Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua surettaa oma työttömyys, kun mieluusti tekisin nytkin töitä

Vierailija
23.10.2024 |

Ja osaan vaikka mitä, mutta kun en ole supliikki ja "hyvä tyyppi", niin mua ei oteta töihin. Ei edes silloin, kun kyseessä on työ, jossa näperretään yksinään tietoja koneelle.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä itseäsi. Mene vaikka kadulle juttelemaan, että opit supliikiksi.

Vierailija
2/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue itsesi sähköinsinööriksi. Pääset heti töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri sähkö-?

Vierailija
4/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi muuttua toisenlaiseksi ihmiseksi, kun olen luonteeltani pidättyväinen ja introvertti. "Ole vain oma itsesi"

Ap

5/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että kyse ei ole vain siitä, että olet "hyvä kaveri" tai sopii tiettyyn muottiin. Kyse on oikean vastineen löytämisestä osaamisesi ja yrityksen tarpeiden välillä. Jatka eteenpäin työntämistä, niin oikea tilaisuus tulee vastaan.

https://driftbossgame.co/

Vierailija
6/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse

Vierailija
7/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisikin niin helppoa että lukee itsensä vaan vaikka lääkäriksi mutta se ei ole realistista.

Vierailija
8/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi muuttua toisenlaiseksi ihmiseksi, kun olen luonteeltani pidättyväinen ja introvertti. "Ole vain oma itsesi"

Ap

Totta kai ihminen voi muuttua. Sinä vain et halua. Tulet kärsimään seuraukset.

Vierailija
9/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että "hyviä tyyppejä" haetaan esim. asiakaspalveluun, mutta ilmeisesti ei. Ehkä sitä työvoimapulaa ei ole kaikilla aloilla ainakaan. Kaikkea hyvää!

Vierailija
10/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata surra vaan nauttia elämästä. Minä olen ollut työtön nyt muutaman kuukauden ja elän parasta elämääni. Ei ole stressiä mistään. Mieti, mitä kaikkea voit tehdä tuon murehtimisen sijaan.

Vierailija
11/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mieheni (hyvä tyyppi) palkattiin juuri huipputyöhön, vaikka hänellä ei ole alan koulutusta eikä työkokemusta. Hah. Minä en pääse haluamiini tehtäviin, vaikka on juuri sopiva koulutus ja työkokemusta olen hankkinut opiskeluaikana (silloin pääsee helpommin töihin) ja alan yrittäjänä vuosia. Mutta kun en olen vain hiljainen ja tylsä joka haluaa tehdä työtä, en kelpaa. 

Vierailija
12/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata surra vaan nauttia elämästä. Minä olen ollut työtön nyt muutaman kuukauden ja elän parasta elämääni. Ei ole stressiä mistään. Mieti, mitä kaikkea voit tehdä tuon murehtimisen sijaan.

Miten voi olla olematta stressiä, kun rahaa on niin vähän käytössä?

Ap

Vierailija
13/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kovin stressitöntä ole pitkään jatkuessaan. Minä ainakin haluan kunnon toimeentulon, millä mahdollistan haluamani asiat itselleni ja lapsille. 

Vierailija
14/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itseasiassa voit kyllä kehittää huonoja kohtiasi kyllä 

Vierailija
15/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mieheni (hyvä tyyppi) palkattiin juuri huipputyöhön, vaikka hänellä ei ole alan koulutusta eikä työkokemusta. Hah. Minä en pääse haluamiini tehtäviin, vaikka on juuri sopiva koulutus ja työkokemusta olen hankkinut opiskeluaikana (silloin pääsee helpommin töihin) ja alan yrittäjänä vuosia. Mutta kun en olen vain hiljainen ja tylsä joka haluaa tehdä työtä, en kelpaa. 

Niinpä. Mun opiskelukavereita palkattiin jo kesken opiskelujen hyviin työtehtäviin, eivätkä he koskaan edes valmistuneet.

Ap

Vierailija
16/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala bodaamaan 

Vierailija
17/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on toivoton tapaus 

ei voi oppia puhumaan ihmisille

ei voi muuttaa

ei voi opiskella 

Vierailija
18/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella näpertäjiä ei enää tarvitse 

osaaminen on siis jäänyt 80 luvulle 

Vierailija
19/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä sun taistelutahto! Työttömänä sulla on aikaa pistää elämäsi uuteen uskoon. Liiku ja treenaa itsesi huippukuntoon. Opiskele kaikkea mahdollista mikä sua kiinnostaa. Sun aika tulee vielä. 

Vierailija
20/70 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ itsessään on se tärkeä juttu, niin senkun otat lapion, menet takapihalle ja vuorotellen kaivat kuopan ja sitten täytät sen kuopan. Voit toistaa loputtomiin tätä TYÖTÄ. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme