Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiskohan netistä oikeesti löytää miehen? Ja uskaltaako laittaa oman kuvan?

Vierailija
16.02.2007 |

Onko omaa kokemusta tai kukaan tuttu onnistunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihan vieraalta ajatukselta laittaa naamansa koko kansan tällisteltäväksi. Se saitti, mitä käytin, oli kyllä anonyymi, joten ei sinne kuvaansa olisi edes voinut laittaa. Ei taida enää nykyään olla edes toiminnassa.

Vierailija
2/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa ollaan oltu 2 v. naimisissa, lapsikin tulossa keväällä.

Molemmilla meillä oli kuva ilmossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin 3v. sitten. Naimisissa ollaan ja umpirakastuneita edelleen. Olin yh ja luulin että eron jälkeen en löydä ketään mutta toisin kävi ja ihanan miehen löysinkin. Voisin sanoa et namu kaikessa..... Kokeile et siinä mitään menetä vaan päin vastoin. Onnea yritykselle.

Vierailija
4/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä usko että tärppääkään. Mulla on kuvaton ilmoitus netissä ja kokemus on osoittanut seuraavaa:

- jos kuvaa ei ole tarjolla eikä sitä heti pyynnöstä toimita, niin vastapuolen kiinnostus lopahtaa. Tietty se on ymmärrettävääkin, voisihan sitä itse olla vaikka millanen monsteri...

- jos kuvan laittaa, niin tulee vähän liian innokkaita vastauksia ja sellainen olo, että nyt toi kiinnostui minusta vaan siksi että olen nätti

Itsellä menee siis näin. V--tuttaa, kun viestit menee ihan kiimaisiksi kun sitten laittaa kuvan meilillä; ilmeisesti olen siis ihan nätti :) Mutta mä ainakin toivoisin, että mies kinnostuisi musta keskustelun perusteella eikä kuvan! Olen sujuvasanainen ja kirjoitan mielelläni, joten se puoli ei ole ongelma - vai onko? Jospa kirjoitan liian paljon, olen liian lörppä...?

Vierailija
5/9 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan joka on löytänyt toisensa netissä. Ovat olleet vuosikaudet naimisissa ja heillä on kai nyt jo kaksi lasta, noh yksi ainakin.

Mutta ole silti varovainen. Netissä kaikki ihmiset eivät välttämättä ole sitä mitä antavat ymmärtää. Hyvä ystäväni on saanut monta kertaa siipeensä noista nettimiehistä. On ollut jos jonkinmoista kusettajaa.

Vierailija
6/9 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosin kosi jo toisella tapaamisella...:)

Avioliitto 2002, lapsi 2005...hui, onpa aika vierähätänyt vaikka tuntuu että vasta tavattiin. Yhteiset unelmat ja elämänarvot.

En laittaisi kuvaa. Olen suht hyvännäköinen enkä tahtonut että ulkonäköni on se kiinnostuksen ensisijainen kohde. Itselläni oli sisi ilmoitus, sain hirrrrrrrrrrrrrveesti vastauksia, mieheni laittoi ihan viimeisenä päivänä vastauksensa ja kiltisti vastasin kaikille jotain että olen saanut paljon viestejä tmv ja kiitos että vastasit. Miehen toinen viesti nappasi ja lopulta kirjoittelin vain hänen kanssaan. En olisi uskonyt, olin aivan leikkimielellä laittanut ilmoitukseni jota monet kehuivat.

Vierailija
7/9 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mahdollista. Netistä ei tule löytämään seuraa eikä kuvaa uskalla laittaa. Varsinkin jos laittaa vähäpukeisen kuvan on maine mennyttä eikä tule koskaan saaman ketään. Rahansa siinä vaan menettää.

Vierailija
8/9 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. en tiedä

Vierailija
9/9 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole nykyaikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi