Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaikuttavat myös aika "täydellisiltä", ainakin kauniita.
Veikkaan, että valitsee nuorimmat ja kauneimmat. Yli kolmekymppisillä ei ole saumoja, sanon minä. Miehethän aina valitsevat nuorimman, jos vain voivat.
Kaikki kauniit eivät ole kauniita sisältä, vaan todella kateellisia, ilkeitä selkäänpuukottajia.
Onpa ilkeästi sanottu Monicalta sille uudelle naiselle. Monicassa on huomattavissa ihme kateellisuutta ja liiallista mustasukkaisuutta. Vaikka on kilpailuasetelma, voi silti kohdella muita ystävällisesti. Tollanen käytös kuvastaa epävarmuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anni näyttää tosi paljon Paula Vesalalta.
Anni näyttää tosi paljon Elina Valtoselta ja Fanni muistuttaa Anniina Valtosta.
Fannilla lähes yhtä ruma nenä kuin Valtosella!
Ja poikamies on ilmetty Mato Valtonen
Edellä kirjoittaneet. Hankkikaa silmälasit, koska vertauksenne ontuvat pahasti. Anni on paljon kauniimpi kuin lyhyenläntä Paula.
Toi Anni sopis tolle Joonakselle hyvin. Samankaltaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Joonas hylkäsi Noran. Norahan sanoi, että on aiemmin deittaillut pahoja poikia, mutta se on taaksejäänyttä elämää ja haluaisi nyt kokeilla toisenlaisten miesten treffailua.
Nora tykkää liikaa huumehommista.
Tuo oli kyllä todella ilkeästi sanottu. Toivon tosiaan, että täällä olisi sellainen mode, joka lukisi läpi kaikki kommentit ennen niiden julkaisemista. Pahimmassa tapauksessa niitä joudutaan ratkomaan raastuvassa.
Kunniamm,, loukkaus !!!! WÖÖ
Vierailija kirjoitti:
Monica on mun entinen luokkakaveri.
istuttiin tunnilla vierekkäin (aikuisopinnoissa) ja tutustuin häneen hyvin ja silloiseen mieheensä.
Monica todella hyvä tyyppi ja aito.
tiet erkani sittemmin, menin helsinkiin töihin, hän erosi ja opiskeli yms.
monicasta olisi malliksi.
yks hyvä juttu on kerrottavana kyllä. Menin kerran yksiin häihin valokuvaamaan. Otin tietty paljon kuvia ja sitten myöhemmin kerroin monicalle häistä.
kysyi oliko ketään hyvän näköistä miestä siellä. No minä kerroin että yx ihan pikimusta, pitkä mies.näytä kuva?? Näytin kuvan, sattui olemaan hänestä kuva siellä. Monica sanoi: tuo on minun 16v. Veli🤣
oli ihan Monican näköinen, ja oli tosiaan ollut siellä häissä
sori offtopic juu
Onko Monican eksä valkoihoinen?
on kaikki söpöjä. mutta hämy, säde, kulo, tähti, rusko oikein nalleja. salama tietty kans soma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas on selkeästi hukassa. Ei ole raameja, tukka huonosti, ei ole todellista menestystä jenkeissä, elää jotain nomadielämää, entinen lestadiolainen, nyt uppoaa kaikki New Age -kama, on pettänyt...
On tuolla tasan ja vaan ainoastaan saadakseen julkisuutta ja naisia, monikossa.
Hän elää kuin parikymppiset jotka etsivät itseään, vaikka on 36v. Hyvin tavallista nykyään tämmönen nuoruuden venyttäminen keski-ikään.
Te kaikki Joonaksen haukkujat. Lukekaapa ensin taustoja ennen kuin alatte esittämään arvioitanne. Joonas ei ole itse hakeutunut ko. ohjelmaan, vaan hänet on PYYDETTY siihen osaan.
Miksi Batchelorissa ei ole kehopositiivisia naisia, onhan pari tummaihoistakin. Myös romani ja saamelainen olisi piristys.
Näin miehenä tätä pari jaksoa uteliaisuudesta katselleena, on kyllä jännä miten silmiä avaavaa koko viehätysvoiman feikkiys on. Esim. aloitusjaksossa olin sitä mieltä, että tuo Ada on suorastaan tyrmäävän kaunis. Nyt myöhemmin näkee, miten kaikki on ihan feikkiä ja meikkiä, nainen kuulostaa yksinkertaiselta pikkutytöltä, ja on myös tuhdimpi mitä ensimmäiset kuvat antoivat odottaa.
Ja kaikesta huomaa muiden kohdalla sen, että persoonallisuudella (onko sitä edes?) ja sillä millainen ihminen on ihmisenä, on 99% merkitys tässä kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ilkeästi sanottu Monicalta sille uudelle naiselle. Monicassa on huomattavissa ihme kateellisuutta ja liiallista mustasukkaisuutta. Vaikka on kilpailuasetelma, voi silti kohdella muita ystävällisesti. Tollanen käytös kuvastaa epävarmuutta
Monicahan luulee jo nyt olevansa se valittu, koska sai alussa sen valkoisen ruusun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Batchelorissa ei ole kehopositiivisia naisia, onhan pari tummaihoistakin. Myös romani ja saamelainen olisi piristys.
Batcheloriin haetaan oma-aloitteisesti, ei haalita ympäriinsä mahdollisimman erilaisia naisia. Luultavasti sinne ei ole hakenut sellaisia ihmisiä joita nyt ruutuun kaipailet.
Oliko pettämiskysymys Annin tekemä. "Kysymys Joonakselle liittyy sellaiseen juttuun, että en malta odottaa, että mikä se Joonaksen vastaus siihen on", hän sanoi. Lisäksi kertoi yksityistreffeillä, että on tutkinut netistä aktiivisesti Joonaksen taustoja.
Mielestäni Anni on kuitenkin varteenotettava valinta loppupeleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Batcheloriin haetaan oma-aloitteisesti, ei haalita ympäriinsä mahdollisimman erilaisia naisia. Luultavasti sinne ei ole hakenut sellaisia ihmisiä joita nyt ruutuun kaipailet.
Tai sitten näihin ei riitä tarpeeksi kokonaisuuteen sopivia ehdokkaita. Sitten haalitaan muista formaateista joitain tyrkkyjä.
Eikun maahanmuuttaja myös samasta maasta. Kristitty myöskin.
mutta vanhempi, ainakin 10 v. Vanhempi.
Monican valkoisia hampaita joku kommentoi. Niin kyllähän hampaat korostuu mustan ihon vierellä.
ja sitäpaitsi voi mustaihoinenkin käydä vilkaisemassa hampaitaan. Aika yleistä kuitenkin
Minä voisin sanoa Monicalle pari valittua sanaa, mutta nainen vetäisi heti r-kortin kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin sanoa Monicalle pari valittua sanaa, mutta nainen vetäisi heti r-kortin kehiin.
Monica, ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Oliko pettämiskysymys Annin tekemä. "Kysymys Joonakselle liittyy sellaiseen juttuun, että en malta odottaa, että mikä se Joonaksen vastaus siihen on", hän sanoi. Lisäksi kertoi yksityistreffeillä, että on tutkinut netistä aktiivisesti Joonaksen taustoja.
Musta toi netistä tutkistelu on vähän karmivaa, vaikka ymmärrän kyllä miksi. Ainakin jos mulle kerrottais, että on googletettu niin tulee outo olo, vakkei mitään piilotettavaa olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi netistä tutkistelu on vähän karmivaa, vaikka ymmärrän kyllä miksi. Ainakin jos mulle kerrottais, että on googletettu niin tulee outo olo, vakkei mitään piilotettavaa olekkaan.
Mikä siinä on muka karmivaa? Etkö itse googlaisi vastaavanlaisessa tilanteessa? Tai esim. jos lähtisin treffeille ihmisen kanssa, josta en tietäisi mitään. Työnantajatkin myöntävät googlettavansa henkilöistä, jotka hakevat heille töihin. Sitä en sitten tiedä miten voivat identifioida henkilön, jolla on 50 kokonimi kaimaa.
Monesti jännämiehien jälkeen tavalliset miehet kiinnostaa,olis kiehtovaa nähdä Noran ja Joonaksen ensisuudelma...