Olen järkyttynyt millaiseen ahdinkoon hyvinvointialueet on ajettu.
Alueet tarvitsevat lisäaikaa että säästöt voidaan tehdä järkevällä tavalla, petteri toteaa vain että "Minun maailmassani ei oikein ole sellaista, että luovutetaan tavoitteista, jotka ovat välttämättömiä".
Mitä v**tua??
Kommentit (29)
Mitä tapahtui sille kustannusten laskemiselle mitä edellinen hallitus lupasi? Miten nyt ei yhtäkkiä riitäkään mikään määrä rahaa näille hyvinvointialueille?
Vierailija kirjoitti:
Samat potilaat, samat rakennukset, samat työtehtävät ja vastuut mutta rahaa tarvitaan yhtäkkiä miljardeja lisää.
En ymmärrä.
Minä ymmärrän !
Sote Päälliköt, ja se Pomojen Pataljoona joka nyhtää Soten rahat. Päälliköiden palkat 17 000 €/kk.
Keikkalääkärit ...joiden palkoilla ei edes ole ylärajaa ! Imevät kuin iilimadot , ihan minkä kehtaavat. Ja Sote maksaa. Kalleimmat Keikkalääkärit vetävät jopa 30 000 € /kk.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ihmiset vieläkään tajua mitä ovat äänestäneet???
Du avser säkert den förra riksdagen som grundade Välfärdsområdena? Om folk då begrep vad de röstade på vet jag inte, men nu är det klart att folk vill få slut på det eländet som fem röda tanter ställde till med.
kepun idea kun piti turvenuijien muijille suojatöitä saada nyt jopa kepulaiset kärkkäästi arvostelee. KYLLÄ ON KEPULLA PEILIIN KATSOMISEN PAIKKA.
Vierailija kirjoitti:
Syyllinen on SOTE ITSE !
Vielä esim. -80 luvulla EI ollut tuollaista määrää Hallintoa, Päällikkö, Pomoja , pikku- Pomoja , niiden sihteereitä, jotain hemmetin PALVELUOHJAAJIA pilvin pimein. Että nuo kaikki POIS.
Sote on syyllinen. Kaikki nuo hemmetin johtaportaan nappulat lypsävät kuin oravat Soten kuiviin.
Suurimmat Soten lypsäjät ovat kuitenkin Pääjohtajat : kuukausipalkat kaikilla on 17000 €. Niin ? Eikö Sotet HÄPEÄ !
Ja toiseksi suurimmat lypsäjät : Keikkalääkärit. Nämä "lailliset ryöstäjät" , jotka ryöstävät yli 20 000 € / kuukaudessa palkkaa, vaikka ovat töissä noin 10 päivää / kuukaudessa.
Mikä ONGELMA on poistaa nuo yllä mainittu ryöstäjät !
Totta. Sote tehtiin että herrat ja bisnesmiehet saisivat rahakkaat virat.
Potilaiden ja kuntalaisten rahat virtaavat vuolaana virtana POMOJEN TILEILLE.
Pääjohtaja 17 000 € / kkjopa yli tuon.
Keikkalääkärit 30 000 - 40 000 € /kk
Pomot Sairaalan yläkerrassa jokainen lähes 10 000 €. Sekä hänen sihteerit 7000 €... Ja Pikku Pomot .... 5000 eurosta ylöspäin.
Onko Sotella joku ongelma nollata tuo RAHAVIRTA ?
Sotelta nyt v a s t a u k s e t pöytään.
Ei digitalisaatio ilmaista ole.
https://stm.fi/-/tyoryhma-tekee-ehdotuksen-sosiaali-ja-terveydenhuollon…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit edellisellä kaudella ottivat kaksin käsin velkaa ja nyt ollaan liirissä.
Palaverit Mariinin aikakaudella alkoi, fläppitauluun teksti "rahaa on"
Sen ajan soteviritykset sotkevat kaiken, kiitos Kiuru
Aina sama väsynyt virsi. Keksi jotain uutta välillä.
Ei ole virsi vaan totuus, näin kävi.
Voisko asiaan vaikuttaa se, että tänne lappaa tuhansittain joka vuosi moniongelmaisia, joilla ei ole mitään annettavaa, mutta helvetisti vaatimuksia?
Rahaa niillä ei ole penniäkään.