Pitääkö kukaan muu esinahkaa taake vedettynä?
Olen pitänyt noin 9kk ja efekti on sama kuin ympärileikatulla ja nykyään esari pysyy jatkuvasti takana ja pysyy sillä tavalla ihan automaattisesti. Enää ei ole ollut sissijuustoa ollenkaan ja illallakin kalu ihan hajuton töistä kotiin päästyä.
Ei tarvitse siis mitään leikkausta koska jos on kärsivällisyyttä saman tuloksen luonnollisestikin.
Kommentit (49)
Vedän aina liikkuvat taakse sekä metsästäessä että naidessa.
Minulla kasvoi murrosiässä penis niin ettei nuppi mahtunut nupin alle. Jos vedin hupun päälle niinn kyllä oli kohta taas liikkuvat takana. Hävetti aivan helvetin paljon nuorempana, mutta ei enää aikuisempana. Kyllä pilkkakirveitä lensi peruskoulun aikana, ja oli hyvin julmaakin.
Muista nyt ap pestä vehkeesi, se että vedät liikkuvat taakse itse, ei tarkoita että vehkeesi olisi itsepuhdistava, vaan pitää silti pestä.
Kyllä nuppi on piilossa mutta kun alkaa lemmenleikki niin sieltä se nuppi tulee esille ja esari "lukittuu" nupin takareunan taakse.
Siemensyöksyn jälkeen pikkuhiljaa jorman veltostuessa esari valahtaa eteenpäin eli palautuu lähtöasemaansa. Toimii ihan OK.
Pestäessä pitää esari vetää takasentoon. Ei ongelmaa tässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla edes yllä kokonaan yli löysänäkään vetämättä eteen, eikä ole ympärileikattu.
Erektiossa ei ole toiveitakaan saada terskan päälle.
Ei siis ole mitään ap:n sissijuusto-ongelmaa ollut koskaan, yöks koko ajatus.
Sama minulla, lisäksi iso terska, niin ei edes velttona mene eteen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, nuorilla on näin että itse pitää vetää taakse. Sitten aikuisena , kun sinne ehdit, niin se on aina takan.
Kun se sinne taakse meni eipä piankaan enää pysynyt päällä. Ei tuo ole erityisemmin haitannut, mitä joskus housut hieroneet hieman että olisi toivonut sen pysyvän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Koitin tässä miettiä, että miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti nupin tunnottomaksi, mutta en keksi, eikä ap:kaan anna siihen oikeen vastausta.
Koitin tässä miettiä, että miksi kukaan haluaa olla tuppimuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitin tässä miettiä, että miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti nupin tunnottomaksi, mutta en keksi, eikä ap:kaan anna siihen oikeen vastausta.
Koitin tässä miettiä, että miksi kukaan haluaa olla tuppimuna?
Tuppimunautta ei valita, se ansaitaan! Ole ylpeästi tuppimuna sinäkin!
Ei mulla edes yllä kokonaan yli löysänäkään vetämättä eteen, eikä ole ympärileikattu.
Erektiossa ei ole toiveitakaan saada terskan päälle.
Ei siis ole mitään ap:n sissijuusto-ongelmaa ollut koskaan, yöks koko ajatus.