Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseydyttekö te uimahallissa ennen altaaseen menoa? Siis saippuan kanssa?

Vierailija
16.02.2007 |

Minä ainakin peseydyn. Ja olen kuvitellut, että tämä on " must" ...Tuli miehen kanssa puheeksi kun toissapäivänä mentiin kaikki yhdessä halliin (minä, mies ja eskarilainen poika)...Kämpästä löytyi jostain syystä vain yksi suihkusaippua, ja sanoin miehelle, että täytyy matkalla käydä ostamassa toinen, että heilläkin on oma. Mies sanoi siihen, että eivät he tarvitse, kyllähän suihku riittää. Olin hieman ihmeissäni, että eikö ennen uintia kuulu peseytyä kunnolla -siis saippuan kanssa - ja sitten myös uinnin jälkeen. Mies suunnilleen repesi nauruun kysyen, että " peseydynkö tosiaan saippualla sekä ENNEN että JÄLKEEN uinnin" (hänen mielestään se kuluttaa ihoa)...Tähän vastasin, että eikös niin ole yleensä tapana. Mies oli sitä mieltä, että miesten puolella KUKAAN ei tee niin. Sanoin, että naisten puolella kyllä tehdään niin, ja myös opetetaan lapset tekemään niin. Mies nauroi.

Alan ymmärtää, miksi uimahalleissa vesi on usein niin likaista. MIEHET siis menevät paskoineen kaikkineen sinne altaaseen? Vai olenko minä nyt väärässä/outo hygieenia-friikki? Peseydyttekö te saippualla ennen altaaseen menoa? Entä voitteko kysyä miehiltänne, peseytyvätkö he...

ps. mieheni ei ole mikään hieltä haiseva luolamies, vaan ihan normaalisti päivittäin suihkussa käyvä, akateeminen, siisti ihminen

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukset shampoolla ja kroppa ja alapää saippualla!!!

jos ei ole omaa saippuaa mukana, siellä on kyllä ne seinäpumput joissa kroppasaippuaa...

Vierailija
22/28 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni kuivuu erittäin herkästi, ja jos pesisin jatkuvasti itseäni saippualla kuten ap joutuisin käyttämään kallista lääkitystä. Nyt selviän aika pienellä hoidolla. Vedellä kyllä pesen itseäni ns. normaalisti. Tosin samasta syystä minua ei pahemmin uimahallissa nähdä, kun ihoni ei oikein kestä uimahallin vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei peseydytä

Vierailija
24/28 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen altaaseen menoa on pestävä jokainen paikka puhtaaksi saippualla. Tottakai!

Vierailija
25/28 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Helsingissä ole halleissa seinissä saippuapumppupulloja. Saippuaa on vain vessassa.

Olen käynyt todella paljon uimassa eri halleissa Helsingissä ja en muista nähneeni kenenkään pesevän itseään saippualla ennen uintia.

Itsekin pesen vain vedellä. Edellisestä suihkusta on kuitenkin aina aikaa alle vuorokausi ja itse pesen esim. pyllyni aina saippualla ison hädän jälkeen joten koen olevani melko puhdas. Ainakaan hiki ei haise jne.

Vierailija
26/28 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole

27/28 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miesten puolella osa peseytyy muttei kaikki.Näkee oikein mustat jalanjäljet kun lähtee menemään jalkojen desifiointiin ja sen ohikin Näin Varkauden uimahallilla jotkut tekee.Osa aahanmuuttajista menee uimahousut jalassa saunaan.Ei käy pesulla ja samaa Näkee jo suomalaisten miesten käytöksessä.

Vierailija
28/28 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peseydy ollenkaan. Menen suoraan saunasta altaaseen.