Kotipizza boikottiin? Alkavat käyttää ulkomaista lihaa
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/fbea37b3-c199-4323-ba06-86b…
Mulla ainakin meni vaikka olen käynyt kotipizzassa viimeksi 90-luvulla.
Kommentit (119)
Globalistien tavoita on tuhota kaikki kotimainen yrittäminen ja siirtää ne halpamaihin!
Ei ihmisillä ole varaa käydä kallilla pizzalla. Kotipizza ei yritä edes myydä itseään minään michelin-ravintolana. Sen lihan pitää olla halvinta lihaa vaikka jauhettua ihmislihaa kebabin seassa.
Johan on typerää... Fazer kanssa meni ulkoistamaan tuotannon ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
En boikotoi. En muissakaan ravintoloissa kysele lihan alkuperää.
Ei oo brasilialaien hullun lehmän tauti tuoreessa muistissa?
Täällä oulussa melkeinpä kaikki suosii ihanien turkkilaisten ja arabimiesten tekemiä pizzoja. Mielummin rahat niille kuin ahneille suomalaisille yrittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne-Mari Tarkkio voisi lopettaa valittamisen ja siirtyä OnlyFans:siin. Voisi ottaa paidan pois ja näyttää tissit. Kivat tisulit kun omistaa, niin turha niitä on paidan alla piilottaa. Rohkeasti vaan tissit esille niin alkaa rahaa virtaamaan.
Huomaa että on kullin puutteessa oleva eukko, kun noiden ilmeiden vääntäminen kameralle onnistuu.
Huomaa että olet naisen puutteessa oleva luuseri joka huutelee julki tyhmyyttään vauva-palstalla.
Boikottiin. Eivätkä sitten raaski antaa edes pienelle mustalaispojalle lasillista vettä.
Niin surkeat pizzatkin etten ole muutenkaan käynyt
Ihan sama mulle mistä tulevat heidän lihansa. En ole nytkään tiennyt lihan olevan kotimaista.
En ole käynyt vuosiin Kotipizzassa. Ihan vaan siksi, että muualta saa parempia lättyjä. Enkä edes tiedä missä on nykyään lähin Kotipizza, varmasti ainakin 30 km matkaa.
Lopetimme heti kun hinnat nousi viimeksi tuolla, nyt teen itse ja saan hyvää ja halvalla. Lihamestari oli hyvä. Oli.
Voit ostaa sieltä lihattomia tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että kulmakepappilan "lihat" on kotimaisia?
En luule, mutta me ollaan ainakin "siedetty" Kotipizzan kalliimpia hintoja juurikin kotimaisuuden takia. Muualla on pitsat halvempia ja isompia :D
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on muutenkin norjalainen firma - ei mitään kotimaista, paitsi ehkä paikallinen henkilökunta.
Ei sekään. Yöntimppoja kaikkialla.
Oon suosinut kotipizzaa juurikin suomalaisen lihan vuoksi. Nyt on varmaan sitten sama hakea naapurin kebabbilasta se halvempi pitsa.
Suomalainen liha olikin ainoa syy tilata sieltä.Nyt boikottiin!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täällä ole syönyt vaan ulkolaisia avokaadoja, kiivejä, mandariineja, banaaneja, tomaatteja, kurkkuja, vesimelonii, soijaa, tofuu, ja miljoonaa muuta artikkelia.
Noita mainitsemiasi ei tuoteta Suomessa juurikaan. Lihaa tuotetaan ja täällä edes yritetään saada hyvät elinolot eläimille.
Vierailija kirjoitti:
Voit ostaa sieltä lihattomia tuotteita
Pitsa ei oo pitsa ilman pepperonia. Sitten voin olla syömättä koko pitsaa.
Jos pitsassa ei ole suomalista ananasta niin jää kyllä ostamatta
Itse aloin boikotoimaan kun lopettivat kotimaisen tonnikalan käytön. Siirryin sitten asioimaan viereiseen mamupizzeriaan joka käytti rehellisesti halvinta tukkudelfiininlihaa 😋