Huulihölkät yökerhon vessassa jollekin ventovieraalle äijälle
IS:ssä oli artikkeli https://www.is.fi/viihde/art-2000010742078.html missä työntekijä (Shirley Karvinen) kertoo todistaneensa kuinka joku mies etsi tyttöystäväänsä, ja henkilökunta löysi loppusiivousta tehdessään ko. tyttöystävän naisten vessasta: "Siellä on tyttöystävä ja joku random mies. Nainen on polvillaan, voit tietää, mitä tekemässä. Naiselle sanotaan, että sun mies on alhaalla odottamassa sua. Sitten tää nainen on vaan aah joo, ihan kasuaalisti. Ihan pokkana hän pyyhkäisi suupieliä, meni ulos ja antoi pusun miehensä huulille"
Luulin, että tällaista tapahtuu vain tarinoissa, vai mahtaako tämäkin olla vain sellainen tarina?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ihan tyttöporukan kesken päätetään ennen baariin menoa että kaikki antaa suikkarin jollekkin random tyypille
Ja kaikki miehet paino tykkää nappia! Milloinkahan tuo tapahtuu toisinpäin?
Jos olisi baarissa kavereiden kanssa ja joku nätti tyttö tulisi kuiskaamaan korvaan, että tuletko vessaan nuolemaan mulle orgasmin, niin lähtisin mukaan välittömästi. Mutta en välttämättä lähtisi panemaan ja pettämään vaimoa, mutta tuollaisen palveluksen tekisin mielelläni ja ihan mielenkiinnosta. Toki pyytäisin tyttöä ensin pesemään pillunsa.
Jos sä menisit nuolemaan jotakin toista naista kuin vaimoasi, niin kyllä se olisi pettämistä. Sä voit toki itsellesi selitellä mitä tahdot, mutta pettämistä tuo silti on.
Toisinpäin vähemmän pettämistä. Jos ei muuta tapahdu kuin suihinotto tai pillun nuoleminen, niin sen voisi rinnastaa melkein siihen, että joku halusi masturboida sinua suutaan käyttäen.Tai vähän liioitellen, että masturboit itse jonkun suuta käyttäen. Masturbointi tuskin pettämistä. Suun antaminen taas on erittäin intiimi asia, ja se, että haluaa antaa nautintoa jollekin toiselle saamatta itse mitään, on pahaa pettämistä.
Nainen alentaa itsensä! Vieraan äijän spermat suuhun, yök,yök!
Siis yök! En veskissä otteas edes omalta mieheltä suihin!! Ällöttävää.
Olin yksin Lontoon viikonloppureissulla nuorena miehenä ja yökerhossakin pistäydyin. Juttelin niitä näitä eri ihmisten kanssa. Aloin juttusille yhden hieman itseäni vanhemman pukumiehen kanssa. Yllättäen hän kysyi saako ottaa suihin vessassa. Itsekin ihmettelin miksi vastasin "Why not". Niin sitä sitten mentiin huulihölkälle. Taitavasti hän kyllä käytti suutaan. Tarjosi rahaa, en ottanut.
Jos sä menisit nuolemaan jotakin toista naista kuin vaimoasi, niin kyllä se olisi pettämistä. Sä voit toki itsellesi selitellä mitä tahdot, mutta pettämistä tuo silti on.