Mainitse kolme pahinta nounouta seurustelukumppaniehdokkaassa
Kommentit (157)
-ei osaa keskustella (eli ei pidä mono- vaan dialogia)
-ei yleissivistystä vaan mielenkiinnon kohteet rajoittuu Temppareihin ja Salkkareihin
-fitness-harrastus
Itse luen 50 kirjaa vuodessa niin lukemisesta saa ehdotonta plussaa
Tupakointi ja hevosharrastus (vie kaiken ajan).
Vuosia kestänyt sinkkuelämä, feminismi, ei pidä itsestään huolta henkisesti/fyysisesti
1. Aavikkojen harhaoppien vakaa kannatus (kristitty, muslimi, jutsku). Psykoottisuus ei ole koskaan hyvä merkki.
2. Kokovartalo mulqquus - eli luonteeltaan täysi ihmispaske.
3. Rumuus - jos naama on ku petolinnunperä ni ei tule mitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole koskaan ollut mitään tiettyjä deal breakereita. Sen näkee sitten treffeillä kiinnostaako toinen ihminen vai ei ja löytyykö kemiaa.
En nyt ihan jaksa uskoa että suostut treffeille kaikkien kanssa jotka sinua treffeille pyytää....
Oon eri, mutta ite kyllä lähden kaikkien pyytäjien kanssa ulos, jos vaan aikatauluihin sopii. Älkää olko niin ennakkoluuloisia naiset!
Minua ällöttää jo aloittajan tekemä otsikko. Infantiilia ja älyvapaata. Älyllisen kapasiteetin alennustilaa. Ei olisi vähänkään vertaa varaa arvostella ketään.
Näköjään idioluutio on tosiasia ja etenevä älyllinen "syöpä" suomalaistenkin keskuudessa.
Voisin kuviella, että joku ei-suomenkielinen etno voisi itseään ilmaista noin, koska parempaa ei vielä osaa.
1. Pihi, vääntää kahvikupin maksamisesta ja pihistelee myös myönteisten tunteiden kanssa
2. Mikrofoniin tms. kovaan ääneen rääkyvä peliaddikti
3. Miehet joille nainen = elämän sulostuttaja ja koko sisältö
Vierailija kirjoitti:
1. Pihi, vääntää kahvikupin maksamisesta ja pihistelee myös myönteisten tunteiden kanssa
2. Mikrofoniin tms. kovaan ääneen rääkyvä peliaddikti
3. Miehet joille nainen = elämän sulostuttaja ja koko sisältö
Ittellä on työt, opiskelut, harrastukset yms. mutta silti nainen on mulle se elämän tärkein sisältö. En vaan ymmärrä ihmisiä, joille joku muu ois tärkeämpää. Me ei oltais hyvä pari, jos suhtaudut toiseen noin välinpitämättömästi
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko muuten miten miehet keskittyy taas naisten ulkonäköön ja naiset miesten luonteeseen?
On kyllä huomattu kun tiedän itsekin erään ron jeremyä muistuttavan miehen jolla on hoikka ja kaunis vaimo. Hänen poikansa on samaa sarjaa ja tälläkin nuori ja kaunis nainen eli puhemiehen lahjat varmaan periytyneet.
Päihteiden käyttö (alkoholi, tupakkatuotteet, huumeet). Jep, tää rajaa miehistä 95% pois.
Lapsi
Ylipaino. No tässä meni se viimeinen 5%
Miehellä punainen ohut tukka tai kalju, haaleet silmät, syödyt kynnet, huonot hampaat, haiseva hengitys, huono ryhti, kaljamaha, kapeat roikkuvat olkapäät, lyhyet tai pihtijalat, varattomuus, laiskuus, huumorintajuton, iloton, epärehellinen, masentuva, päämäärätiedoton, tyylitajuton, epävarma, arka, heikko kuntoinen, haisee pahalle, ei huolehdi itsestään......
tupakointi (paha haju), omistaa koiran (vie ajan ja rahat) , asuu liian kaukana (ei sitä käytännössä kauaa jaksaisi reissata edestakaisin kumpikaan)
Oikeistolaisuus. Aseksuaalisuus. Epätasapainoisuus.
haisee/ hygienia. ei mitään mieltä mistään asiasta. liian lyhyt/ kevyt (mies). kiusallisen tyhmä.
Rumat kasvot, lihavuus, ilkeys.
Päättelen yleisemmin voiko mulla olla potentiaalisen treffikumppanin kanssa mitään yhteistä, ja teen sillä perusteella päätökseni treffeille lähdöstä. En siis heti poissulje ketään vaikka tupakoimisen, työttömyyden tai pituuden perusteella. Annan mahdollisuuden kaikille, joista tulee kokonaisvaltaisesti hyvä fiilis. Hyvää tunnetta ei myöskään aina tule, joten silloin en mene treffeille.