Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala jatkuva väsymys, en jaksa töiden jälkeen mitään

Vierailija
13.11.2023 |

Ferritiini mitattiin 45, eikös tuo ole ihan ok

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ne uudet vitosmastot jotka kiinalaiset omistavat . 

Vierailija
2/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio, liikunta ja lepo eli elintavat. 

Vierailija
4/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie ihmiseltä voimat ja elämän.

Vierailija
5/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Nyt vain vuotan kuolemaa.

Vierailija
6/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa mitään myöskään ennen töitä.

Vierailija
7/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, mutta työttömänä jaksan vaikka mitä. Olen lenkkeillyt tämän päivän aikana 10km kävellen ja äsken kävin juoksemassa saman verran. Tein illallisen perheelle ja ajattelin vielä joogailla hetken.

Vierailija
8/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kokeille pientä kävelylenkkiä ? Se piristää. Itse käyn joka aamu ennen töihin lähtöä koiran kanssa tunnin lenkillä, töistä tullessa puoli tuntia - tunti lenkkiä koiran kanssa, sitten ruoan laittoon ja pesukoneet päälle, sitten vielä pikku lenkki.

Vierailija
9/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö kokeille pientä kävelylenkkiä ? Se piristää. Itse käyn joka aamu ennen töihin lähtöä koiran kanssa tunnin lenkillä, töistä tullessa puoli tuntia - tunti lenkkiä koiran kanssa, sitten ruoan laittoon ja pesukoneet päälle, sitten vielä pikku lenkki.

Jos vuodenaika ja pimeys väsyttävät, suosittelen kirkasvalolamppua. Aamulla vajaa puoli tuntia sen ääressä,

niin vähitellen väsymyksen pitäisi hellittää.

Vierailija
10/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti väsyttää ja työ on fyysistä, niin ei 8 tunnin työpäivän ja tunti ajomatkaan/suunta jälkeen paljoa tee mieli lenkille! Hyvä kun jaksaa perheelle tehdä ruuan ja käydä suihkussa, pestä pari koneellista pyykkiä. Töissä koko päivän jalat alla!

11/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kukaan muukaan. Ei ole enää muotia nuo ferritiinin mittaukset. Eikä narsistitkaan.

Vierailija
12/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa 125kg

Vierailija
13/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ollut aika normi mulle jo vuodesta 1990, jolloin aloitin työt. Ei sitä vaan jaksa mitään ylimääräistä. Kotityöt kuitenkin vielä senkin jälkeen.

Vierailija
14/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa kun ferritiini oli 10. Nyt noussut 45 ja jaksaa jo melkein entiseen malliin töissä ja sen jälkeenkin. Mutta toki yksilöllistä, joku voi oireilla tosiaan näillä arvoilla vielä pahastikin. Rautakuurista tuskin sulle haittaa. 

Vierailija
15/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Aloin syömään rautaa ja vitamiineja, hain lääkäriltä sairaslomaa ja rauhoittavia. Lisään ulkoilua ja liikuntaa. Katotaan auttaako.

Vierailija
16/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Ei me muutkaan jakseta tässä mörönpimeässä. Kirkasvalolamppu pitäisi hommata, mutta rahat on tiukilla. Kohta laitan jouluvaloja, niin se vähän helpottaa tätä ankeutta.

Vierailija
17/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi, että pitäisi olla vähintään 70, että levottomat jalat jää pois. Piti kyllä paikkansa. Kyllähän tuo fetritiini voisi sulla olla parempikin. Satasen pintaan on vasta hyvät arvot.

Vierailija
18/18 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arkisin edes odota jaksavani kuin pakolliset. Viikonloppuna sitten jotain muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi