Vaikka tätä ei saisi sanoa, niin sanon kumminkin: lapsi lopetti läheisyyden ja seksin avioliitossamme
Ei enää läheisyyttä eikä seksiä, kun vaimo laittaa kaiken huomion lapseen. Kun lapsi on hoidossa mummolassa, vaimo haluaa vain nukkua tai maata ja kaikki aloitteeni tyrmätään väsymykseen vedoten. Vetelen sitten käteen kun muutakaan ei ole tarjolla.
Liitto on sinänsä toimiva, jos sen mittariksi ottaa muun. Hän hoitaa äidin hommansa hyvin ja minäkin uskoisin olevani hyvä isä. Mutta onhan tämä iso muutos. Lapsi ei ole enää vauva, vaan 5-vuotias, mutta asiat eivät ole palanneet ennalleen. Eniten harmittaa se että kun meillä on kahdenkeskistä aikaa, vaimo alkaa puhumaan lapsesta ja se siitä lämmittelystä. Ikään kuin sillä lapsella olisi mitään hätää mummolassa. Alkaa tuntua että se on tekosyy seksin ja hauskanpidon välttämiselle. Ja vaimoni oli ennen lasta todella halukas ja spontaani.
Saa kivittää.
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan biologinen juttu että ei naisella kuulukaan enää olla niin paljon seksi mielessä kun lapsi on jo tehty. Tee osasi lapsen hoidosta ja kotitöistä niin vaimoa voisi edes joskus haluttaa.
Tämä on kyllä suurin vale ikinä.
Minä luulen että se on väärin ymmärretty, ja myös väärin ilmaistu.
Ennemmin painottaisin että molemmilla puolisoilla tulee olla saman verran omaa vapaa-aikaa. Ja lisäksi vielä yhteistä aikaa jolloin keskittyvät toisiinsa esim jonkun harrastuksen parissa.
Vasta synnyttäneellä äidillä ei ole vapaa-aikaa vuorokaudessa yhtään, kaikki aika menee lapseen ja synnytyksestä toipumiseen. Siksi isän tulisi tuolloin käyttää 100% ajastaan tuoreen äidin ja perheen hyvinvoinnista huolehtimiseen.
Siinä vaiheessa kun äiti alkaa päästä omiin menoihinsa niin isäkin voi käyttää saman verran aikaa omiin juttuihinsa. Isän ei tule katsella urheilua telkusta tai karata kavereiden kanssa minnekään jollei se äiti pysty samaan.
Parisuhteessa tulisi aina, lapsien kanssa tai ilman olla molemmilla saman verran sitä vapaata, ja tietysti aikaa pitää käyttää siihen parisuhteeseenkin, yhteiseen kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä haluttomuuteni taustalla.on palkin asioita mutta suurimpana se, ettei mieheni osaa tyydyttää minua sängyssä. On jotenkin kömpelö eikä se muuksi muutu. Ooeb yrittänyt opastaa. Ei osaa nuolla eikä hyväillä sormin. Hankittiin lelujakin mutta yhtä surkeaa homma on silti ja lopulta tyydytän itseni niillä välineillä. Miehellä on vain kiire päästä panemaan ja tyydyttämään omat tarpeensa. Suuteleminen on kuin kylmää kalaa pussaisi. Sama fantasioida ja tyydyttää itsensä, niin saa tyydyttävämpää seksiä. Mutta menepä tuo miehelle sanomaan.
Toinen syy on, että vuosien aikana on loukannut eikö koskaan pyydä anteeksi.
Seksistå kiukutellaan, mikä ei lisää haluja. Ja vastentahtoisesti suostuminen lisää vain ällötystä koko touhua kohtaan.
Mies oppii, jos haluaa oppia. Miehesi ei halua oppia, koska hänellä on vaan kiire tyhjentämään kassinsa. Se on tärkeintä hänelle seksissä.
Miehesi siis tavallaan käyttää sinua seksuaalisesti hyväkseen pitämällä pelkkänä runkkualustana tai seksileluna. Se pumpattava Barbara ei vaadi mitään lämmittelyjä, joten miehesi mielestä yksikään nainen ei tarvitse lämmittelyjä, koska naiset ovat sellaisia eläviä ja hengittäviä versioita tuosta kumi-Barbarasta.
Samalla ilmenee myös jonkin sortin sovinismia ja selkeää itsekkyyttä, kun ei koskaan koe loukanneensa sinua eikä pyydä anteeksi. Se kumi-Barbarakaan ei loukkaannu eikä siltä tarvitse pyytää anteeksi. Kumi-Barbara = Nainen = Kumi-Barbara.
Olen pahoillani, miehellesi nainen on vain seksilelu ilman ihmisyyttä, ja ihmisenä korkeintaan miehen herruuden alapuolella oleva piika, jota ei tarvitse huomioida mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidatko puolet kotitöistä? Monet isät eivät kuulemma ymmärrä sitä, että vaikka vaimo on ehkä hoitanut kaikki kotityöt ollessaan kotiäitinä, hän ei koe reiluksi sitä että homma jatkuu niin vielä sittenkin kun vaimo palaa takaisin töihin tai opiskelemaan. Koko perheen kotitöiden tekeminen yksin töiden päälle uuvuttaa eikä takuulla kiinnosta seksi.
Tähän voi lisätä vielä ne metatyöt, joiden olemassaoloa miehet ei edes tajua. Ne vasta onkin kuluttavia ja uuvuttavia.
Metatyöt, vuosisadan vitsi. Meillä ainakin kaikki järjestyy kuin itsestään. Ensin puhutaan, ja sitten ollaan jo menossa. Ei mun mitään oo tarvinnut järjestellä.
M38
Kuka sen keskustelun niistä asioista aina aloittaa. Sinä otat puheeksi esim. että lapselle tarvitaan uudet talvivaatteet kun edelliset eivät mahdu ja syksy on jo pitkällä. Siihen vaimosi sanoo että hyvä kun huomasit ja sitten lähdette ostamaan. Vai oletko sittenkin huomaamattasi metatöiden suhteen samanlainen kuin mies tämän jutun lopussa olevalla videolla on pyykkien suhteen.
https://www.stara.fi/2016/08/22/tyttoystava-uupui-kotitoista/
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi, ettei mikään ole yhtä iljettävää, kun harrastaa seksiä vain, kun toinen niin vaatii. Kun jostain syystä käy niin, että ne halut vaan loppuu, niin kenenkään ei tule harrastaa seksiä vain toisen iloksi. Monesti ero ratkaisee ongelman tai uusi suhde. Itse en enää koskaan suostu seksiin vain siksi, kun toinen haluaa. Jos en itse halua, niin en myöskään sitä harrasta. Luulen, että aika moni alistuu liitoissaan seksiin vain kun toinen haluaa.
Vielä iljettävämpää on vuosien kuvitellun rakastelun jälkeen kuulla että toinen vaan teeskenteli miellyttääkseen vaikka oli täysin kykenemätön saamaan mitenkään nautintoa seksistä. Olen siis raiskannut rakastani vuosia.
Lapsen kanssa ei edes kuulu aloitta seksiä, tai olla avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen että se on väärin ymmärretty, ja myös väärin ilmaistu.
Ennemmin painottaisin että molemmilla puolisoilla tulee olla saman verran omaa vapaa-aikaa. Ja lisäksi vielä yhteistä aikaa jolloin keskittyvät toisiinsa esim jonkun harrastuksen parissa.
Vasta synnyttäneellä äidillä ei ole vapaa-aikaa vuorokaudessa yhtään, kaikki aika menee lapseen ja synnytyksestä toipumiseen. Siksi isän tulisi tuolloin käyttää 100% ajastaan tuoreen äidin ja perheen hyvinvoinnista huolehtimiseen.
Siinä vaiheessa kun äiti alkaa päästä omiin menoihinsa niin isäkin voi käyttää saman verran aikaa omiin juttuihinsa. Isän ei tule katsella urheilua telkusta tai karata kavereiden kanssa minnekään jollei se äiti pysty samaan.
Parisuhteessa tulisi aina, lapsien kanssa tai ilman olla molemmilla saman verran sitä vapaata, ja tietysti aikaa pitää käyttää siihen parisuhteeseenkin, yhteiseen kivaan .
Ooooooh, JUURI NÄINHÄN sen tietysti pitäisi mennä! Tämä kuulostaa tasa-arvoiselta että molemmilla on yhtä paljon vapaata! Ehkä tämä saisi miehetkin ymmärtämään minkä verran siellä kotona pitää asioita tehdä!
Ja tämän pitäisi vielä lisäksi tapahtua automaattisesti, ilman pyytelyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen voi lopettaa seksiä kokonaan vedoten siihen että toissavuonna et jaksanut hieroa kipeitä hartioitani. Sen sijaan jos mies kieltäytyy aina hieromasta vaimonsa hartioita vaikk avaimo kovasti sitä toivoo niin vertaus kyllä toimii.
Hieromisesta ei traumatisoidu, sisin ei pirstoudu palasiksi. Vastentahtoinen seksi tekee nämä hyvin nopeasti, ja saa vielä sen kumppanin tuntumaan kuvottavalta.
Seksiä ei _koskaan_ tulisi harrastaa vasten tahtoa. Ja seksiä ei _koskaan_ kannata vongata/kinuta, koska siinä on kaksi tapaa joilla parisuhde tuhoutuu varmasti.
Jos sitä seksiä haluaa niin sitten pitää keksiä joku tapa jolla sen toisen viettely onnistuu. Jotain joka saa hänet syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen voi lopettaa seksiä kokonaan vedoten siihen että toissavuonna et jaksanut hieroa kipeitä hartioitani. Sen sijaan jos mies kieltäytyy aina hieromasta vaimonsa hartioita vaikk avaimo kovasti sitä toivoo niin vertaus kyllä toimii.
Hieromisesta ei traumatisoidu, sisin ei pirstoudu palasiksi. Vastentahtoinen seksi tekee nämä hyvin nopeasti, ja saa vielä sen kumppanin tuntumaan kuvottavalta.
Seksiä ei _koskaan_ tulisi harrastaa vasten tahtoa. Ja seksiä ei _koskaan_ kannata vongata/kinuta, koska siinä on kaksi tapaa joilla parisuhde tuhoutuu varmasti.
Jos sitä seksiä haluaa niin sitten pitää keksiä joku tapa jolla sen toisen viettely onnistuu. Jotain joka saa hänet syttymään.
Tämä on totta. Yhtä painava kielto tulee esittää näyttelemiselle ja teeskentelemiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen antaa ja mies saa. Niin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Kyllä meidän suhteessa molemmat saa ja antaa. Mies antaa jopa enemmän! Tai on isommassa antajan roolissa. Hän sen työn melkeinpä tekee ja antaa mulle tunnin nautintoa. Mä vaan pyllistän ja alussa imeskelen. Toki päällä sitä tulee oltua mutta siinäkin mies hoitaa ;)
Sinä pyllistät, imet, ratsastat... Missä kohtaa siis se sinun nautinto tapahtuu? Nuohan kaikki ovat sellaisia asentoja ja tilanteita joissa naisen nautinto on pienemmässä osassa... Joissa miehen nautinto tulee ensin.
Vierailija kirjoitti:
"Tämä on mielenkiintoinen aihe ja lisää edelleen tieteen epäluotettavuutta."
Tarkoitatko siis sitä että tiede on luotettavaa vain kun se tarjoaa sinulle mieluisia tuloksia?
Tiede on luotettavaa vai kun sen tekijät pystyvät jättämään omat toiveensa ja ennakko-odotuksensa pois yhtälöstä. Tieteen kohteen pitää myös kyetä vastaamaan ilman ennakko-odotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa paistaa niin hyvin taas läpi, kuinka haluttomat naiset nostavat itsensä jalustalle ja ajattelevat olevansa parempia kuin muut. Haukkuvat halukkaan ihmiset sairaiksi jne. Miksei naiset voi jo ennen vihille menoa kertoa, ettei heitä oikeasti kiinnosta seksi.
Se olisi reilua kertoa, jos näin olisi. Todennäköisesti nainen on kuitenkin silloin vihille mennessään vielä halunnut. Sitten on tullut elämä vastaan.
Naisen seksuaalisuus voi olla aika hienovireistä sillä tavalla, että siihen vaikuttaa monikin asia.
Esimerkiksi tuollainen hysteerinen uhriutuminen ja suurentelu ("haukkuvat halukkaan ihmisen sairaaksi") on erittäin epäseksikästä. Nainen todennäköisesti venyy ja paukkuu pikkulapsiarjessaan, ja siihen päälle pitäisi vielä tyydyttää jalkaa
"Sperman myrkyllisyys on tieteellinen fakta. Se on yksi sen tärkeimmistä funktioista jotta siemen pääsee sinne munasolulle asti, jonka tietäisit jos viitsisit ottaa selvää etkä uhriutua. Eikä se ole miesten vika, että ette näitä tiedä ja vahingossa myrkytätte naisenne - ei näitä meille kerrota ja mainosteta. Itse pitää selvittää ja ymmärtää" ...
"Siemenneste on hyväksi naisten terveydelle
Siemenneste ehkäisee masennusta ja voi parantaa naisten hyvinvointia."
"Semen as an antidepressant
There are studies that have shown that semen could act as an antidepressant in women. The study included sexually active college females and found that not only were females who were having sex without condoms less depressed, but depressive symptoms and suicide attempts among females who used condoms were higher."
https://www.news-medical.net/health/Semen-Health-Effects.aspx#:~:text=T….
https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/2012082215982535
Joko lopettaisit tuon "sperma on myrkkyä" spämmäyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on naisena tunnustettava, että kolmannen lapsen jälkeen omat seksihalut vaan meni. Vaikka sain ja saan orgasmeja mieheni kanssa, niin koskaan, siis koskaan ei ole enää sellainen olo, että haluaisin seksiä. En omalta mieheltäni enkä keneltäkään muultakaan. Silloin tällöin suostun mieheni aloit
Minullakin on 3 lasta. Jos mieheni olisi poissa 3 kk, niin kylläpä olisi kärvistelyä. Siinä pantaisiin uskollisuus kovalle koetukselle, mutta uskon että selviäisin.
Et siis osaa itse itseäsi hoidella kun tulee hinku vieraisiin lähteä. Vähän käy sääliksi.
En kolmen kuukauden ajan. Kyllä moinen kärvistely vaatisi paremman syyn kuin työkomennus.
Vierailija kirjoitti:
"Muistaakseni jotenkin vetosit naisen velvollisuuteen tyydyttää miehen tarpeita."
Kyllä. Minusta se on yksi perustarve ja sitä ei voi sivuuttaa ilman ongelmia. Ihan samoin kuin jos sivuutetaan mitään muitakaan ihmisen isoja tarpeita oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Parisuhteissa tavoite pitäisi aina olla kummankin tyytyväisyys ja hyvinvointi silloinkun kun ne puolisoiden tarpeet ovat hieman toisistaan poikkeavia.
"Itse ajattelen tarpeita kokonaisuutena, jossa seksi on vain yksi osa. Molemmilla puolisoilla on velvollisuus huolehtia sekä omista, että yhteisistä tarpeista. Käytännössä tarpeiden painopiste saattaa vaihdella puolisoiden välillä ja eri aikoina."
Tästä emme voisi olla enempää samaa mieltä. Juuri näin se menee.
"Karvat nousevat pystyyn, kun mies yksipuolisesti vaatii seksiä, ja kieltäytyy näkemästä tarpeiden kokonaiskuvaa."
Se on yksiselitteisesti väärin.
"Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne" on tosiaan erinomaisen yksinkertainen onnellisen liiton ohje. Sitä noudattamalla saa aikaan hyvän kierteen, toki molempien panos vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena jaellaa pillua,persettä ympäri kyliä ja lutkutetaan monien miesten peniksiä. Sitten asetutaan aloilleen ja pihdataan mieheltä seksiä. Aijai päätä särkee, älä nyt mulla on selkä kipee. Ei ollu ongelmaa nuorena toimia ilolintuna miehille mutta nyt onkin niin kovin vaikeaa antaa seksiä .
Niinkö sinulle sattui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle tiedoksi, ettei mikään ole yhtä iljettävää, kun harrastaa seksiä vain, kun toinen niin vaatii. Kun jostain syystä käy niin, että ne halut vaan loppuu, niin kenenkään ei tule harrastaa seksiä vain toisen iloksi. Monesti ero ratkaisee ongelman tai uusi suhde. Itse en enää koskaan suostu seksiin vain siksi, kun toinen haluaa. Jos en itse halua, niin en myöskään sitä harrasta. Luulen, että aika moni alistuu liitoissaan seksiin vain kun toinen haluaa.
Vielä iljettävämpää on vuosien kuvitellun rakastelun jälkeen kuulla että toinen vaan teeskenteli miellyttääkseen vaikka oli täysin kykenemätön saamaan mitenkään nautintoa seksistä. Olen siis raiskannut rakastani vuosia.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta sen takia ne lapsetkin sinun kanssasi ovat. Tottumuksesta, pelosta. Harvemmin he isänsä seuraa "valitsisivat", jos vaihtoehtoja annettaisiin. Siksi sitä pitää pakottaa lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa paistaa niin hyvin taas läpi, kuinka haluttomat naiset nostavat itsensä jalustalle ja ajattelevat olevansa parempia kuin muut. Haukkuvat halukkaan ihmiset sairaiksi jne. Miksei naiset voi jo ennen vihille menoa kertoa, ettei heitä oikeasti kiinnosta seksi.
Se olisi reilua kertoa, jos näin olisi. Todennäköisesti nainen on kuitenkin silloin vihille mennessään vielä halunnut. Sitten on tullut elämä vastaan.
Naisen seksuaalisuus voi olla aika hienovireistä sillä tavalla, että siihen vaikuttaa monikin asia.
Esimerkiksi tuollainen hysteerinen uhriutuminen ja suurentelu ("haukkuvat halukkaan ihmisen sairaaksi") on erittäin epäseksikästä. Nainen todennäköisesti venyy ja paukkuu pikkulapsiarjessaan, j
Oletko koskaan niellyt spermaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tuollainen hysteerinen uhriutuminen ja suurentelu ("haukkuvat halukkaan ihmisen sairaaksi") on erittäin epäseksikästä. Nainen todennäköisesti venyy ja paukkuu pikkulapsiarjessaan, j
Tottahan se on. Otsikoista nopeasti: korrelaatio ei ole kausaatio. Yleisesti ottaen iloiset naiset ovat usein myös kevytkenkäisiä, mutta siemenneste ei ole mitään ilolientä :D Alkoholi sen sijaan on, joten olisiko se tuossa tämä naisen iloisuuden JA ehkäisemättömän seksin taustalla vaikuttava tekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tällainen seksin mystifiointi nyt ihan tervettä ole. Päässä on vikaa pahasti jos "sisin pirstoutuu palasiksi" jos rakastamansa ihmisen kanssa seksin harrastaminen tällaista aiheuttaa, vaikkei just silloin niin mieli tekis. Jotain suhteellisuudentajua nyt, ei naiset keskimäärin noin sekaisin ole.
Niinpä. Nykyään sinunkaltasiasi jokapaikassa vehtaavia seksin paritteluksi alentavia tyyppejä riittää.