellisenä ja pienten lasten äitinä rax on joskus parempi vaihtoehto kuin kunnon ravintola. Kahdestaan ei IKINÄ mentäisi raxiin.

Minulla ei edes ole minkäänlaista mielenkiintoa lähteä ns. parempaan ravintolaan lasten kanssa. Paljon nopeampaa ja helpompaa on käydä esimerkiksi juuri Raxissa syömässä, jos on ihan pakko esim. kauppareissun yhteydessä jotain purtavaa saada.

Te tuomitsijat olette aika tylsiä ja yhden kaavan ihmisiä, ei käy kateeksi. :)

Vierailija
13/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeaan ravintolaan.

Oikean ravintolan ja pikaruokalan ero on siinä, että oikeissa ravintoloissa on pöytiintarjoilu eikä tarvitse jonotella missään kassajonoissa ja niissä (yleensä) saa palvelua. Ei Rax tai Mäkkäri vastaa minunkaan käsitystäni mukavasta lounaspaikasta, niistä tekee vain mieli päästä nopeasti pois. Meidän työpaikkaruokalakin on viihtyisämpi. Noiden loisteputkivalaistujen hallien sijaan suosin mieluummin pieniä viihtyisiä pizzapaikkoja, joissa hintaluokka on melkein sama. Mutta en kuitenkaan mitenkään vähättele ap:n iloa.

Vierailija
14/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no makunsa kullakin...

Vierailija
15/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oni raxiin palasi. Jälleen kehtaan siellä käydä, onhan siellä oikein akateemsiakin :D

Vierailija:

Olen yli kolmekymppinen ja akateeminen. Myös kaverimme, joiden kanssa olemme käyneet Raxissa ovat lähes kaikki akateemisia. Eli kyllä siellä paremmin koulutetutkin käyvät.

Vierailija
16/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapaikasta en kyllä lähtisi toisia arvostelemaan, sillä on myös hienoa, että ihmiset tyytyvät vähään. Ei kaikilla ole rahaa samanlaisiin ruokapaikkoihin. MUTTA, se mitä minä ihmettelen alkuperäisessä viestissä on kommentti, että MIES VIE koko perheen syömään raxiin. Siis millä tavoin, koko perheen yhdessä ulos menemisen sankari on ISÄ?

Meillä on ainakin mieheni kanssa yhteiset rahat...ollut aina ja nyt kun olen hoitovapaalla ja mieheni on ainoa joka tienaa, niin ei siltikään tulisi mieleeni sanoa, että MIES VIE minut ja lapset syömään. Kyllä me ihan yhdessä viedään lapset syömään. Tosi sovinistinen ajattelutapa AP:llä.

Vierailija
17/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi, että täällä ei ole lähellä tuota ravintolaa. Ei käydä lasten kanssa Suomessa koskaan ulkona syömässä, kuin joskus harvoin hampurilaisella. Seitsemän henkilön perheellä kun ei oikein rahat moiseen riitä. Eikös siellä raxissa ole ihan kunnon ruokaa, ja vielä kaikenlaisia salaattejakin? Minustakin olisi mukava olla joskus laittamatta ruokaa koko komppanialle.

Vierailija
18/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ap itse on sitä mieltä, että Raksi hyvä paikka ja haluaa sinne, niin mikä hemmetti teitä vaivaa?

Tässä ei nyt liene kyse siitä, että ap:n perhe ei muuta kun pizzaa koskaan söisi.

Vierailija
19/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 21. Ootko ihan tosissas? Akateemisilla ihmisillähän on tunnetusti erilainen ruuansulatus ja näläntunne. On siis todella hienoa, että akatemmisetkin ruokailijat ovat viihtyneet Raxissa. Raxi on suunniteltu hienosti, sillä se tyydyttää akateemisten ja kouluttamattomien nälän! VAU!

HAH HAH :)

tässä taas nähtiin kuinka " fiksuja" on akateemiset ihmiset! Ei jeesus!

Vierailija
20/57 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet nälässä. Ei siellä pysty pääsemään edes rauhalliseen lounastunnelmaan. Eikä se ole mielestäni halpakaan ja siihen hintaan joutuu vielä ensin jonottamaan kassalle ja tekemään kaiken itse.

Aina ohikävellessä äklöttää se rasvainen pikaruuan haju.

Raxissa en käy nykyään koskaan, mutta Mäkkäriin tms. tulee sorruttua joskus jos täytyy saada purtavaa kesken kauppojen kiertämisen. Perhelounaille mennään sitten toisenlaisiin paikkoihin.

Vierailija:

Miksi ette tykkää Raxista.