Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla on ollut vain yksi seksikumppani? Eivätkä ole uskovaisia :-)

Vierailija
17.02.2007 |

Olenkohan ainoa laatuani? Tapasin mieheni nuorena, ja nyt takana vuosia jo 18. ja yhä rakkautta riittää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain aviomieheni. Enkä edes niin nuorena häntä tavannut, vaan 23-vuotiaana. Mutta nyt ollaan oltu yhdessä 6 vuotta.

Mulla ei oikeastaan ollut mitään syytä miksen harrastanut seksiä aiemmin... Oli muutamia seurustelusuhteita miestä ennen. Mutta niistä ei ikinä tullut sen vakavampia. Mulla oli " kriteerinä" vain se, että harrastan seksiä miehen kanssa, jota rakastan. Ja noihin muihin miehiin en oikeastaan rakastunut.

Vierailija
2/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kun tavattiin, niin olin vasta 15v. Takana on nyt 15 yhteistä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alettiin seurustelemaan ja ainoat ollaan toisillemme. Yhdessä ollaan oltu kohta 15 vuotta.

Vierailija
4/4 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhtään yhdyntään asti mennyttä suhdetta. Muuten kyllä olin " puuhaillut" muutaman kanssa. Nyt kolmikymppisenä mietin joskus että miltähän mahtaisi tuntua olla jonkun muunkin kanssa. Saan noista mietteistä huonon omatunnon mutta minkäs sitä mietteilleen voi :(

Mutta rakkautta kyllä riittää ja haluamme mieheni kanssa yhä toisiamme. Seksikin vain tuntuu paranevan vuosi vuodelta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi