Mistä tietää että on aika irtisanoutua?
Itsellä joka toinen päivä mietin ja sitten taas en. Vuoden ajan tällaista. Työilmapiiri aika huono ja en saa oikein rauhassa tehdä töitäni. En tiedä onko sen parempaa muuallakaan mutta vähän väliä on tatti otsassa ja jotenkin iloton olo koko ajan.
Kommentit (10)
Kun työstä ei saa mitään tai tulee hetki kun ns. kamelin selkä katkeaa. Olen irtisanoutunut 2 työpaikasta elämäni aikana. Yhdestä liiallisen työmäärän takia suhteessa aikaan missä työ pitäisi tehdä ja toisesta huonon työilmapiirin takia.
Minulla se aika on nyt. Kollegoita on lähtenyt pois ja uusia ei ole palkattu. Palkka ei nouse, vaikka niin on luvattu. Työntekijöitä on sairaslomalla kaiketi liiallisen työmäärän vuoksi. Työtehtävät ei kehity.
Kun ei tiedä saako uutta työpaikkaa, pitää kuitenkin esittää tyytyväiseltä.
Kyllä se asia mikä mua kaduttaa on se, että olin yhdessä työssä liian kauan.
Jos vuoden on noin aatellu voi kyllä alkaa seurailemaan muuta tarjontaa ja sit kun tärppää niin pois edellisestä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se asia mikä mua kaduttaa on se, että olin yhdessä työssä liian kauan.
Jos vuoden on noin aatellu voi kyllä alkaa seurailemaan muuta tarjontaa ja sit kun tärppää niin pois edellisestä
Voin sanoa samaa, kun viiden vuoden jälkeen asiat meni niin päin persettä ylemmän tahon puolesta kun olla ja voi ja irtisanouduin, eniten kadutti se että tosiaan viisi vuotta meni siinä paskalaitoksessa.
kun olet vakuuttunut siitä, että lafkan johto on heikkolahjaista, etkä jaksa esittää itseäsi hölmömpää. valitettavasti.
Kun kiusaajaesinaisen puhelutkin nostaa niskahiukset pystyyn.
Sen tietää siitä kun aamulla herätessä v...tta kun täytyis mennä mutta ei millään viittis...siis soita pomolle että piä lafkas ja tee itte p..ka duunis ja sitte ostamaan olutta tai viinaa. Kaljaa särpiessä voikin sitten zuumailla mollin sivuja....
2 krt irtisanoutunut. Tosin en huonon ilmapiiri tai muun negan takia. Ensin vain tuli siinä työssä kaikki nähtyä 25 vuoden jälkeen. Toki alkoi ärsyttää työkaveritkin, vaikkei juurikaan konflikteja ollut. Toisella kerralla halusin lopulta vaihtaa ihan erilaiseen työhön. Opiskelinkin uuden ammatin. Hyviä valintoja on ollut.
Kukaan miettinyt joskus samaa?