Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Menkäänyvvittuun calijankkaajat. Pysytään asiassa.
Jotkut tykkää hottentoteista, ehkä kannattaa kysyä kylän vanhimmalta vielä kättä, ettei tuu Joonakselle selkäsaunaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkäänyvvittuun calijankkaajat. Pysytään asiassa.
Mene itse.
Cali
Cali
Cali
Cali
Cali
Cali
Cali
Cali
CALI
Oliks tarpeeksi jankkausta mr/mrs.calijankkaaja?
Hottentotti-laulu
Asui kerran Afrikassa Chickadua-joella
pikkupoika Huua Kotti musta, kuin pesty noella.
Ei ollut puettu Kallen tavoin,
Kulki melkein paljain navoin.
Siten kulki Huua Kotti,
hän oli oikea hottentotti.
Naapurina kuningas asui bambumajassansa
sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.
Kuninkaan varpaassa oli känsä
sekä rengas nenässänsä.
Hän oli paksu kuin kaskelotti,
mutta oli hauska hottentotti.
🤣
Minusta Monica on pelottava, suorastaan vihamielinen muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hottentotti-laulu
Asui kerran Afrikassa Chickadua-joella
pikkupoika Huua Kotti musta, kuin pesty noella.
Ei ollut puettu Kallen tavoin,
Kulki melkein paljain navoin.
Siten kulki Huua Kotti,
hän oli oikea hottentotti.
Naapurina kuningas asui bambumajassansa
sekä kuninkaan rouva ja tytär ynnä koko kansa.
Kuninkaan varpaassa oli känsä
sekä rengas nenässänsä.
Hän oli paksu kuin kaskelotti,
mutta oli hauska hottentotti.
🤣
Wtf😀😀? Hauska mut öö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan järkyttynyt tästä keskustelusta, käytetään hyvin alatyylistä kieltä, haukutaan nämä tummaihoiset, arvostellaan naisten mahdollisia läskejä... Jossain on menty hyvin pahasti pieleen, ei ihme että kiusaaminen on yleistä nykypäivänä, kun aikuiset ihmiset käyttäytyy näin-siitä saa vielä lapset viitteitä, niin terve! Ihan oikeasti, menkää itteenne ja miettikää, jos joku puhuisi teistä jossain muualla noin halveksuvaan sävyyn. Arvostelisi teidän leukaa, jota on joko liikaa tai ei ollenkaan, läskiä mitä ehkä on. Alleja mitä on tai ei ole. Kenellä on isot tissit, kenellä pienet läpyskät. Kenellä on minkäkin väriset hiukset ja Ai hyvä helvetti, miettikää jos vielä sattuu olemaan kaikki samassa pakkauksessa! Ihan oikeasti, hävettää oikein tää ihmisten tyhmyys. Ja hävettää millaisen kasvatuksen teidän mahdollinen lapsi saa, ja käy sääliksi sitä, kenen lapsi on kiusattu.
Miksi pistät kaiken tämän ryöpytyksesi näiden naisten niskaan. Luuletko,että päiväkodissa tai lastenkodissa ei makseta ulkomaalaiselle palkkaa. Mallintöitäkin näyttävät tekevän. Surkeaa kielenkäyttöä sinulta - suorastaan pullistelet vihaa. Apua tarvitset tuskaasi.
Vierailija kirjoitti:
NIin on, johtuu kai mustasukkaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa pelkää pimeimmästä ja syvimmästä Afrikasta tulevaa puuvillankeräilijää. Ehkä hän on oikea hottentotti.
Anteeksi kommentini tuli väärään kohtaan -lainaussysteemi ei näytä toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aivan järkyttynyt tästä keskustelusta, käytetään hyvin alatyylistä kieltä, haukutaan nämä tummaihoiset, arvostellaan naisten mahdollisia läskejä... Jossain on menty hyvin pahasti pieleen, ei ihme että kiusaaminen on yleistä nykypäivänä, kun aikuiset ihmiset käyttäytyy näin-siitä saa vielä lapset viitteitä, niin terve! Ihan oikeasti, menkää itteenne ja miettikää, jos joku puhuisi teistä jossain muualla noin halveksuvaan sävyyn. Arvostelisi teidän leukaa, jota on joko liikaa tai ei ollenkaan, läskiä mitä ehkä on. Alleja mitä on tai ei ole. Kenellä on isot tissit, kenellä pienet läpyskät. Kenellä on minkäkin väriset hiukset ja Ai hyvä helvetti, miettikää jos vielä sattuu olemaan kaikki samassa pakkauksessa! Ihan oikeasti, hävettää oikein tää ihmisten tyhmyys. Ja hävettää millaisen kasvatuksen teidän mahdollinen lapsi saa,
* Pullistel *
"Mä oon aivan järkyttyneesti järkyttynyt" kaikesta ja ei mistään osoittaa myös säälittävää ja noloa TEKOPYHYYTTÄ. Hänenpä 'sopii' kyllä haukkua "ylempää herjaten" kaikki, jotka keskustelevat ko. saippuaprinssillemorsio ohjelmasta.
Kuka tällasta paskaa jaksaa katsoa?! Joku neitimäinen jätkä lavastettu "rikkaaksi", ja liuta pyrkyriakkoja juoksee perässä ihan kiimassa. Säälittävää roskaa.
NecCelandia yliedustettuna..yksikin liikaa,ei silti suomi-eukoillakaan juhlita! Viviannalla ehkä juhlisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällasta paskaa jaksaa katsoa?! Joku neitimäinen jätkä lavastettu "rikkaaksi", ja liuta pyrkyriakkoja juoksee perässä ihan kiimassa. Säälittävää roskaa.
Viihdyttävää talven pimeinä iltoina kun tulee salilta🤓. Ei tätä tosissaan kukaan voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
NecCelandia yliedustettuna..yksikin liikaa,ei silti suomi-eukoillakaan juhlita! Viviannalla ehkä juhlisi.
Kunhan siis meikit päällä 🤣😃!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyttävää talven pimeinä iltoina kun tulee salilta🤓. Ei tätä tosissaan kukaan voi ottaa.
No siis mä oon niinqu niin nii-iin järkkyjärkyttynyt yhyy ammattimielensäpahoittajat varmasti ottavat kun alkavat kaiken paljastavasti herjata kanssakeskustelijoitaan ellemme kilvan pelkästään ihaile alastoman nakunakken saippuakenttämieskeisarin (+ unelmiensa haaremiheilojen) uusia (+ vanhoja) (v)aatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NIin on, johtuu kai mustasukkaisuudesta.
Ihan vihamielinen on muita kohtaan. Ei siedä lainkaan uusia tulijoita. Annille oli tosi töykeä ja julisti että Viviannakaan ei saisi tulla nimenomaan heidän taloon. Eipä ihme, että siellä Etelä-Sudanissa oli sisällissota, jonka aikana Monica kun taisi päästä Suomeen. Asenne toisia kohtaan on sellainen
Enpä halua janksta. Sattui vaan tuo Calin kadut olemaan niin sopiva juttu. Sen verran nyytyneeltä Joonas näyttää, että bileissä käyttää varmasti kolumbialaista salakuljetettua tuotetta.