Mainitse kolme pahinta nounouta seurustelukumppaniehdokkaassa
Kommentit (157)
Väkivaltaisuus, perversiot, manipulointi.
Agressiivisuus, yliluonnolliset uskomukset, kovaäänisyys/moukkamaisuus.
1. Tupakointi
2. Tupakointi
3. Tupakointi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan kaikki nounout isoista pieniin ovat dealbreikereitä, joten ei ole mieltä alkaa miettimään mitkä niistä nyt niitä pahimpia olisivat. En näe yhtäkään järjellistä syytä alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jossa olisi jotain nounou-osastoon meneviä piirteitä.
Onko seurustelurintamalla kovinkin hiljaista?
Parisuhteessa olen ollut jo useamman vuoden. Kuin?
Ihme, että olet löytänyt kumppanin, jossa ei ole pienintäkään "vikaa".
Hänessä ei ole mitään sellaista vikaa mikä menisi itselläni jollekin nounou-listalle. Mielestäni on ihmeellisempää, että ihmiset ottavat kumppaneikseen ihmsisiä joilla on jotan ei-kategoriaan meneviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kotona: Astioiden kilistely ja kolistelu. Suosii ylikirkkaita lamppuja, toinen taas haluaa inhimilliset valot.
2. Huono käsihygienia. Hikisukat.
3. Kahvin tai tupakan haju suusta. Juominen. Piheys.
Kai huomasit, että tuossa on paljon enemmän kuin kolme? Minä lasken tuosta helposti seitsemän.
Pitää ymmärtää just niinko kirjotettu eli piheys ei haittaa mutta jos haisee kahvilta tai tupakalta, juo ja on pihi niin se on huono juttu.
Tosin mitenhän jos haisee kahvilta ja tupakalta, juo ja on pihi. Sillon varmaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaa Volvolla, kertoo joko lahkolaisuudesta, totaalisesta arvostelukyvyn puutteesta tai valkoroskaisuudesta. Totaalinen dealbreaker.
Ajaa Audilla tai BMW:llä, kertoo k-päisyydestä.
Miten auton merkki kertoo mistään?
Mun tuntemilla kusipäillä on toyotaa, ladaa, mersua, bemaria ja yhellä jopa dacia
Matala libido, peppuseksihaluttomuus, suuseksin välttely.
Päihdeongelmat
Sivistymättömyys
Ilkeys/tunnekylmyys
Trendivaatteet
Ylimielisyys
Mikä tahansa pulun kokoinen piski
Alaikäiset lapset ovat ehdoton dealbreaker, vaikka olisi miten täydellinen mies muilta osin. Jos lapset ovat jo aikuisia voin harkita.
tupakointi, persulahkoon kuuluminen, ei akateeminen
Läskiys, niittinaamaisuus, ituhippiys.
- aktiivinen somessa
- huonot kommunikointitaidot
- salailu, epärehellisyys
- tupakoi, paljon tatskoja
- vassari/vihreä
- heikko itsetunto
tupakointi
huono hygienia/ tunkkaisuus
turha pihiys
Vierailija kirjoitti:
Alaikäiset lapset ovat ehdoton dealbreaker, vaikka olisi miten täydellinen mies muilta osin. Jos lapset ovat jo aikuisia voin harkita.
Aikuisten lasten myötä suhteeseen voi tulla mukaan alaikäisiä lapsia. Siinä nainen pääsee helposti mummin asemaan ja kodin täyttää viikonloppuisin pikkujalkojen vilske. Paitsi jos ei asuta yhdessä.
Ylipaino.Rumuus.Liikaa alkoholinkäyttöä.
Paska musamaku, on aktiivinen instassa, ei lue, liikunta on saleilua.
1. Tupakointi (ei tule edes ensimmäisiä treffejä sauhuttelijan kanssa)
2. Itsestäänselvyydet kuten väkivaltaisuus
3. Alle 15v lapset
Huono käyttäytyminen, huono hygienia, tyhmyys
Ajaa Audilla tai BMW:llä, kertoo k-päisyydestä.