Syödäänkö teidän perheessä niitä valmis annospikapuuroja?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niitä aina kaapissa jemmassa kiireiseksi aamupalaksi tai välipalaksi, ja töissä myös. Ja mökillä ne ovat ehdottomia. Halpojahan ne pussissakin ovat. Suolaa saattaa olla turhan paljon, mutta ei haittaa jos ehkä kerran viikossa syö.
Mua haittaa, että niissä on sokeria.
En syö, ei ole hyvää. Syön tavallista kaurapuuroa mikrossa lämmitettynä. Lidl tai Pirkka. Ei ole liisterimäistä vaan tarpeeksi isot leseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan tavallista pikahiutaletta (saman asian ajaa kuin pusseissa olevat).
Vertasin hintoja. Annospikapuuro maksaa yli 6 € kilolta ja kaurahiutaleet euron. Tosin ne pikapuurot on makupuuroja.
Huh, onneksi en syö niitä kiloa vaan pussin silloin tällöin.
Ei sitä pikakaurapuuroakaan syö ilman mitään mausteita, joten hintaa ei voi noin vertailla.
Mä maustan pikakaurahiutalepuuroni vain suolalla ja syön sitä lähes joka aamu. Ja 200 g pikapussipuuroa maksaa 3,5 € lähikaupassani. Eli 17,5 €/kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön kyllä satunnaisesti, esim. etätöissä ollessani käy lounaasta. Ihan sama mikä on kilohinta, isoa pakettia ei kannata ostaa, koska siitä menee aina suurin osa hävikkiin.
Tämä. Kun ehkä kerran viikossa syö puuroa niin pussi on järkevämpi. Hiutaleet nahistuu kun ovat kauan kaapissa. Eikä niitä saa heittää linnuillekaan.
Ne voi myös laittaa kannelliseen purkkiin niin ei nahistu. 500g puuropaketti alle 1€, annoksia 10 (tai enemmän)
Ja maksaa sellaisesta purkista sitten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan vain sellaisia, missä ei ole sitä annospussukkaa. Maksaa enemmän ja turhaa roskaa. Retkille voi olla annospussukassa.
Mitä ovat annospikapuurot, jotka ei ole pussissa?
Niitä tehdään sellaisissa paikoissa, joihin voi vaan MENNÄ TÖIHIN.
Ja niissä ei sitten ole mitään pakkausta? On.
En käytä, normipuuro on parempaa ja valmistuu melkeinpä samassa ajassa.
Niitä tehdään sellaisissa paikoissa, joihin voi vaan MENNÄ TÖIHIN.