Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirtazapine unettomuuteen. Lihottiko teitä?

Vierailija
23.10.2024 |

Sia lääkäriltä mirtazapinea unettomuuteen ja univaikeuksiin. Veti hyvin tajun pihalle ja nukuin pitkästä aikaa hyvin. 

Hieman huolettaa sivuvaikutukset, kuten ruokahalun lisääntyminen ja painon nousu ja muutokset aineenvaihdunnassa. En itse vielä ole näitä sivuvaikutuksia huomannut koska vasta soitin lääkkeen käytön. 

Lisäkiloja on tullut ihan unettomuuden takia enkä haluaisi lihoa enää yhtään enempää. Normaalipainon rajoissa onneksi mennään, ainakin vielä. 

Pitäisikö sitten alkaa syömään vähemmän kun kuulemma hidastaa aineenvaihduntaa ja lisää ruokahalua?

Vai oliko joku niin onnekas ettei ruokahalu muuttunut ja lihonut? 

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mulle riittää lääkärin määräämä melatoniini.

Vierailija
2/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia lihottaa, tosin ei varmaan ihan kaikkia. Itse lihoin kymmeniä kiloja, tuli tarve ahmia suklaata ym. Ei siinä elämäntilanteessa ollut voimia vastustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihottanut, alkuun huomasi kyllä, että näläntunne tuli lääkkeenoton jälkeen mutta se jäi pois parissa viikossa. Mulla säännöllisessä käytössä 1/4 tbl 15 mg tabletista.

Vierailija
4/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru ketipinoria ei lihota mutta toimii unilääkkeenä.

Vierailija
5/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuo lääkkeet lihottaa. Mirtzapiini väsytti minua koko päivän. Ketipinor oli parempaa, mutta tuhoaa aivot. Sain uuden reseptin mirtazapiinia vaikka en halunnut koko lääkettä.

Vierailija
6/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke itsessään ei lihota mutta lisää ruokahalua todella paljon. On sitten luonteesta kiinni lisääkö napostelua vai ei.

Vierailija
7/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä lääkettä syyttää lihomisesta kun ylensyö :D:D

Jos lääke aiheuttaa ruokahalun kasvua, se ei tarkoita, että on pakko syödä liikaa vääränlaista ruokaa.

Vierailija
8/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuo lääkkeet lihottaa. Mirtzapiini väsytti minua koko päivän. Ketipinor oli parempaa, mutta tuhoaa aivot. Sain uuden reseptin mirtazapiinia vaikka en halunnut koko lääkettä.

Vai tuhoaa ihan peräti aivot? Hah-haa. No, laitapa linkki, joku tutkittu todiste.

Vierailija
9/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä syö enemmän repeää illalla hervoton syömishimo, jopa niille, jotka eivät erityisesti välitä syödä kovin paljoa. 

Vierailija
10/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihottanut

Vierailija
11/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän saa ilman lääkärinmääräystäkin, vai onko lekuri kautta vahvempaa/halvempaa?

Kaupasta kun kaupasta saa tietääkseni korkeintaan 1,9 mg melatoniinia.

Vierailija
12/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihottanut. Ei kyllä nukuttanutkaan. Raivostuttavaa kun yritetään väkisin syöttää vääriä lääkkeitä. 

Vierailija
13/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä syö enemmän repeää illalla hervoton syömishimo, jopa niille, jotka eivät erityisesti välitä syödä kovin paljoa. 

Se otetaan tunti ennen nukkumaanmenoa. Silloin ei yleensä kukaan fiksu enää nälkäänsä syö.

Vierailija
14/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi, ei Ketipinor tuhoa aivoja, päinvastoin tasapainottaa mieltä mukavasti adhd/asperger-ihmisillä ja muille vähemmässä määrin hyvä unilääke. 

Vierailija
15/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän saa ilman lääkärinmääräystäkin, vai onko lekuri kautta vahvempaa/halvempaa?

Kaupasta kun kaupasta saa tietääkseni korkeintaan 1,9 mg melatoniinia.

5mg on mulle lääkäri kirjoittanut. Saa ilman reseptiäkin pikkupakkauksia. Kreikasta oon tuonut 3mg.

Huvittaa muuten toi ilmaus "lääkemääräys". 

Vierailija
16/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkää viitsikö lopettakaa unilääkkeet ja kahvin lipitys. Jos pläskit valvottaa laihduttaa ne pois syömällä paremmin ja liikkumalla.

Vierailija
17/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se otetaan tunti ennen nukkumaanmenoa. Silloin ei yleensä kukaan fiksu enää nälkäänsä syö.

Itse olen syönyt yölläkin kun käytin Ketipinoria, enkä ole ainut.

Vierailija
18/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä lääkettä syyttää lihomisesta kun ylensyö :D:D

Jos lääke aiheuttaa ruokahalun kasvua, se ei tarkoita, että on pakko syödä liikaa vääränlaista ruokaa.

Minäkin naureskelin noin ennen kuin käytin mirtatsapiinia. Ei naurata enää.

Vierailija
19/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aiheuttaa kovaa näläntunnetta, jos esim 50 mg joutuu syömään, eikä ole muistanut syödä vähän aiemmin tai ei ole ollut nälkä. 

Mutta sinun pikku ripusesi tuskin aiheuttaa mitään. 

Vierailija
20/99 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotti mun kaveria 30 kiloa, oli hintelä ennen sitä. Nyt on jo diabetes 2 lääkitys alkamassa.