Miehen kynnet
Olen saanut osumaa miehen kynsistä intiimialueelle. Useasta huomautuksesta huolimatta hän ei pidä kynsiään sellaisessa kunnossa, ettei tarvisi pelätä mahdollista osumaa. Olen tosi ymmälläni, pitäisi olla ihan perusasia muutenkin, mutta erityisesti intiimisuhteessa. Onko joku muu törmännyt vastaavaan? Hän sanoi, että niitä on vaikea leikata. Hänellä ei kyllä edes ole kunnollisia leikkureita, muutamat surkeat on, eikä ole kiinnostunut hankkimaan uusia. Leikkasin sitten itse hänen kyntensä ja tosiaan, ne kyllä olivat varsin paksut ja kovat, selvästi hankalempi leikata kuin omani. En ole varma tuleeko tuota tuntumaa ihan vain myös sen takia, että ovat niin paksut ja kovat. En ole koskaan aiemmin törmännyt ongelmaan. Osaisiko joku suositella hyviä leikkureita isoille käsille, paksuille ja koville kynsille?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sivuleikkuria suosittelen!! Ja ohut kumihanska käteen, kun aletaan sitä pillua räpläämään! Ja vähän liukastetta mukaan, kaikkea pitää harjoitella!
Sivuleikkuri onkin hyvä idea vahvoihin kynsiin.
Vierailija kirjoitti:
pari kertaa olen saanut naarmun alapäähän miehen kynnestä ja molemmilla kerroilla kehittyi sitten paise. Toisen kerran jälkeen mies alkoi pitää kynsistään parempaa huolta.
En ole muuten koskaan pitänyt pitkäkyntisisitä miehistä (hehe! sekä kirjaimellisesti että kuvannollisesti!) enkä myöskään kynsilakkaa käyttävistä miehistä. Tai siis itse miehestä olen saattanut pitää, mutta kynsiasia on voinut nousta totaalisesksi turn-off hommaksi. En tiedä mikä siinä on, joku juttu kai. ehkä se joskus selviää.
Auts, tuo varmasti sattui. En minäkään pidä pitkäkyntisistä. Tässä ei nyt varsinaisesti ole pitkät kynnet, mutta taidan tarvita erityisen lyhyet.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kynsien pituus tuli esille vasta silloin kun rupesimme vaimoni kanssa panohommiin (jo seurusteluaikana). Hän leikkautti muutaman kerran kynteni ennen kuin päästi ropeloimaan pillua. Aikaisemmin olin ollut aika monen naisen kanssa pilluhommissa, mutta koskaan kynsistä ei puhuttu. Rupesin huomioimaan asian kun vaimo sanoi miltä se tuntuu kun välillä tuikkaa pillussa kuin neulalla pistäen, ja halut katoaa.
Panohommissa on hyvä huomioida kummankin toisen toiveet, silloin se vasta hyvältä tuntuu kun saa vain huokua kiihkoa...
Juurikin noin. Ihmettelen tässäkin tapauksessa eikö palautetta ole antanut jo joku muu aiemmin. Ilmeisesti ei.
Minulle kynsien pituus tuli esille vasta silloin kun rupesimme vaimoni kanssa panohommiin (jo seurusteluaikana). Hän leikkautti muutaman kerran kynteni ennen kuin päästi ropeloimaan pillua. Aikaisemmin olin ollut aika monen naisen kanssa pilluhommissa, mutta koskaan kynsistä ei puhuttu. Rupesin huomioimaan asian kun vaimo sanoi miltä se tuntuu kun välillä tuikkaa pillussa kuin neulalla pistäen, ja halut katoaa.
Panohommissa on hyvä huomioida kummankin toisen toiveet, silloin se vasta hyvältä tuntuu kun saa vain huokua kiihkoa...