***ENSKATTARIEN VIIKONLOPPU***
Kommentit (31)
Auroraa tulin onnittelemaan oikein vartavasten. Kyllä vaan on suloinen tuo teidän Oliver! Ja kaunis nimi myös pikkumiehellä!
Makkara kärvistelee viimeisiä päiviä (usko tai älä: kyllä se pian syntyy!) - voimia ja suppareita sinne!
Mitäs moolin odotukseen?
Kesikselle, Leenikselle, Viipulille ja kaikille muillekin ensiluokkaisille ensikoille hyviä vointeja!
-Amy ja Emmi, joka löysi tänään varpaansa (ens viikolla 4kk)
[color=green]Ohhoi, jospa näpytän tän, ja menen sitten miehen viereen jo nukkumaan. Ei kyllä kamalasti vielä väsytä, mutta jospa se uni sieltä vaikka tulisi...
HENNALLE parantavia säteitä siihen selkäsärkyyn. Ja juu --sama vika tossa vessassa ravaamisessa tuntuis olevan. Kyllä mä yölläkin herään nykyään minimissään 2-3 tunnin välein pissalle, ja päivällä siellä saa ravata yhtenään. Ja tuntuu, että vaikka just sieltä tuli, niin uusi hätä yllättää. Mistä sitä kusta edes riittää niin paljoo??? Ja mulla ei jätkä oo edes kiinnittyny tonne alas vielä, vaikka melko alhaalla se pää onkin. Mitäköhän sitten, jos/kun se sinne vielä kiinnittyy... Saanko kenties asua pöntöllä? *huoh* Ja just toi koiran kanssa lenkille lähtö on ikävää. Ei pysty pitkällä käymään, tai loppumatkan saa taapertaa todella jalat ristissä :( Mutta kohta se loppuu, jipii!!! Sitten sitä juostaankin yhtä usein tissiä tarjoamassa ;) No, se ainakin on mielekkäämpää puuhaa.
MAKKARA, hih! Nauroin ihan ääneen sille sun limatulppa-löydölle, koska ajattelin just tänään, että jos sen bongaan, niin pakko tulla teille heti kertomaan. :) Joten ei siis oo mun mielestä ollenkaan outoa saada asiasta kicksejä, heh! Nehän on tässä vaiheessa niitä isoja ja kivoja juttuja tollaset!!! Aina jonkin näköinen askel eteenpäin. Ja eikös siitä sanota, että suurin osa synnytyksistä käynnistyis kahden vrkn sisällä siitä löydöstä??? Vai muistanko väärin? Tosin --eipä noihinkaan luottaa voi. Se vaavi tulee kun tulee. Mutta mulla on kuule sellanen kutina, että jos et tänä yönä lähde, niin sitten viimeistään ensi yönä! Katotaan, miten käy... Mutta on kuule " vahvat vibat" nyt siitä... Jos näin käy, rupeen ennustajaks =D Niin, ja mun synnäri on Hyvinkää. Jos nyt jostain oudon eksoottisesta syystä lähen sua ennen, niin follow me sinne, ja jätä Kättäri väliin :) Mutta kuten sanoin --sinä synnytät vielä kahden vrkn sisään!!! *kuulitkos, sinä Makkaran masu-asukki!* =)
MASU-MAMMAN pasta kuulosti hyvälle, nam! Tehtiin tosin äsken tortilloja, ja vaikka maha on nyt täys, niin rupes silti tekee sitä pastaa mieli... :)
MAMMIS, mitäs mieltä eilisestä Idolsista? Olin aika yllättyny, ettei se Ruslanas sitten päässykään jatkoon --tosin laulo niin paskan biisin, että hoh hoijaa. Meinas ihan nukahtaa sinä aikana. Ja se Kristian taas laulo tosi hyvin, ja oli menevän tuntunen kappalekin. Ainoo, mikä mua siinä hämäs, oli että sen jännitys välittyi kauheen selvästi kameralle...ainakin mun mielestä. Mutta samapa tuo, ketä sieltä enää jatkoon kampee, Ari voittaa! :)
PANDORA, toden totta, euroviisu-biisit oli TODELLA huonoja! Eikä tolla Pakarisella kyllä mitään voiteta, niin tusina-poppia kuin olla ja voi. Ei jää mitenkään mieleen, ei hyvässä eikä pahassa. Mutta kuten joku kirjoittikin sun jälkeen, niin eipä Suomeen hetkeen viisu-voittoa saada. Ja väliäkö hällä... Mua ei vois viisuilut oikeen vähempää kiinnostaa, vaikka siitä Hard rock hallelujasta tykkäänkin. Siihen se sitten jääkin --not interested at all.
Mutta nyt nukkumaan... Tai ainakin koittamaan unen tuloa. Me tosiaan nukutaan nykyään makkarin ovi kiinni, ettei kissat tulis enää sinne (menevät melkein heti pinnikseen, vaikka ennen kelpasi nukkua meidän sängyssä *nyyh*), mutta viime yönä vessassa käydessä nuorempi kissa oli sitten sinne livahtanut. En huomannu sillon pimeessä mitään, mutta myöhemmin heräsin, kun se avasi vaatekaapin ovea ja meni sinne. Ilkimys! (Juu...meillä siis molemmat kissat aukoo ovia ja kaappeja...) Mutta on ne vaan ihania..! Mitä tekisinkään ilman noita meidän karvakorvia!!! *pusuja niille* Jaahas, kehuinko taas liian aikasin...nuorempi silpoo nyt eteisessä jotain muovipussia melko kovaäänisesti... pakko mennä kattomaan kohta... Onneks toi vanhempi vaan syö ja nukkuu --tosin osaa sen oven raapimis- ja maukumistaidon paljon paremmin kuin nuorempi, ja alottaa sen nälissään (muka nälissään!) aamu seittemältä *huoh*
Mutta öitä valvojille, ja hyvää huomenta aamun ekoille!!! :)
Pi-Ki --vielä hetken 39+5
Juuh, nyt tuo nuori kissa haki vessasta sellasen apteekin minimaalisen rasvanäyte-tuubin ja leikkii sillä... Se se ei osaa olla HETKEÄKÄÄN valveilla olo ajastaan tekemättä jotain omituisuuksia... Milloinkohan se aikuistuu, kun on kuitenkin leikattu ja " jo" 1,5-vuotias??? Onko muilla kokemuksia tollasesta villikosta? Kun toi vanhempi ei koskaan oo noin riehakas edes ollut, eikä leikkauksen jälkeen sitäkään vähää. Tosin --kyllä me niin tykätään, kun toi pieni riehuu...se on vaan niin ihanan eläväinen, ja just sen takia niin ihania molemmat, kun ovat niin erilaisia... Voi mun pieniä... Niin ihanan rasittavan rakastettavia! Kuten lapsetkin ;)
Lomareissu takana ja nyt viikon mittaiset pinot luettuina. Onnittelut vauvanyyttinsä saaneille ja tervetuloa uusille.
Kylläpä olikin rentouttava reissu. Laskettelemaan en kyllä taidoillani enää uskaltanut lähteä ja hiihtokin sai supistuksien vuoksi jäädä. Mut koirien kanssa tehtiin sellaisia pitkiä toista tuntia kestäviä lenkkejä. Välillä tosin piti hidastella kipujen vuoksi, mut levolla niistä selvittiin.
Tänään sitten oli pitkä automatka ja kyllä huomasi, ett ainakin tuon mittaiset automatkat kyllä saa jäädä. Jo eilen valittelin selkäkipua, joka tuntui samanlaiselta kuin ennen menkkoja/menkkojen aikaan. Mut ne kivut sit rauhoittui. Tänään tietysti autossa selkä kipeytyi uudestaan ja kotona saunassa kivut alkoivat myös etupuolella alhaalla menkkamaisesti. Välillä kipu laantui ja sit taas palasi. Eipä sit auttanut saunan jälkeen muu kuin asettua taas kerran vuodelepoon ja onneksi tässä on nyt kivut rauhoittuneet. Mietin jo, ett jos kivut vain jatkuu/pahenee niin ei kait se auta kuin ottaa yhteyttä synnärille ja kysäistä neuvoa.
Tiistainahan se on seuraava lääkärikontrolli supistusten ja saikun jatkon suhteen. Saa nähdä miten käy. Tiistaina myös pitäisi käydä juomassa se sokerilitku..Tiedän jo valmiiksi kuinka siinä tulee käymään. Täällä suunnalla kun on jo paastoarvon raja tosi matala niin auttamattomasti joutuu seurantaan vähintään. Tosin hyväksihän se vain vauvalle on.
Viikon aikana oli ainakin ollut puhetta turvavyönalentimesta. Ja yhdyn muiden mielipiteeseen. Hankin sen jo melko aikaisessa vaiheessa pitkien työmatkojen vuoksi ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Varsinkin silloin kiitin sen olemassaoloa, kun jouduin sen papparaisen vuoksi sinne metsikköön sen autoni ajamaan.
Mut nyt taidan siirtyä yöpuulle..
-Ninca ja Rimpula 27+1 -
Taas on vähän huonouninen yö takana. Käsiä taas särki niin ettei pystynyt kunnolla nukkumaan. :( Äh. Ehkä puuhaan pian aamupalaa ja otan pitkästä aikaa vähän paracetamolia.
Tulikos se Pandoran mies kotiin vihdoin? Ja mites Makkara voi tänään? Entäs Henna? Ja kaikki muutkin jotka eivät ole palstailleet eilissäpäivin..
Amykin kävi morjenstamassa.. Ihan hassua että Emmi on jo pian 4kk!!! Vastahan sinäkin olit loppumetreillä.. Ja varpaatkin on Emmi löytänyt.. :) Voi miten suloista..
Pi-Ki ¿ Idols oli mun mielestä ihan suht ¿tasainen¿ porukka PE. Olin yllättynyt siitä että Ruslanas lauloi niin hyvin vaikka biisi ei ollutkaan paras mahdollinen. Kristian on ollut mun suosikkeja alusta lähtien, joten olin kyllä ihan fiiliksissä kun se veti niin hyvin! Kylläpä ne jännityksetkin tässä pikkuhiljaa häviää kun tahkoaa muutaman finaalilähetyksen läpi! :) Ja ihan samoilla linjoilla ollaan mun miehen kanssa ¿ Ari voittaa!!!
Pi-Ki kirjoitti kisuista niin kivasti.. ;) Mustakin ois ihana jos meillä olis kisu tai koiruli.. Oon kuitenkin ehkä enemmän koira-ihminen. Täytyy nyt vaan malttaa etten mene ja tuo jostain pentua kotiin. ;) Onneksi siskon koira tulee loppuviikosta 4 päiväksi meille hoitoon! Saan paijailla sitä. Ja siinä onkin mitä paijata kun herra painaa jotain 45kg.. Mieskin tykkää hänestä ihan hirmusti, painivat aina poikien painijuttuja. Minä vaan huolehdin ruoasta ja hellästä paijauksesta.
Ninca is back! Tervetuloa takaisin! Kivalle kuulosti reissu! Levähdä nyt kunnolla pitkän ajomatkan jälkeen.. Ja me pidetään peukkuja sulle sen sokrulitkun kanssa!
Jeps, tänään aion mennä isälleni töihin muutamaksi tunniksi.. Eli vielä ehdin levähtää n. 1,5h. Illalla taidan mennäkin sitten vanhemmille yökylään. Saanpahan vähän seuraa ja sieltä on itse asiassa lyhyempi matka aamulla töihin. :) Ja joku muu laittaa ruokaa + keittää aamupuuron. Ah! Eli olen sitten tod.näk. nettipimennossa MA-iltaan asti taas. Odotettavissa taas vienoja vieroitusoireita.
Mukavaa sunnuntaita ja voikaa paksusti! :)
Mammis + Tiitiäinen 33+2
vaan ilmoittelen, että ei mitään edistystä mihinkään suuntaan taaskaan. Hitto, että nämä aamut ottaa päähän!!!!
Amylle ja Emmille vilkutuksia, mä tuun ehkä sit joskus juhannuksena sinne o-puolelle jorisemaan... :)
Makkara 40+6 (voi...)
Oon käynyt kyllä lukemassa teidän kuulumisia, mutta jostain syystä kirjoittelu on nyt jäänyt vähän vähemmälle.
Viikonloppu mennyt täällä ihan kotioloissa. Mies potee inhottavaa flunssaa ja mun oleminen on alaselkäkipujen vuoksi vähän tuskaisaa. Yöllä piti kävellä useita kertoja kun mikään asento ei hyvältä tuntunut. Ens yönä täytynee Panadolia ottaa jos sama meno jatkuu. En vaan mitenkään päin mielellään mitään lääkkeitä syö.
Tänään olisi tarkoitus, jos mies vaan jaksaa, kasaissa vauvan hoitopöytälipasto valmiiksi. Ja tehdään sellaista ihanaa uunilohta perunapedillä ruuaksi. Nälkä jo nyt pelkästä ajatuksesta. =)
Kisumirreistä oli täällä kirjoiteltu. Minä jonkin verran jännään miten tuo pian 7-vuotias kissaneitimme ottaa vauvan vastaan. Vaikka ikää kisulla on tuonkin verran niin on tosi leikkisä ja aikalailla meidän perheen keskipiste... Nukkuu yleensä meidän kanssa enkä vielä ole oikein hennonut pois ajaa. Tosin aion ostaa pinnasänkyyn sellaisen suojaverkon niin ei tartte niin huolissaan olla koko aikaa. Ovia ei meillä voi kiinni pitää, koska mellastaisi ihan pöhkönä ja paniikissa oven toisella puolella. Tosin tietysti vauvan huoneen oven voi pitää kiinni, mutta jonkun ihmisen on oltava mirrimme näköetäisyydellä. Hassu pikkuinen otus. =)
Makkaralle lähetän lämpimä halauksia ja piiiiiiiiiiitkää pinnaa. Kuten myös muille , jotka h-hetkeä odottelevat.
Oikein ihanaa laskiaissunnuntaita teille kaikille! Me nautiskeltiin niitä laskiaispullia jo vähän etukäteen, joten tänään ei sellaisia herkkuja tiedossa.
t. iida-linnea 30+3
MAKKARA, hih joko kävitte hakee sulle " keittiöpiian" ? :) Se mun kone on tämmönen: http://www.kenwoodworld.com/product_detail.php?cat=289&id=129 , en muista mistä hankittiin, vai olisko ollut jopa hobby hall tai jotain :) Hintatasoakaan en muista, liekö jossakin 100-200 välillä.
PIKI, HENNA, MAKKARA - teille yhteisesti iiiiiiso kasa suppareita ja jaskuja odotukseen!!
MAMMIS oli siellä hemmotellut itseään! Kuulostipa hyvältä sun rasvojen kanssa lotrailut! Mä varasin maalikuun alkuun sen kosmetologin ja siis kasvo- ja jalkahoidot, ootan sitä kuin kuuta nousevaa! Oon aika laiska itse rasvailee...
PANDORA koitahan tsemppailla, kyllä routa porsaan kotiin ajaa! ;) Toivotaan että miehes tulis pian kotiin!
AMY ja pikku EMMI kävi kans moikkaamassa :) Aika lentää todellakin! Emmikin on 4 kk!
IDOLSEISTA pakko kommentoida... mä oon edelleenkin ja myöskin ARI fani! :) Se on niin symppis ja aito. Pitää tänään kattoo se vika semifinaali vielä mut ei ainakaan tähän mennessä ole tullut Arin voittanutta!
(.) Käytiin eilen ystävättären kanssa leffassa kattoo sellainen kuin " kohti etelää" ranskalainen leffa. Olihan sarjassa aika erilainen. Ei ehkä ihan mun makuun, mut tulipa katottua. Totesin leffan jälkeen, että tais olla viimeinen kerta kun meen leffaan istuu yli 2 tunniksi ennenkuin juniori on ulostautunut... ristiselkä oli ihan tulessa ja tuntui taas koko illan aikamoisena jomotuksena.
Hei tuo ystäväkirja on tosi kiva! :) Sitähän oppii ihan uusia asioita enskoista! Kävin lueskelee teidän juttuja ja aattelin omani rustailla vaikka viikolla kun oon yksisteen kotosalla.
Nyt tekee lasagnea ja juomaan litran vettä, pikku kävelyn kävin tekee ja heti meinaa kuolla janoon...
Leenis & jr 32+5
Tosiaan tehtiin remppaa koko viikonloppu - tosin mies ei antanut mun tehdä juuri mitään... tylsää... lähinnä siis siivoskelin remontin edetessä ja pidin väen ruuassa. Tosin koin sitten ensimmäisen supistuksen lauantaina, joten kaipa sekin sitten hieman pelästytti miestä - pelästyttihän se hiukan muakin. Tosin se suppari ei ollut kipeä, vaan lähinnä vatsa meni kovaksi ja tuli hetkeksi " tukala" olla. Tulkitsin tämän siis supistukseksi. Mutta eikös se niin ollut, että nämä kivuttomat supistukset ei ole vaarallisia?
Päivitin taas uuden kuvan. Tästä alkaa tulla tapa :). Musta on tullut taas isompi! http://kuvablogi.com/nayta/239301/
MAKKARA: edelleen olet siis yhtenä kappaleena?! Voihan vitjat - pian se vauva sieltä jo tulee. Älä menetä uskoasi!! Nyt vaan kova kuuri SSS:ää. Eikös se Sirullakin auttanut? Elikkäs sauna päälle ja imuroimaan ja sitten näiden jälkeen sitä kolmatta ;). Jaksamista ja ennen kaikkea supistuksia toivottelen!
MAMMIS: ei kannata ottaa painetta siitä, että tulee hiukan syöpöteltyä (*röyh*). Itse juuri vetäsin ison lautasellisen karjalanpaistia perunoilla ja pullakahveet päälle! Oli kyllä hyvää. Toivottavasti pääset pian kiinni hyviin yöuniin. Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin unettomuus. Aika menee pirun hitaasti, ja mieleen tulee vaan kaikki rästihommat ja muut sen sellaiset surut.
Tuli muuten mieleen tuosta karjalanpaistista, että ehottomasti paras pata tulee, kun ensin ruskistaa oliiviöljyssä lihat (700 g) ja sitten heittää sekaan pari lihalientä. Sitten lihat, porkkanat ja sipulit pataan ja vettä päälle. Joukkoon paljon pippuria ja pinaattia (niitä pakastekuutioita). Kolme tuntia uunissa 150 astetta ja AVOT! Loistokasta! Ja sit tietty kuoriperunoita tämän kanssa. Kuorelliset perunat on niin paljon parempia, vaikkakin vaivaa joutuu näkemään enemmän, kun sormet palaa kuoriessa ;)
IIDA-LINNEAlla oli kans loistavan kuuloinen ruoka tulossa. Lohi on älyttömän hyvää. Mikäs on reseptisi?
LEENALIINUkin kokkailee tänään... Heitäppä säkin lasagneresepti kehiin, niin pääsee vertailemaan sitä omaan reseptiin. Mä en nimittäin onnistu millään tekemään niin hyvää lasagnea, kuin joskus koulussa oli ylä- ja ala-asteella.
PANDORAlle tsempitystä täältäkin. Toivottavasti mies ymmärtää hyvän päälle ja löytää tiensä kotio pian. Täällä voit purkaa kiukkasi, sillä on ihan ymmärrettävää, että sitä tunnet! Miehet on ... no ne on... miehiä...
Jaaps - sitten pitäisi lähteä koiruuden kanssa lenkille. Pitää yrittää saada miestäkin liikkeelle, kun se on koko päivän vaan nyhjännyt sisällä. Joku pieni flunssa sillä on tulossa / päällä, ja siksi on niin vetämätön. Katsotaan nyt kuitenkin, josko se kevyelle kävelylenkille lähtisi ennen, kuin tulee pimeää.
AIJOO! Ostettiin sitten eilen rattaat! taidan olla ihan pimiä, kun nyt jo ne ostin. Oli vaan niin edullinen kauppa, että oli ihan pakko! Viimeisiä vuoden 2006 malleja nyt nimittäin viedään. Tässä kuva vaunuista http://kuvablogi.com/nayta/239379/. En ole ihan varma, oliko nuo Novat vaiko joku muu (kombi?). Jätettiin ne vielä kauppaan ja maksettiin vain puolet ns. " varausmaksuna" . Toinen puoli maksetaan, kun haetaan vaunut. Viimeistään maaliskuun puolessa välissä ne pitäisi noutaa. Kova koppa oli meillä yksi kriteeri (on vilposempi kesävauvalle) ja toinen kriteeri oli, että on mustat. Renkaita ei olla vielä valittu, mutta ajateltiin, että otetaan täyskumilla, niin ei tarvii sitten olla pumppaamassa niitä.
Eipä muuta! Mukavaa sunnuntainjatkoa.
Peipposka 21+1
Pitkän tauon jälkeen piti tulla jo ilmoittelemaan itsestäni. Pitempi työputki takana ja vieläkin jatkuisi ellen olisi sairastunut oksennus-/kuratautiin! Taitaa olla sitä pahamaineista norovirusta. Perjantai-iltana töissä ensin alkoi mahaa vääntämään ja kävin kuralla ja sitten oksensin kahteen eri otteeseen ennen kuin luovutin ja soitin miehelle hakemaan kotiin. Kotona vielä kertaalleen oksensin oikein kunnolla ja koko yön kävin ihan pelkällä vesikuralla tunnin välein! Pieniä vesihörppyjä saatoin yön aikana ottaa, mutta aamulla alkoi jo olla niin voimat poissa, että menin päivystykseen ja kollega laittoi keittosuolatippaan. Ihana naislääkärimme hieman tutki ja olo alkoi jo olemaan parempi. Hän ultrasi myös pyynnöstäni ja kaikki oli vaavilla oikein hyvin ja kovasti oli kasvanut. Itse sitten ehdotin lääkärille, jos saisin mennä tipan kanssa kotiin ja otin vielä toisen litran pullon keittosuolaa kainaloon ja tulin kotiin. Eilen ilta menikin sitten istuessa sohvalla tippapullo talon seinään kiinnitettynä! :) Nyt alkaa olo jo riskaantumaan, tiputus kyllä korjasi nestevajetta ja olo piristyi. Huomenna käyn otattaan muutamat perusverikokeet ja jospa tuo mahakin tuosta kokonaan ajanmyötä rauhoittuu. Joten varokaa tuota virusta, jos vaan pystytte! itsekään en tiedä mistä sen sain, kun töissäkään ei sitä ole vielä paljoa ollut.
Vähän olen kyllä pudonnut jutuistanne kärryiltä, mutta kaikille vauvansa saaneille ensikoille Onnea!
Peipposkako se oli vaunut käynyt ostamassa? Mekin ensin ajateltiin ihan uudet ostaa, mutta sitten saimmekin siskolta vaunut, jotka ovat aivan hyväkuntoiset. Tuola ne ovat vauvan huoneessa jo olleet muutaman viikon. Nyt pitäisi seuraavaksi käydä katsomassa vaatepinot läpi, josko niistä jotain voisi meidän vauvalle ottaa.
Parin viikon päästä on taas neuvola ja voin sanoa tuntevani vauvan liikkeet selvästi päivittäin. Aluksi ne olivat sellaisia teräviä selviä potkuja, mutta nyt ovat muuttuneet sellaisiksi muljahteluiksi. Ja puolivälikin on jo tultu yli! Mukavaa illanjatkoa kaikille!
Hoyt rv 20+2
[color=green]Jep, eli ei edelleenkään tietoakaan, että lähtö olis lähellä, ja huomenna siis LA. Plääh...
NINCALLA oli ollut rentouttava reissu, tosi kiva!!! Harmi, että selkä (ja maha) vaan rupes kipuilemaan, mutta se lienee ymmärrettävää pitkän automatkan jälkeen --vois tulla muutenkin, saati sitten masun kanssa.
MAMMIKSELLAKIN huonouninen yö takana...sama täällä :( Menin siinä klo 23 aikoihin sänkyyn, ja puol 5 mennessä olin käyny jo 4 kertaa pissalla. Ei kiva! Ja lisäks mahaan sattu joka käännöksellä. Mutta onneks tässä nyt loppusuora häämöttää...mielummin sitä sitten pienen itkun tuherrukseen herää, kuin kipuiluun/jatkuvaan vessahätään. :) Ja tänään oli taas tytsyt vuorossa Idolsissa. Kyllähän se Anna laulo ihan kivasti, mutta ei musta tytöt oo olleet kauheen hyviä tänä vuonna, verrattuna poikien tasoon... Ja kisuista (sekä koirista) vielä; en vois elää ilman niitä! Meillä on AINA ollut kissoja ja koiria kotona, samoin sen jälkeen, kun muutin kotoa pois, on karvakorvia aina ollut. Voisko olla parempaa päivänpiristystä, kun eläimen kiitollinen kehräys/hännän heilutus jne. (Sanoo nyt siis ihminen, jolla ei VIELÄ ole sitä lasta, hih!) Nytkin ihana kattoa, kun yks tuossa lattialla niin tarkasti pitää omaa pesutuokiotaan... :) Voi että!!! Sydän sulaa noita katsellessa... Mitäköhän mulle käy, kun oman pojan tässä parin vkon sisään näkee... Sekoan varmaan ihan täysin, kun oon näistä " karva-lapsista" jo näin sekasin =D
MAKKARA, nyt hus tiehesi sieltä!!! Minäkin tahdon synnyttämään, enkä halua ruveta etuilemaan :) Nyt jos ei se ens yönä lähde tulemaan, niin olin ennustuksineni väärässä...
IIDA-LINNEA, sain sulta idean (KIITTI SIITÄ! =D) ostaa sen suojaverkon pinnikseen kisujen varalta. Mutta kun tutkin niitä netistä tuolta eri kauppojen sivuilta, niin missään ei ollut kauhean tarkkaa selitystä, ja kuvakin oli tavallaan epäselvä. Joten osaatko auttaa?????? Eli: onko siinä kissaverkon päällä joku vetoketju, mistä vauvan saa otettua pois, vai pitääkö joka kerta irrottaa se suojaverkko sieltä alhaalta asti??? Kiitollisena vastausta odottaen... :)
LEENIS, kiitos suppareista! Lahjoitan niistä osan Makkaralle, että pääsisi raukka ensin " alta pois" . Itellä pidän kyllä osan, muuten se ei tuolta tule kyllä ikinä! :)
PEIPPOSKA oli laittanut uuden masukuvan, kiva! Melko samanlaiselta näytti, kuin omani noilla viikoilla :) Ja tosiaan, kun Sirun nimen mainitsit, niin:
MITÄKÖHÄN SIRULLE KUULUU??? Onko mulla mennyt jotain ohi, eli tietääkö joku??? (Huutelee täällä rouva utelias...)
HOYT oli jo sairastanu sen mahataudin kanssa --minähän makasin kans joulun jälkeen synnärillä tiputuksessa sen takia. Oksensin vaan koko päivän, ja olin tosi heikossa hapessa... Mutta tipan jatkoksi kun pääsi, helpotti olo melkeinpä heti. Enkä minäkään tajua, mistä sen sain, kun ei kukaan tuttu ollut ollut kipeänä... Enkä muutenkaan sairastele juuri koskaan pientä nuhaa kummempaa. Omituista! Mutta hyvä, että meni sullakin ainakin pahimmilta osin sitten sillä ohi! :) Ja vauvan liikkeetkin tunnet jo, kiva!
Ei kai tässä tämän kummempia. Huomenna sitten saa alkaa harjoittelemaan tuota raastavaa nelosella alkavien viikkojen kirjoittelua... *huoh* Mutta nyt siis kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille!!! =)
Pi-Ki ja Eemeli, vielä hetken 39+6................
pakko oli tulla vielä kuulumiset katsomaan :)
Voi hemmetin hemmetti Pandoran miestä! Kelkottelee jossain tundralla vaikka olis lämpimät ruoka ja nainen kotona odottamassa...ei taida nyt mies ymmärtää omaa parastaan. Vaan toivotaan, että loppuilta onkin sitten ihan uberromanttinen ja kaiken odotuksen arvoinen!
Henna - meillä nyt tuntuu menevän samoihin nuo oireilut! Eli vessassa juoksen minäkin. Välillä on kauhee paine rakossa, välillä peräpäässä...että tuommoista variaatiota löytyy. Kai se on se bebe vaan joka siellä painaa. Harmillisesti vaan rajoittaa ulkoilua tuo vaiva - ei oo kiva lenkkeillä kun joutuu koko ajan imuttamaan joka röörillä jotta tavarat pysyis sisällä....
Röyh, viettelin täällä piiiiitkästä aikaa ihan yksinäni iltaa ja teki ihan hyvää. Napa paukkuu herkuista ja saunan jälkeen hemmottelin vähän itseäni muutenkin. Nyt olis sormet ja varpaat kuosissa, vois vaikka lähtee synnyttelemään! (only in my dreams...)
Hyviä unia!
Makkara