Mielipiteeni Ultra Bra-yhtyeestä muuttui presidentinvaalien aikaan
Pidin Ultra Bra- yhtyettä woke-henkisenä sateenkaaribändinä vielä presidentinvaaleihin asti, mutta mielipiteeni muuttui kuultuani heidän kappaleensa " Luovuta Pekka Haavisto"
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun itkusi
Tuo on ehkä Ultra Bran paras biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta sinun itkusi
Tuo on ehkä Ultra Bran paras biisi.
En tiedä kaikki niiden biisit mitkä olen joutunut kuulemaan kuulostavat yhtä pahoilta. Monesti olen laittanut radion kiinni kun sieltä tulee ultra piippiä.
En muuten niin perusta, vaikka rakastan Agit propia, mutta kun tulin kaksin vauvan kanssa ensikotiin taksilla synnytyslaitokselta ja radiosta tuli sen ajan hittibiisi "Minä suojelen sinua kaikelta", tuntui, että nyt osui oikeaan kohtaan mielesssä. Hieno mies tuli lapsesta. Vartija.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki takinkäännöstä.
Ei, vaan silmien avautumisesta. Kun vanhenet, viisastut etkä sinisilmäisesti osta joidenkin puolueiden tai henkilöiden ideologiaa enää.
Vierailija kirjoitti:
"Luovuta Pekka Haavisto" on Ultra Bra:n paras kappale.
EI OLE.
Piti mielenkiinnosta käydä youtubesta kuuntelemassa, että mikä juttu.
Heti särähti korvaan, että liikaa kitaraa ja liian vähän torvia, ei kuulosta Ultra Bralta 😄
Ymmärrättehän, että tämä kappale on vitsi?
Vitsihän tämä on, mutta pekka on sauliakin psykompi eikä häntä tulisi nähdä minään kilttinä puppelipoikana. ylipäätään nämä miehet jotka naivat sukulaistyttäriään ja ottavat nuorempia poikia seksileluikseen eivät ihan edusta IHMISYYTTÄ vaan jotakin sellaista eläimellisyyttä, joka ei mielestäni ole tarpeen tässä ajassa ja paikassa
Onneksi Antonio ei vaikuta alistuneelta. Mutta hän ei kai olekaan muslimi.
Mielikuvissani Ultra bra ja Agit prop liittyvät kiinteästi yhteen ja kuulen taistolaisen taistelulaulun pauhun. Olen 70l. lapsi ja aikakausi on jäänyt mieleen ahdistavan vasemmistolaisena. Onneksi kotini oli oikealla (ja oikeammassa).
ketään ei kiinnosta joku ultrabra eli ääritissiliivi. poliittiset laulut oli irwinin aikaan suosittuja. ei enää vuosikausiin. takaisin roskakoriin missä olivatkin.
Vierailija kirjoitti:
En muuten niin perusta, vaikka rakastan Agit propia, mutta kun tulin kaksin vauvan kanssa ensikotiin taksilla synnytyslaitokselta ja radiosta tuli sen ajan hittibiisi "Minä suojelen sinua kaikelta", tuntui, että nyt osui oikeaan kohtaan mielesssä. Hieno mies tuli lapsesta. Vartija.
Oi, samaistun niin tähän. Kun toimme esikoisen kotiin synnytyssairaalasta, mulla alkoi soida päässä juuri tuo kappale ja nousi hormonihöyryissä oikein kyyneleet silmiin. Edelleenkin liikutun aina kun kuulen tuon kappaleen, vaikka lapsi on jo teini-ikäinen.
Vähän väsynyttä öyhöä nuo "poliittiset taistolaislaulut".
Jos yhtään olisi yhtyettä kuunnellut, niin tietäisi.
Hyvä esimerkki takinkäännöstä.