Mainitse kolme pahinta nounouta seurustelukumppaniehdokkaassa
Kommentit (157)
1. Hajujen korostaminen puhumalla niistä usein ja tunkeminen muille fyysisesti, sen sijaan että tyyppi yrittäisi niistä eroon jotenkin, joskus. Kovaääninen röyhtäily, sen korostaminen erityisesti ja äänen koventaminen siinä. Ellei vahinkoja.
2. Negaaminen, arvostelu, kiroilu, rumien puhuminen ja vihjailu. Mihin positiivisuus katosi?
3. Jos toinen tulee kipeäksi, ei käy apteekissa ja kaupassa, edes samalla kun käy itse. Epäempaattisuus, kylmyys. Toisaalta onneksi osalla sukulainen voi auttaa, jos on lähellä.
Epäsopiva luonne, elämänhallintaongelmat/addiktiot,liikaa entisiä seksi- tai seurustelukumppaneita
Lemmikit
Konservatiivisuus
Absolutismi
Rikoksesta tuomittu
Romani
N-sana
Parta
Munakarvat
Persekarvat
Jalkakarvat
Rintakarvat
Selkäkarvat
Käsikarvat
Lopulta dealbreakeriksi muodostui pari luonteenpiirteitä, mm. epärehellisyys ja itsekkyys(liiallinen ja ilmeni tietyllä tavalla)
Mulle ihan kaikki nounout isoista pieniin ovat dealbreikereitä, joten ei ole mieltä alkaa miettimään mitkä niistä nyt niitä pahimpia olisivat. En näe yhtäkään järjellistä syytä alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jossa olisi jotain nounou-osastoon meneviä piirteitä.
1. Elitistisyys
2. Humalahakuinen alkoholin käyttö
3. Empatian puute
Elämänhallintaongelmat, seksiaddiktio, epäviehättävyys
Vierailija kirjoitti:
Parta
Munakarvat
Persekarvat
Jalkakarvat
Rintakarvat
Selkäkarvat
Käsikarvat
Menköön hiuskarvatkin samaan kauppaan prkl
-Liikunnan harrastamattomuus/yleinen laiskuus, ei harrastuksia
-Alkoholismi
-Pieni katkarapukikkeli
Riippuvuudet, väkivaltaisuus, naisviha.
Uskonnollisuus
Miesviha/naisviha
Matkustuskeskeinen elämäntyyli
- epäsiisteys
- kusipäisyys
- väkivaltaisuus
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan kaikki nounout isoista pieniin ovat dealbreikereitä, joten ei ole mieltä alkaa miettimään mitkä niistä nyt niitä pahimpia olisivat. En näe yhtäkään järjellistä syytä alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jossa olisi jotain nounou-osastoon meneviä piirteitä.
Onko seurustelurintamalla kovinkin hiljaista?
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, mitkää katujen kaskelotit ei nappaa yhtää.
Katujen kaskelotti :D
Haluaa sm-seksiä, on eronnut enemmän kuin kerran, liian läheisessä suhteessa omaan äitiinsä.
- Rytmiltään yökukkuja.
- Spontaani, impulsiivinen, kaipaa jatkuvasti muutosta ja virikkeitä ettei kyllästy.
- Hänelle on seksissä tärkeää jokin tietty asia jota minä en halua.
Miehessä:
- Päihderiippuvuudet
- Naisviha/katkeruus
- Elämäntapatyöttömyys, joka on itse valittu