Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä outoa, jos yksi harratusporukan henkilö on jätetty useaan otteeseen kutsumatta illanviettoihin?

Vierailija
23.10.2024 |

Ei mikään muutaman hengen pieni porukka, vaan noin 15 henkilöä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. Jos kyseessä ei ole harrastusryhmän virallinen tilaisuus ja kutsujana on kulloin kukakin, niin ei ole mitään pakkoa kutsua jokaista, jos ei halua. En minä ainakaan halua kotiini kleptomaania tai sellaista, jolle pitää erikseen miettiä kaikki tarjottavat ja joka sitten keksii, että ehei, tänään hän voikin syödä mitä vain.

Tietysti saa kutsua kenet haluaa, mutta aika kiusallista jättää yksi 15 jäsenen porukasta järjestelmällisesti pois. 

Ei me ole koettu sitä kutsumattomuutta lainkaan kiusalliseksi. Meillä on ihan kivaa ilman tätä yhtä. Eikä kaikki kuitenkaan pääse mukaan joka kerta.

Vierailija
42/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olen minä. Ja varmaan juuri siksi, etten halua asentaa puhelimeeni Telegram-sovellusta.

Silloinhan se on oma valinta jäädä myös ilman kutsuja jotka tuon sovelluksen kautta esitetään.

Me ollaan kyllä meidän porukassa tähän asti pystytty lähettämään kutsut jopa max. 160 merkkiä sisältävänä tekstiviestinä sille yhdelle, jolla ei ole älypuhelinta.

Ei kai se pystymisestä olekaan kiinni vasn ihan siitä miten asiat on sovittu tehtävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä oli vuosia mies, jota ei kutsuttu illanviettoihin. Ihmettelin sitä aina kunnes paljon myöhemmin selvisi, että on uskovainen eikä osallistunut mihinkään, missä tarjottiin alkoholia.  Uskovaisuus ei mitenkään näkynyt töissä 

Usko ja alkoholittomuus ei liity toisiinsa mitenkään. Päin vastoin raamatussa viinistä kirjoitetaan paljonkin. 

Riippuu uskonhaarasta.

Vierailija
44/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä oli vuosia mies, jota ei kutsuttu illanviettoihin. Ihmettelin sitä aina kunnes paljon myöhemmin selvisi, että on uskovainen eikä osallistunut mihinkään, missä tarjottiin alkoholia.  Uskovaisuus ei mitenkään näkynyt töissä 

Usko ja alkoholittomuus ei liity toisiinsa mitenkään. Päin vastoin raamatussa viinistä kirjoitetaan paljonkin. 

Riippuu varmaan uskonnosta? Ihan kristittyjäkin on monenlaisia suuntauksia, puhumattakaan kaikista maailman muista uskonnoista. 

Vierailija
45/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin puhua sille yhdelle tuosta ryhmästä jotain ja katsoa mitä se sanoo. Että onko edes tietoinen ryhmästä vai eikö edes halua siihen. Sillähän se selviää. 

Niin, sitähän voi ihan kysyä tältä ihmiseltä, tai joltakulta muulta, tietääkö selityksen. 

Vierailija
46/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono maine. Poliisilta odotaan yhteydenottoa.

Voi olla myös huono maine toisten pahanpuhumisen takia.

Vierailija
47/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olen minä. Ja varmaan juuri siksi, etten halua asentaa puhelimeeni Telegram-sovellusta.

On sillä telegram kun on harrastuksen virallisessa ryhmässä.

Montako ryhmää yhdelle harrastusporukalle tarvitaan?? 

Vierailija
48/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan outoa nähdä kaksi eri porukkaa samana porukkana. On yhteisten illanviettojen väki ja sitten harrasteporukka.

Vierailija
49/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sinä ap? Vai mistä tiedät, ettei kutsuttu. Ehkä ei ole vain päässyt.

Olen telegram-ryhmässä, jossa noita tapaamisia sovitaan. Tämä yksi ei ole ryhmässä. Minä en ole ryhmää luonut.

Miksi tämä yksi ei ole ryhmässä?

En tiedä. Ei ole kukaan häntä lisännyt siihen. Itse tajusin vasta nyt, että hän ei tosiaan ole siinä, vaikka käy harrastuksessa aktiivisesti.

Jostain syystä hän ei osaa itse pyytää että hänet otettaisiin mukaan tuohon ryhmään?

Jospa hän ei tiedä ryhmän olemassaolosta? En minäkään osannut pyytää pääsyä työtiimin whatsapp-ryhmään, kun en tiennyt että sellainen on olemassa. Kaksi vuotta työn aloittamisen jälkeen sain puolivahingossa tietää tästä ryhmästä eikä enää ollut kiinnostusta siihen liittyä. 

Vierailija
50/50 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty vastaavalla tavalla ulos. Esitin etten välittänyt. Aluksi välitin, mutta sitten tajusin, että mitäpä sitten, paljastivat ainakin todellisen luontonsa.