Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehelle kondomi olikin ongelma

Vierailija
22.10.2024 |

Hän yritti kaikin tavoin ettei tarvitsisi käyttää kondomia, eikö sulla muka ole pillereitä tai jotain. En jotenkin olisi uskonut että tällaisia löytyy vielä nykyäänkin.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsimyksiä nämä kortsua parisuhteessakin vaativat suomalaiset naiset. Sitten vielä passiivisena lökötellään selällään sängyssä ja odotellaan seksiä lähetussaarnaaja_asennossa. Hui...ei näin!!!

Mielisairaita akkoja nämä ovat todellisuudessa. Eivät tiedä mitään seksuaalisesta nautinnosta.

Vierailija
22/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esimerkiksi pysty laukeamaan kortsun kanssa. Tuntuma liian heikko. Siinä on jo riittävä syy, että en kauan viitsi niiden kanssa leikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en esimerkiksi pysty laukeamaan kortsun kanssa. Tuntuma liian heikko. Siinä on jo riittävä syy, että en kauan viitsi niiden kanssa leikkiä.

Eli sinulla on ongelmia. Pysy poissa naisten luota.

Vierailija
24/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään panna naista suoraan tissien väliin. Se on erittäin eroottista.

Vierailija
25/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia pilluja rassanneena voin sanoa että seksi on 4 x parempaa paljaalla. Kortsun kun rullaa paikalleen tunnosta ja nautinnosta löhtee 75 prosenttia. Myös naiselle seksi on suurempi nautinto paljaalla. 

Vierailija
26/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen nainen hakee varakasta miestä ja pumppauttaa itsensä paksuksi, ennen kuin avioehto on tehty. Kiertäkää te nuoret miehet kaukaa nämä pyydykset.

Vierailija
27/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miesviha sitten heti aamutuimaan.

Vierailija
28/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinaan klamydian silloiselta mieheltä ketä tapailin. Jouduin lopulta viikoksi sairaalaan ja se oli tuskallista. Mies ei ollut kipeä vaikka itse tartutti. Joten käykää testeissä. Käyttäkää kortsua.

Vierailija
29/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuota kattelemaan tuon pidempään. Hyvä, että näin aikasin näytti itsekkyytensä. Ei kun monoa perseelle.

Miehen kannattaa työntää siitin syvälle naisen kurkkuun, ja repiä hieman tämän korvista samanaikaisesti, niin ei tarvitse huolehtia ehkäisystä.

Hienoa, että kirjoitat näitä voimafantasioita julki. Toivon, että mahdollisimman moni (nainen tai bi-/homomies) lukee ja vetää siitä johtopäätökset, minkä verran ennestään tuntemattomaan mieheen kannattaa luottaa.

Vierailija
30/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha? Tuntemani miehet ovat fiksuja ja kivoja ja sivistyneitä. En ole tekemisissä tuollaisten kanssa.

Vierailija
31/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen nainen hakee varakasta miestä ja pumppauttaa itsensä paksuksi, ennen kuin avioehto on tehty. Kiertäkää te nuoret miehet kaukaa nämä pyydykset.

Käsittääkseni kondomi just suojaa raskauksilta. Oletkohan siis käsittänyt jotain väärin.

Vierailija
32/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain aikoinaan klamydian silloiselta mieheltä ketä tapailin. Jouduin lopulta viikoksi sairaalaan ja se oli tuskallista. Mies ei ollut kipeä vaikka itse tartutti. Joten käykää testeissä. Käyttäkää kortsua.

Klamydia on yleinen tauti ja siitä selviää antibiooteilla 3 päivässä

Vierailija
33/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaukuvaiheessa riittää kortsu, seurustelu sitten erikseen 

Vierailija
34/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä on ennenkin pantu ilman kortsua. Ja lapsiakin on syntynyt ihan eri tahtiin. Ongelma on olla näillä neuroottisilla nykynaisilla, jotka muuten ovat sen verran rumia, että ovat todellisuudessa panokelvottomia.

Vierailija
35/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha? Tuntemani miehet ovat fiksuja ja kivoja ja sivistyneitä. En ole tekemisissä tuollaisten kanssa.

Jos miehelle tulee huono tuntuma seksissä kondomin takia eikä siksi voi laueta, niin käsket miehen pysyä pois naisten luota. Ihan täyttä miesvihaa.

Vierailija
36/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä noilla miehillä kokemukset naisista rajoittuu muutenkin omaan syntymään, kuvalehtiin ja netin tarjontaan.

Palstanaiselle tyypillistä argumentointia. Kun hän ei pidä jonkun miehen käytöksestä tai mielipiteistä, hän pyrkii häpäisemään tuon miehen. Tuo et saa pillua -kortti pelataan tässä tilanteessa usein. Tai olet huono sängyssä -kortti. 

Vierailija
37/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty käyttämään muuta ehkäisyä kuin kortsuja niin eipä se muutu siitä mihinkään.

Vierailija
38/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei pidä kumista, tapailuvaiheessa riittää ihan pussailu :)

Vierailija
39/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan riskeeraa terveyttäni syömällä hormoneja miehen nautinnon takia. Ja jos tapaillessa mies ei kykene huolehtimaan seksuaaliterveydestä niin ei kiitos uita minussa vehjettään; ihan samoin on taatusti vongannut paljaalta kaikilta muiltakin. Jättäisin noin itsellään ihmisen. 

Olet sitten ilman miestä, senkin noita-akka!

Vierailija
40/122 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsimyksiä nämä kortsua parisuhteessakin vaativat suomalaiset naiset. Sitten vielä passiivisena lökötellään selällään sängyssä ja odotellaan seksiä lähetussaarnaaja_asennossa. Hui...ei näin!!!

Mielisairaita akkoja nämä ovat todellisuudessa. Eivät tiedä mitään seksuaalisesta nautinnosta.

Terveisin Vihtori Visvasyylä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan