Kotipizza boikottiin? Alkavat käyttää ulkomaista lihaa
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/fbea37b3-c199-4323-ba06-86b…
Mulla ainakin meni vaikka olen käynyt kotipizzassa viimeksi 90-luvulla.
Kommentit (119)
Tietämättäni olen boikotoinu jo vuosia vuosia. On liian kalliita minulle.
Miksi maksaisin jätteiden syömisestä ?
Ei kai kukaan täällä ole syönyt vaan ulkolaisia avokaadoja, kiivejä, mandariineja, banaaneja, tomaatteja, kurkkuja, vesimelonii, soijaa, tofuu, ja miljoonaa muuta artikkelia.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan niiden hinnatkin sitten laskee, kun kerran kilpailuttavat halvimmat ja paskimmat lihat. Halvalla kun ei hyvää saa - oli sitten mistä maasta tahansa.
Hinnat laskee? Älä nyt hassuttele.
Toivottavasti on halallihaa! Kyllä kidutetttu ja Allahin siunauksen saanut liha vain maistuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan täällä ole syönyt vaan ulkolaisia avokaadoja, kiivejä, mandariineja, banaaneja, tomaatteja, kurkkuja, vesimelonii, soijaa, tofuu, ja miljoonaa muuta artikkelia.
Minä syön joka viikko kotimaista ananasta ja se kuuluu myös pizzaan.
Niiden pizza on niin hyvää että en tule muuttamaan mitään, vaikka harmi kyllä kotimaisten tilojen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä oikeastaan liittyy asiaan, koska kyseiseisiä asioita ei kasva Suomessa? Onko ne mielestäsi vertailukelpoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan niiden hinnatkin sitten laskee, kun kerran kilpailuttavat halvimmat ja paskimmat lihat. Halvalla kun ei hyvää saa - oli sitten mistä maasta tahansa.
Hinnat laskee? Älä nyt hassuttele.
Oliskohan ollut sarkasmia?
Itse en ole Kotipizzassa käynyt, koska ukot ei näytä kotimaisilta ja silti heillä on ryöstöhinnat.
Boikottiin, kun edes pizzapohja ei ole Suomesta.
Tuohan on muutenkin norjalainen firma - ei mitään kotimaista, paitsi ehkä paikallinen henkilökunta.
Luuletteko että kulmakepappilan "lihat" on kotimaisia?
Ihmisiä on jo niin paljon ja ne syövät niin paljon lihaa, ettei pelkkä eettinen metsästys riitä vaan on pakko tehotuottaa.
tulisi asteroidi ja tappaisi kaiken pois.
En boikotoi. En muissakaan ravintoloissa kysele lihan alkuperää.
Tonnikalakin kuulemma ulkomaista Kotipitsassa.
Miksei voi käyttää kotimaista Lahnaa tai Särkeä.
Ananaat. Katkaravut. Jalapeenot...kaikki ulkomaista sontaa.
Olis edes Amerikasta niin sit ois Wau.
En tiedä boikotista, mutta muotoilisin asian niin, ettei ole sitten enää syytä valita kalliimpaa vaihtoehtoa, jos kerran sillä ei välttämättä saa eettisesti parempaa vaihtoehtoa. Ketju on ilmeisesti muutenkin jo monikansallisen yhtiön omistuksessa. Ehkäpä alan suosia pienravintoloitsijoita.
En kuitenkaan koe, että lihan alkuperämaa olisi se ainoa olennainen asia minulle, vaikkakin kyllä mielestäni noilla hinnoilla varmaan olisi varaa suosia suomalaista.