Mainitse kolme pahinta nounouta seurustelukumppaniehdokkaassa
Kommentit (157)
Jatkuvasti soitteleva ex ei myöskään ole kauhean mukava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaikäiset lapset ovat ehdoton dealbreaker, vaikka olisi miten täydellinen mies muilta osin. Jos lapset ovat jo aikuisia voin harkita.
Aikuisten lasten myötä suhteeseen voi tulla mukaan alaikäisiä lapsia. Siinä nainen pääsee helposti mummin asemaan ja kodin täyttää viikonloppuisin pikkujalkojen vilske. Paitsi jos ei asuta yhdessä.
Se ei haitta koska lapsenlapset eivät ole jatkuvasti paikalla. Tai edes viikko-viikko
Suomalaisuus
Suomalaisuus
Suomalaisuus
Kannattaa miehet hakea nainen ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
- aktiivinen somessa
- huonot kommunikointitaidot
- salailu, epärehellisyys
- tupakoi, paljon tatskoja
- vassari/vihreä
- heikko itsetunto
- matemaattisesti lahjaton
Vierailija kirjoitti:
- aktiivinen somessa
- vassari/vihreä
- heikko itsetunto
Tuossa on mielestäsi 3 asiaa?
Jatkuva somettaminen
Ylipaino
Pitkäaikaistyöttömyys
Epäkannustavuus, ujous, suuri ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisuus
Suomalaisuus
Suomalaisuus
Kannattaa miehet hakea nainen ulkomailta.
Näin on. Käykää hakemassa.👍
Ulkomailla on muutenkin kivaa, on lämmintä ja eksoottista. Kulttuurit on kiinnostavia ja on hauska oppia kieltä/kieliä. Käyn usein.
N32
Ei mulla ole koskaan ollut mitään tiettyjä deal breakereita. Sen näkee sitten treffeillä kiinnostaako toinen ihminen vai ei ja löytyykö kemiaa.
Liiallinen päihteiden käyttö ja/tai tupakointi eli riippuvuudet.
Taloudenhallinta hukassa.
Kielteinen elämänasenne.
Lisänumerot: huomattava ylipaino, ei harrastuksia, liian sisäänpäinkääntynyt, olemattomat sosiaaliset taidot, passiivinen elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
- Rytmiltään yökukkuja.
- Spontaani, impulsiivinen, kaipaa jatkuvasti muutosta ja virikkeitä ettei kyllästy.
- Hänelle on seksissä tärkeää jokin tietty asia jota minä en halua.
Minä olen yökukkuja 🌜😆👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- aktiivinen somessa
- vassari/vihreä
- heikko itsetunto
Tuossa on mielestäsi 3 asiaa?
On mistä valita
Nainen jolla on huono itsetunto, liika äkkipikainen tomera tonttu, ei välitä muiden näkemyksistä ja mielipiteistä ja tunteista, mieli on liika ailahtelevainen (toki naisilla yleisempää), arvot ei ole kohdallaan, miestennielijä, heikko itseluottamus, sairaalloisen omistava ja mukavuudenhaluinen, liian herkkä, maalaisjärjen puute.
Vierailija kirjoitti:
Koira.
Koiran kanssa seurustelussa on kyllä hyviäkin puolia. Tulee lähdettyä ulos ja liikkeelle.
1. Nenänkaivuu sormilla. Missä nenäliinat ja suihkeet.
2. Valtavan isot kulmakarvat. Kuin naapurin pensasvalli.
3. Nipottaja, pienisieluinen. Pätijä. Nalkuttaja.
Vierailija kirjoitti:
1) Röyhkeys ja ilkeys. Luonne joka nauttii muiden painamisesta alas ja esimerkiksi asiakaspalvelijoiden kyykyttämisestä.
2) Elämänhallintaongelmat: tuhlailu, riippuvuudet, pärjäämättömyys työelämässä, kykenemättömyys olla yhteiskunnan normaali jäsen ja ns. kunnon kansalainen.
3) Sosiaalisten taitojen puutteet. Kyvyttömyys muodostaa ja ylläpitää vilpittömiä ihmissuhteita. Kyvyttömyys ymmärtää erilaisia ihmisiä kuin mitä itse on.
Luettelit tossa listassa nyt kaikki maailman ihmiset..
Lihavuus
Ylipaino
Liian korkea BMI
Liikennekäyttäytyminen. Ajavat kuin omistaisivat koko tien, vaikka harvoin omistavat edes sitä autoa, jolla ajavat.