Tapailemani mies juo 2 olutta illassa kun katsoo jalkapalloa. Red flag???
Tuostahan tulee jo ihan humalaan, minä ainakin. Miten voi mennä aamulla töihin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kahden oluen jälkeen on vielä ajokunnossa.
No se vasta red flag onkin, että pitää vielä yötä myöten ajella.
Jos ne on 0.3l 4.5% oluita, niin isompi mies on vielä lain mukaan ajokunnossa tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen yhdeksää täytyy ehtiä käymään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen yhdeksää täytyy ehtiä käymään kaupassa.
Hakemaan kolmas kalja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon 4-5 siideriä ja mieheni olutta 10-12. Emme juo arkisin vaan viikonloppuna jos tulee jotain urheilua.
Aika paljon juotte!
Riippuu kuinka vahvaa ja missä ajassa. Jos tissuttaa keskikaljaa 10 kpl. vaikka koko päivän pikkuhiljaa niin eipä siinä hirveeseen humalaan pääse. Jos ne juo muutamassa tunnissa niin eri juttu.Alkohli nääs palaa koko aika pois
Kannattaa perehtyä montako annosta viikossa on suurkuluttajan raja. Teillä se ylittyy
Itse juon max 5 annosta kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä juon 4-5 siideriä ja mieheni olutta 10-12. Emme juo arkisin vaan viikonloppuna jos tulee jotain urheilua.
Aika paljon juotte!
Riippuu kuinka vahvaa ja missä ajassa. Jos tissuttaa keskikaljaa 10 kpl. vaikka koko päivän pikkuhiljaa niin eipä siinä hirveeseen humalaan pääse. Jos ne juo muutamassa tunnissa niin eri juttu.Alkohli nääs palaa koko aika pois
En kyllä katsoisi omalla ukolla kumpaakaan vaihtoehtoa. Mutta pahempi varmaan ois tuommoinen läpimarinoitu sieni, jolla ei edes päähän nouse.
Ihan hyvä alku. Osaako myös ärähtää häjysti jos häiritset pikkusen harrastamistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon juotte!
Samaa mieltä
Jos mies on 40kg painava vinkuheinä niin sitten kannattaa olla huolissaan. 80+kg miehessä pari olutta ei tunnu missään.
homolta haiskahtaa, vähintään 8 nelosta menee matsin aikana, ja pikku visiitti viskikaapilla puoliajalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on 0.3l 4.5% oluita, niin isompi mies on vielä lain mukaan ajokunnossa tuon jälkeen.
Normaali mies voi juoda 2x0,5l tuoppia ja on ajokunnossa. Isompi mies sitten vielä enemmän.
Punaviini lihan kanssa
Valkoviini kalan kanssa
Kaljaa ihan ajan kanssa
Lasolia paljaaltansa