Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan miten necCe-kekkerit päättyy..päätyykö valkoiseen muffiniin silti after all.
Enpä usko että Joonas valitsee ketään. Ei näytä kovinkaan kiinostuneelta, Ehkä joku symppis kuvaaja vie voiton. Sitä ei vaan näytetä ohjelmassa.
Söörli saa pitää kaikki naiset :D
Että mitähän wittua? T. Sanni
Hei sen spekulointi jäi aika pienelle huomiolle että vivianna on julkaissut instagramissa "almost relationship august". Eli Joonas ehkä valitsi sen mutta se juttu ei jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
Hei sen spekulointi jäi aika pienelle huomiolle että vivianna on julkaissut instagramissa "almost relationship august". Eli Joonas ehkä valitsi sen mutta se juttu ei jatkunut?
Ohjelma on kuvattu syyskuussa, joten tämä postaus ei liity millään tavalla Joonakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan miten necCe-kekkerit päättyy..päätyykö valkoiseen muffiniin silti after all.
Enpä usko että Joonas valitsee ketään. Ei näytä kovinkaan kiinostuneelta, Ehkä joku symppis kuvaaja vie voiton. Sitä ei vaan näytetä ohjelmassa.
Taas tätä höpinää. Lue tuosta ohjeman kuvaus jaksoittain ennen kuin taa höpiset tätä juttua.
Mikähän on tuo järkyttävä yllätys, jonka Joonas paljastaa jaksossa 11 treffikumppanilleen?
Taitaa Vivianna ja Monika olla loppu kaksikko, Monika sit lopullinen valinta. Monika on ahkerasti tykännyt Joonaksen some päivitystä. Tuskin sitä tekisi jos olisi jäänyt kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoitettu juttu !
Eikait rakkautta voi käsikirjoittaa. Eiköhän tuo Joonas saa itse päättää kenet valitsee ja kenet lähettää kotiin.
Ei Shakira tai muutkaan starat uskalla edes vilkasta Joonaan suuntaan, kun saisivat pepulleen Monicalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei Shakira tai muutkaan starat uskalla edes vilkasta Joonaan suuntaan, kun saisivat pepulleen Monicalta.
Monica lienee vielä toistaiseksi tuntematon kauhukaunotar Shakiroille. Ei mahtanut Monica nytkään muuta kuin itkeä Bellen onnea ja torjua bätsän ehdottaman sivussapiilossasuudelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoitettu juttu !
Eikait rakkautta voi käsikirjoittaa. Eiköhän tuo Joonas saa itse päättää kenet valitsee ja kenet lähettää kotiin.
Herttaisen naivi harhaoletus. Kaikkea ja mitä vain mihin kekseliäisyys ylettyy voi käsikirjoittaa/loihtia todeksi filmille. Varsinkin HollywoodStudioissa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen 130 tusinassa ainutlaatuisuniikinlumihiutaleen somesopulin "ainutlaatuiserikoissyvällisiä" somesopulointisössötyksiä (joita ei siis missään kenelläkään muulla koskaan).
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on tuo järkyttävä yllätys, jonka Joonas paljastaa jaksossa 11 treffikumppanilleen?
Vaihtoehtoja yllätykseksi:
1. Minä en ole kiinnostunut yhdestäkään teistä ... ja minulla on siitä huono omatunto
2. Minulla on HIV (jakso päättyy 5 sekuntia tämän jälkeen kuviin, joissa Vivianna yrittää karkuun levestä sängystä silmät villisti pyöristyneenä)
3. Minä en ole kiinnostunut seksistä / minä en pysty seksiin / olen homppeli ja haluan kulissisuhteen
4. Minä en pysty seksiin, koska Monica murssi penikseni ensimmäisillä huipputreffeillä (jos hän ei saa tätä omakseen, sillä ei leiki kukaan mukaan).
5. Vivianne vetää kuminaamarin naamaltaan ja paljastuu Riikka Purraksi. Joonas kostaa tekemällä saman, ja alta paljastuu Jusii Halla-aho. Samoin kesälomallaan.
6. Joonas kertoo olevansa köydä ja haluavansa muuttaa Suomeen jos jompikumpi loppusuoralla olevista naisista huolii hänet elätettäväkseen
Anteeks nyt vaan, mutta missä oli ausseista tullut Anni?? Ei nökynyt viime jaksossa kertaakaan, eikä kyllä tippunutkaan? Vai muistanko vaan väärin?!?
Voisiko Joonas valita Monican ? Ottaako Monica lapsensa mukaan. Haluaako mies tosiaan olla isäpuoli ? Vivianiin tunsi jotain vetoa heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja yllätykseksi:
1. Minä en ole kiinnostunut yhdestäkään teistä ... ja minulla on siitä huono omatunto
2. Minulla on HIV (jakso päättyy 5 sekuntia tämän jälkeen kuviin, joissa Vivianna yrittää karkuun levestä sängystä silmät villisti pyöristyneenä)
3. Minä en ole kiinnostunut seksistä / minä en pysty seksiin / olen homppeli ja haluan kulissisuhteen
4. Minä en pysty seksiin, koska Monica murssi penikseni ensimmäisillä huipputreffeillä (jos hän ei saa tätä omakseen, sillä ei leiki kukaan mukaan).
5. Vivianne vetää kuminaamarin naamaltaan ja paljastuu Riikka Purraksi. Joonas kostaa tekemällä saman, ja alta paljastuu Jusii Halla-aho. Samoin kesälomallaan.
6. Joonas kertoo olevansa köydä ja haluavansa muuttaa S
7. En osaa kirjoittaa tämän paremmin eikä minulla ole siitäkään huono omatunto... levestä murssi köydä...
Mietin itse ihan samaa?? Onko minulla mennyt jotain ohi?!
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt vaan, mutta missä oli ausseista tullut Anni?? Ei nökynyt viime jaksossa kertaakaan, eikä kyllä tippunutkaan? Vai muistanko vaan väärin?!?
Mietin itse ihan samaa?? Onko minulla mennyt jotain ohi?!
Joonaksen on valittava Monica, heteksis. Muuten kansainväliset ihmisoikeusjärjestöt syyttävät häntä rasismista ja miesparka saa isot sanktiot.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000418703.html
https://www.stara.fi/2025/01/05/denise-richardsin-silikonirinta-repesi-…