Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
1981/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten toi Monica on vieläkin tuolla 😮

Vierailija
1982/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni on hyvä ja Belle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten toi Monica on vieläkin tuollam

miehellä erikoinen naismaku, ei oikein sovellu tämä kaveri pohjoismaan barsheloriin, afrikkaan?

Vierailija
1984/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omg tota Monicaa. Juokse Joonas. Tai itse asiassa juoskaa naiset. Ihan hämärä tapaus tämä mies. 

Vierailija
1985/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan, mutta missä oli ausseista tullut Anni?? Ei nökynyt viime jaksossa kertaakaan, eikä kyllä tippunutkaan? Vai muistanko vaan väärin?!?

jep? Onko tietoa?

Vierailija
1986/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks nyt vaan, mutta missä oli ausseista tullut Anni?? Ei nökynyt viime jaksossa kertaakaan, eikä kyllä tippunutkaan? Vai muistanko vaan väärin?!?

jep? Onko tietoa?

sairaana

Vierailija
1987/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän on tuo järkyttävä yllätys, jonka Joonas paljastaa jaksossa 11 treffikumppanilleen?

Vaihtoehtoja yllätykseksi:

1. Minä en ole kiinnostunut yhdestäkään teistä ... ja minulla on siitä huono omatunto

2. Minulla on HIV (jakso päättyy 5 sekuntia tämän jälkeen kuviin, joissa Vivianna yrittää karkuun levestä sängystä silmät villisti pyöristyneenä)

3. Minä en ole kiinnostunut seksistä / minä en pysty seksiin / olen homppeli ja haluan kulissisuhteen

4. Minä en pysty seksiin, koska Monica murssi penikseni ensimmäisillä huipputreffeillä (jos hän ei saa tätä omakseen, sillä ei leiki kukaan mukaan).

5. Vivianne vetää kuminaamarin naamaltaan ja paljastuu Riikka Purraksi. Joonas kostaa tekemällä saman, ja alta paljastuu Jusii Halla-aho. Samoin kesälomallaan.

6. Joonas kertoo olevansa köydä ja haluavansa muuttaa S

Repeilin, kiitos päivän nauruista, oli aika kurja päivä 

Vierailija
1988/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla meni eilen ohi se Joonaksen kommentti jossa hän mahdollisesti puhui Viviannan ulkonäöstä että kuin kalifornian bombshell. Vai kestä se noin puhui? Yleisestä kalifornialaisesta naistyypistä vai Viviannasta? Veikkaan että valinta on juurikin Vivianne.

Ei hän noita lapsia ala jenkkeihin raahamaan eikä muutenkaan vaikuta siltä että haluaa olla toisen miehen lapsen isä vaikka kohteliaasti suhtautuukin. Siksi ihan hullua että pitää Monicaa ja Belle messissä!

Vierailija
1989/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin itse ihan samaa?? Onko minulla mennyt jotain ohi?!

Oli kuulemma kipeä ja siksi pääsi suoraan ruususeremoniasta jatkoon osallistumatta siihen.

Vierailija
1990/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassahan kerrottiin Annin olevan kipeä. Siksi ei näkynyt ja pääsi automaattisesti jatkoon. Eivätkö nämä kyselijät seuraa jaksoja?

Vierailija
1991/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan Joonaksen salaisuuden (josta avautuu naisille jaksossa 11) olevan joko a) minulla on lapsi tai b) asun trailer parkissa.

Vierailija
1992/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan Joonaksen salaisuuden (josta avautuu naisille jaksossa 11) olevan joko a) minulla on lapsi tai b) asun trailer parkissa.

Eihän toi b mikään yllätys ole. Johan se on kertonut sen.

Vierailija
1993/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlasta tuli tosi laskelmoiva ja feikki olo. Viimeisellä speed datella päätti sitten taas itkeä tirauttaa ja sattumalta oli juuri isän kuoleman vuosipäiväkin (hieman epäilyttää, sori vaan). Yritti vedota Bätsen tunteisiin, mutta onneksi temppu ei tehonnut ja jäi ilman ruusua. 

Annin tippuminen oli selvää, koska tyyppi oli 70% ajasta sairastuvalla. Ei liene kummallista, että "jäi etäiseksi".

Vierailija
1994/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep? Onko tietoa?

Olisitte nyt vaan katsoneet sen jakson. Sehän kerrottiin siinä tiputustilaisuudessa. 

Vierailija
1995/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps ehkä silläkin on lapsi kans ja siksi suhtautunut nii ymmärtäväisesti

Vierailija
1996/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bellen ja Monican mustasukkaisuus Fannin Afrikassa asumisesta on outoa. Fannilla on oikeus kokemuksiinsa, vaikka ne olisivat huonojakin. Kyllähän Suomessa asuvilla ulkomaalaisillakin on oikeus kokemuksiinsa, niin huonoihin kuin hyviinkin. Turha siitä on vetää hernettä nenään.

Ehkä sun pitäisi tarkistaa mustasukkaisuuden määritelmä.

Vierailija
1997/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fannia harmitti,kun valittiin viimeisenä,no en kyllä ihmettele,ihme narisija.

Vierailija
1998/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi b mikään yllätys ole. Johan se on kertonut sen.

Ai näille naisille? Missä jaksossa, mennyt multa ohi :)

Vierailija
1999/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmassahan kerrottiin Annin olevan kipeä. Siksi ei näkynyt ja pääsi automaattisesti jatkoon. Eivätkö nämä kyselijät seuraa jaksoja?

Voitko lopettaa kiukuttelun?

Vierailija
2000/6871 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps ehkä silläkin on lapsi kans ja siksi suhtautunut nii ymmärtäväisesti

Tämä selittäisi paljon. Ja voisi olla mahdollistakin, kun miettii Joonaksen ikää. 

Oliko muuten bätsen esittelyssä erilistä mainintaa siitä, että olisi lapseton?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän