Huulihölkät yökerhon vessassa jollekin ventovieraalle äijälle
IS:ssä oli artikkeli https://www.is.fi/viihde/art-2000010742078.html missä työntekijä (Shirley Karvinen) kertoo todistaneensa kuinka joku mies etsi tyttöystäväänsä, ja henkilökunta löysi loppusiivousta tehdessään ko. tyttöystävän naisten vessasta: "Siellä on tyttöystävä ja joku random mies. Nainen on polvillaan, voit tietää, mitä tekemässä. Naiselle sanotaan, että sun mies on alhaalla odottamassa sua. Sitten tää nainen on vaan aah joo, ihan kasuaalisti. Ihan pokkana hän pyyhkäisi suupieliä, meni ulos ja antoi pusun miehensä huulille"
Luulin, että tällaista tapahtuu vain tarinoissa, vai mahtaako tämäkin olla vain sellainen tarina?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vaan lesbon huulien lepatusta koko juttu. Yrittää mustamaalata heterosuhteita.
Lesbo- tai heteronaisen huulien lepatus munan ympärillä on juuri sitä huulihölkkää. Sama tahti kuin hölkätessä, ja joka askeleella nuppi painuu kitalakea vasten antaen huulien lepatuksen kanssa sille hölkälle rytmikkään äänen - shlush, shlush, shlus. Eihän tuollaista ole edes mahdollista mustamaalata.
Mä en naisena ymmärrä miten joku voi antaa suuseksiä jolleki randomille ja mitä hittoa nainen muka saa tuosta??? Ei mua ainakaan tyydytä tai kiihota millään tavalla ottaa mieheltä suihin. En saa siitä mitään nautintoa. Saati, että tekisin sitä jollekin täysin tuntemattomalle!
Vierailija kirjoitti:
Mä en naisena ymmärrä miten joku voi antaa suuseksiä jolleki randomille ja mitä hittoa nainen muka saa tuosta??? Ei mua ainakaan tyydytä tai kiihota millään tavalla ottaa mieheltä suihin. En saa siitä mitään nautintoa. Saati, että tekisin sitä jollekin täysin tuntemattomalle!
Miehet ja naiset taitavat olla aika erilaisia. Miehenä nautin todella paljon kun saan antaa suuseksiä rakkaalleni. En ehkä alkaisi nuolla ketään random naista, mutta en nyt muutenkaan välitä mistään irtosuhteista.
Tietenkin on varmasti olemassa paljon miehiä, jotka ovat kuten em. vierailija, ja eivät saa mitään nautintoa jos nuolevat naista, ja (näin miehenä, onneksi) on olemassa paljon naisia, jotka nauttivat ja haluavat antaa nautintoa miehelle vaikka suihinoton muodossa.
Inttikaveri kertoi, että hän oli baaritiskillä alkanut jutella jonkun daamin kanssa, ja daami oli kysynyt, että "mitä sä haluut", johon kaverini oli vastannut, että "suihinotto sulta olisi kiva", johon nainen "paljon maksat" ja kaveri oli sanonut, että "sun loppuillan juomat". Ja kuulemma oli saanut suihinoton baarin vessassa, ja oli maksanut naisen drinkit, yhteensä 50e.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut Naiset sitten ymmärtävät eri tavalla. Viimeisin tapaus, itsellenikin yllärinä, oli työreissulla: Illalla menin baariin iltakahville ja siellä aloin jutustelemaan erään rouvan kanssa, hänkin limpparilinjalla. Jutut meni kivasti ja eivät kuitenkaan olleet mitenkään eroottisia vaan jutustelimme mm. perheistämme ihan tuttavallisesti. Siispä tuli ihan puskista kun ilmoitin jotta lähtisin hotlaan nukkumaan, niin hän ehdotti että saisiko hän tulla mukaan kun tykkäisi ottaa minulta suihin kun olen niin kiva ihminen. Hetken tuumasin jotta miksipä ei, kun oma puoliso ei suikkareita harrasta. Niinpä menimme huoneeseeni ja hän sanoi vain että ei sitten panna. Kävin suihkussa ja sitten siinä sängyssä loikoillessani oli oikein mukavaa itselläni ja hän oikein rauhassa leikitteli ja piti minua reunalla. Jonkin ajan päästä sitten laukesin suuhunsa hänen niellessä viimeiseen pisaraan. Silmänsä loistivat kyllä kovin ja sanoi että hän vain nauttii suihinotosta niiin paljon ja tykkää leikitellä. Samoin itselle oli rentouttavaa kun ei tarvinnut miettiä, jotta pitäisikö häntä huomioida jotenkin kun oli sen suoraan kieltänyt.
Ihana mutta kertaluontoinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut Naiset sitten ymmärtävät eri tavalla. Viimeisin tapaus, itsellenikin yllärinä, oli työreissulla: Illalla menin baariin iltakahville ja siellä aloin jutustelemaan erään rouvan kanssa, hänkin limpparilinjalla. Jutut meni kivasti ja eivät kuitenkaan olleet mitenkään eroottisia vaan jutustelimme mm. perheistämme ihan tuttavallisesti. Siispä tuli ihan puskista kun ilmoitin jotta lähtisin hotlaan nukkumaan, niin hän ehdotti että saisiko hän tulla mukaan kun tykkäisi ottaa minulta suihin kun olen niin kiva ihminen. Hetken tuumasin jotta miksipä ei, kun oma puoliso ei suikkareita harrasta. Niinpä men
Taisit tavata yksisarvisen
Vierailija kirjoitti:
Musta olen todellakin kontrollissa kun annan suihinottoa. Miehet ovat täysin avuttomia siinä tilanteessa, ja mulla on tilanteen täysi hallinta. Rakastan sitä tunnetta, kun mies on armoillani, ja saan miehen halusta (laueta suuhuni) sekaisin.
Eksä antoi useamman kerran vieraalle baarin vessassa ihan sitä itseään eli pillua, kun minä tanssitin sen kavereita tanssilattialla. Taisi olla naisten kesken ihan sovittu kuvio.
Nykypäivänä naisten uskollisuus tuntuu olevan se tarinoissa tapahtuva asia.
Kyllä tapahtuu, todellakin, usein ja paljon. Kertomuksen perusteella mies oli ostanut riemutytöltä blowjobin, ja tytön "manageri" tuli kesken kaiken noutamaan tytön seuraavaan asiakohtaamiseen, tai varmistamaan että tytöllä ei ole mitään hätää.
Me ihan tyttöporukan kesken päätetään ennen baariin menoa että kaikki antaa suikkarin jollekkin random tyypille
Vierailija kirjoitti:
Me ihan tyttöporukan kesken päätetään ennen baariin menoa että kaikki antaa suikkarin jollekkin random tyypille
Annatteko kaikki samalle tyypille vai voiko onnekkaita olla useita?
Vierailija kirjoitti:
Yökerhossa menin väliin, kun joku mies selvästi ahdisteli nuorta naista. Tämän jälkeen nainen sanoi kiitos, katsoi suoraan silmiin, tarttui kädestä, ja vei mut invavessaan. Invavessassa oli sellainen alaskääntyvä pesuallas, jota vasten työnsi mut istumaan, avasi vyöni, ja veti housuni puoleen väliin alas. Ajattelin, että minulle ei voi sattua tällaista vähän ennen kun nainen nappasi jo turvonneen munani suuhunsa. Vaikka se oli sellainen baarin-vessa-suihinotto (tai ehkä juuri sen takia), se tuntui älyttömän kiihottavalta ja naisen suu kuumalta. Laukesin ihan kunnolla, ja yritin olla pitämättä ääntä siellä vessassa. Nainen sen sijaan ynisi tai piti jotain sellaista ääntä siinä vaiheessa kun suihkusin hänen suuhunsa. Koko toimituksen aikana muna ei ollut poistunut kertaakaan suusta.
Jälkeenpäin mietin, että olikohan tuo turvallista, olikohan nainen vapaa, etc. Mutta oli myös varmaan kiihottavin ja ehdottomasti odottamatta olevin suihinot
Siis ihan paras tapa kiittää miestä. Ei sitä kullia voi päästää lipsahtaan ulos suusta. Parasta jos saa vahvat kourat niskan taa. Nuolla pallit aluksi ja sitten vartta ylös ja märkä suukko nuppiin ja menoksi. Niellä innokkaasti kaikki herkut mitä roiskahtaa. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset ovat kuin miehiä tässä asiassa eli nauttivat siitä kun näkevät toisen nauttivan heidän tuottamastaan nautinnosta eivätkä ole puhtaasti minäminäminä-asenteella liikenteessä.
Kpakin tiskiltä hinasin rouvan miesten vessaa ja nussin sitä suuhun kun se istui.sit mentiin takasi juomaan kaljoja
Vierailija kirjoitti:
Kummallista miehen miellyttämistä saamatta itse mitään. Jenkkishaibaa. Pokeshaibaa. Naiset vaatikaa myös itsellenne nautintoa.
Tämä. Aika harvassa on varmaan miehet jotka suostuisi tyydyttämään naisen saamatta itse mitään.
Mä en muutenkaan ottaisi suihin joltakin randomilta jossakin yökerhon vessassa. En edes parisuhteessa ota heti suihin. Mulla on nyt seksisuhde erään miehen kanssa ja häneltä nykyään otan suihin, en ottanut heti alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki miehet paino tykkää nappia! Milloinkahan tuo tapahtuu toisinpäin?
Mielikuva: Lihavahko mies, joka on vähän humalassa ja kysyy posket punoittaen random naiselta stadilaisessa baarissa Oulun murteella "Oisko huulihölökkää tarjolla?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki miehet paino tykkää nappia! Milloinkahan tuo tapahtuu toisinpäin?
Jos olisi baarissa kavereiden kanssa ja joku nätti tyttö tulisi kuiskaamaan korvaan, että tuletko vessaan nuolemaan mulle orgasmin, niin lähtisin mukaan välittömästi. Mutta en välttämättä lähtisi panemaan ja pettämään vaimoa, mutta tuollaisen palveluksen tekisin mielelläni ja ihan mielenkiinnosta. Toki pyytäisin tyttöä ensin pesemään pillunsa.
Taitaa olla vaan lesbon huulien lepatusta koko juttu. Yrittää mustamaalata heterosuhteita.