Mikä elokuva on jättänyt jälkensä sinuun?
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
My name is Otto yllätti koskettavuudellaan.
Tämä on tullut tv:stä aikaisemmin ruotsalaisena sarjana. Oli filmiä parempi. Kirjailija on ruotsalainen.
Schindlerin Lista
Uusin Tuntematon sotilas
Poika raidallisessa pyjamassa
Hei, kuka puhuu.
Jatko-osa oli myös koskettava:
Hei, kuka puhuu nyt.
T.Raffe
Dalton Trumbo: Sotilaspoika
- toimii myös kirjana
Duck Soup vaikutti minuun valtavasti. Sitä saan kiittää positiivisesta elämänkatsomuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Dalton Trumbo: Sotilaspoika
- toimii myös kirjana
Kyllä. Pitäisi olla pakollinen kaikille nuorille 15-vuotiaille kautta maailman, jotta ihmiskunta kehittyisi.
Olen nyt 60+. Näin elokuvan 15-vuotiaana. Kävelin leffateatterista mykkänä pois.
Olen nähnyt elokuvan myöhemminkin, kaikkiaan kolmeen kertaan, ja sama vaikutus ollut aina.
Viva Maria! Ihastuin noihin kaunottariin.
The Wolf of Wall Street, sen katsottuani tajusin että olen elänyt elämääni täysin väärin.
Viu-hah-hah-taja, se missä on uffomiäs.
Terrifier 3
Suihkukohtaus miten miestä satutetaan ja lopun ruokapöytä kohtaus 🐀🐀
Ihan helevetin ahdistavaa ja pyörii mielessä noi kohtaukset.
Miekkailija. Katsottu tosi moneen kertaan.
Kids elokuva vuodelta 1995. Elokuvassa kuvataan realistisesti nykiläisiä skeittariteinejä, joilla ei ole mitään muuta kuin skeittaus, huumeet ja seksi mielessä kesällä 1995. Leffan alussa tulee selväksi, että leffan päähenkilöllä, joka on kovin panomies, on HI-virus ja hän jakaa sitä muille ihmisille tietämättään.
Ahdistun joka kerta kun katson tämän elokuvan. 90-luvulla Jenkeissä oli HIV-epidemia ja puutteellisten lääkkeiden ja hoidon takia se nähtiin monesti kuolemantuomiona. Leffassa tartutetaan ainakin 3 12-15 vuotiasta. Monesti flippaan siihen ajatukseen, että kuoleeko nää kaikki nuoret sen yhden idiootin takia, joka harrasti neitsyitä ja jonka oli pakko painaa paljaalla. Leffassa ne seksikohtaukset on myös yhtä kuin raiskaus, koska tytöt pyytää lopettamaan. Kauhea mutta silti todella upea leffa mielestäni. Suosittelen silti katsomaan. Mielestäni yksi parhaista "kauhuleffoista" jos näin voi sanoa.
Scary Movie elokuvat, varsinkin se kohtaus jossa ko elokuva parodioi Ring elokuvaa eli tulee rengas ja käsi ja olento telkkarin ruudusta olohuoneeseen.
Vihreätukkainen poika