Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua haukkua Monikan ja/tai Viviannan ulkonäköä. Kuinkakohan moni näistä kommentoijista on itse malli tai missi? Tuskinpa yksikään!
Ihan mielenkiinnosta: Onko esimerkiksi Saimi Hoyer mielestäsi erityisen kaunis? Tiedätkö edes kuka hän on?
Eikö olekin! En tunne Saimi Hoyeria mutta googlasin tyypin. Ihan mukiinmenevä mutta ei ehkä minun makuuni. Kaunis? Joo ihan kaunis. Vivianna ja Monika ovat mielestäni molemmat kauniita :-)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää ihanainen valittu nainen oli niinkuin ammatiltaan. Vai ihanko vaan kotirouvaksi aikoi.
Jonkun sortin lasten ohjaajaksi sanoi itseään. Tiedä sitten onko mikään koulutus/ammatti, vai onko käytännössä jonain (kouluttamattomana) lastenhoitajana päiväkodissa tms. Mutta kotirouvailustahan hän haaveilee Joonaksen siivellä. Itse maalaili siihen malliin, kun häneltä kysyttiin tulevaisuuden haaveista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luovuttiko Vivianna siinä kirjeessä? Ilmeisesti halusi vaan munaa bätseltä, Bätse ainakin vaikutti hyvin ihastuneelta seuraavana aamuna. Vivianna taas ei niinkään.
No jos ei se Bätse ollut sängyssä riittävän samalla aaltopituudella.
Ei kai pelkästään sängyssä loppuelämän kumppania valita.
Ei tietenkään, mutta kuka nyt haluaisi huonoa seksiä loppuelämänsä. Tai sellaista, joka ei ole tarpeeksi hyvää.
Että syntymästä saakka pitäis olla "sängyssä hyvä"? Tai muilla harjoitellut?
Minä ja mieheni oltiin ekat toisillemme, ja todellakin ollaan opeteltu hy
Miettiikö joku oikeasti, et "Mulla on ihanaa seksiä rakkaani kanssa, mutta pitäisikö kuitenkin kokeilla, olisiko jonkun toisen kanssa parempaa?"?
Aika hulluksi maailma mennyt. En vaan jaksa uskoa, että tuollainen jatkuva "nurkan takana ruoho on vihreämpää" -asenne tekee ketään onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua haukkua Monikan ja/tai Viviannan ulkonäköä. Kuinkakohan moni näistä kommentoijista on itse malli tai missi? Tuskinpa yksikään!
Minä pidän Viviania ihan nättinä. Osasi myös keskustella. Ehkä hän teki ihan oikean päätöksen siinä mitä kirjoitti kirjeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää ihanainen valittu nainen oli niinkuin ammatiltaan. Vai ihanko vaan kotirouvaksi aikoi.
Jonkun sortin lasten ohjaajaksi sanoi itseään. Tiedä sitten onko mikään koulutus/ammatti, vai onko käytännössä jonain (kouluttamattomana) lastenhoitajana päiväkodissa tms. Mutta kotirouvailustahan hän haaveilee Joonaksen siivellä. Itse maalaili siihen malliin, kun häneltä kysyttiin tulevaisuuden haaveista.
Jep jep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luovuttiko Vivianna siinä kirjeessä? Ilmeisesti halusi vaan munaa bätseltä, Bätse ainakin vaikutti hyvin ihastuneelta seuraavana aamuna. Vivianna taas ei niinkään.
No jos ei se Bätse ollut sängyssä riittävän samalla aaltopituudella.
Ei kai pelkästään sängyssä loppuelämän kumppania valita.
Ei tietenkään, mutta kuka nyt haluaisi huonoa seksiä loppuelämänsä. Tai sellaista, joka ei ole tarpeeksi hyvää.
Että syntymästä saakka pitäis olla "sängyssä hyvä"? Tai muilla harjoitellut?
Minä ja mieheni oltii
Tietäisitpä vaan kuinka moni oikeasti miettii noin :D Aika suojattua elämää olet elänyt, jos pettäminen on sinulle ihan uusi konsepti.
Vierailija kirjoitti:
Joonas valitsi sen, joka oli HÄNEEN eniten rakastunut.
Tämä. Oikea narsistin prototyyppi.
Viviannan kirje kuulosti siltä, ettei halunnut "voittaa', luulin sen olevan selvä vihje Joonakselle, ettei valitsisi häntä.
Miettiikö joku oikeasti, et "Mulla on ihanaa seksiä rakkaani kanssa, mutta pitäisikö kuitenkin kokeilla, olisiko jonkun toisen kanssa parempaa?"?
Aika hulluksi maailma mennyt. En vaan jaksa uskoa, että tuollainen jatkuva "nurkan takana ruoho on vihreämpää" -asenne tekee ketään onnelliseksi.
---
Aika naiivi olet, jos tosissasi luulet, että jopa se sinun ukkokultasi ei voisi miettiä tuolla tavalla. Ei siinä ole mitään uutta ja ihmeellistä, että ihmiset havittelevat ruohoa myös naapurin puolelta välillä. Toiset ovat syövät sitä ruohoa. Näin on ollut niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa, joten ei ole maailma muuttunut miksikään tässä suhteessa. Ihminen on luontaisesti utelias olento.
Eihän tuolla edes millään tavoin opi tuntemaan toista
Eli kun kohtaavat sitten formaatin ulkopuolella niin ovat käytännössä kaksi vierasta ihmistä omine elämänpiireineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen jakson. Miten noi naiset voivat olla noin katkeria. Varsinkin Fanni, Belle, Ada ja Maija. Yllättäen jopa Vivianna.
Montako kertaa se pitää kertoa, että tuo kuuluu formaattiin? Ne sanoo sen, mitä tuotanto käskee. Eihän tuossa muuten mitään "roustausta" saataisi aikaan.
Mutta harva osaa näytellä esim mikroilmeitä ja noilla naisilla kaikki, jopa mikroilmeet tuki katkeruutta. No Maijalla ja bellellä ehkä ei, mutta Fanni, Ada ja Vivi olivat oikean tunnekuohun vallassa. Katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pointti ole se, et jokainen saa maailman parasta seksiä, vaan ihan että pari on itse tyytyväinen elämäänsä ja seksiinkin?
Voihan se olla, et tajunnan räjäyttävää seksiä saisi muuten elämänkumppaniksi sopimattomalta
--
No kuka nyt on kieltänyt jotain tyytymästä kädenlämpöiseen "ihan kivaan" elämään?
Eikös tämä kommentti viittaa sellaiseen?:
"Niin, olette omasta mielestänne hyviä koska ette tiedä paremmasta. Ei ole vertailukohtaa, joten ei voi myöskään sanoa ettei jonkun muun kanssa seksi olisi parempaa. "
Kuulosti, ettei noiden pitäis tyytyä, kun nyt vain luulevat olevansa "hyviä", mut ei oikeasti tietty ole, koska ei ole vertailukohtaa.
Ehkä tulkitsin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Viviannan kirje kuulosti siltä, ettei halunnut "voittaa', luulin sen olevan selvä vihje Joonakselle, ettei valitsisi häntä.
Vivianna sai sen mitä halusi eli näkyvyyttä ja mainostilaa sometililleen. Somekuvistaan puhuttiin yllättävän paljon, joten kyseessä ei voinut olla pelkkä viaton jutustelu vailla tarkoitusta hankkia lisää someseuraajia. Siihen päälle sitten seksiä ihan mukavan näköisen miehen kanssa ja homma oli Vivin osalta siinä. Ei hän tuonne mitään elämää suurempaa rakkautta lähtenyt hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin viimeisen jakson. Miten noi naiset voivat olla noin katkeria. Varsinkin Fanni, Belle, Ada ja Maija. Yllättäen jopa Vivianna.
Montako kertaa se pitää kertoa, että tuo kuuluu formaattiin? Ne sanoo sen, mitä tuotanto käskee. Eihän tuossa muuten mitään "roustausta" saataisi aikaan.
Mutta harva osaa näytellä esim mikroilmeitä ja noilla naisilla kaikki, jopa mikroilmeet tuki katkeruutta. No Maijalla ja bellellä ehkä ei, mutta Fanni, Ada ja Vivi olivat oikean tunnekuohun vallassa. Katkeria.
Aika monesti katsoja näkee sitä mitä haluaa nähdä. Sinä halusit nähdä katkeruutta. Itse näin lähinnä normaalia formaattiin kuuluvaa "grillausta".
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pointti ole se, et jokainen saa maailman parasta seksiä, vaan ihan että pari on itse tyytyväinen elämäänsä ja seksiinkin?
Voihan se olla, et tajunnan räjäyttävää seksiä saisi muuten elämänkumppaniksi sopimattomalta
--
No kuka nyt on kieltänyt jotain tyytymästä kädenlämpöiseen "ihan kivaan" elämään?
Eikös tämä kommentti viittaa sellaiseen?:
"Niin, olette omasta mielestänne hyviä koska ette tiedä paremmasta. Ei ole vertailukohtaa, joten ei voi myöskään sanoa ettei jonkun muun kanssa seksi olisi parempaa. "
Kuulosti, ettei noiden pitäis tyytyä, kun nyt vain luulevat olevansa "hyviä", mut ei oikeasti tietty ole, koska ei ole vertailukohtaa.
Ehkä tulkitsin väärin.
No ei todellakaan viittaa :D Kuinka heikolla tasolla luetunymmärtämisen pitää olla, jos tuosta saa tulkittua, että sinun on nyt pakko mennä vieraisiin tai erota? :D:D
Vierailija kirjoitti:
--
Pitkä avioliitto on siis automaattisesti "kädenlämpöinen ihan kiva elämä"?
Totta et jos vaihtais koko ajan uuteen, niin takuulla olis varmasti enemmän intohimoa. Onni onkin sitten eri juttu, mutta eihän tasaisuus tarkoita, ettei olisi enemmän kuin "ihan kiva" elämä :)
Monica näytti jälleennäkemisjaksossa aika surulliselta kun Joonaksen seksistä Viviannan kanssa puhuttiin, asia tulee varmaan hiertämään häntä pitkään. Vaikka mielestäni on täysin ok sekstailla vaikka kaikkien kanssa tällaisessa sarjassa niin koin vähän rottamaisena että Joonas tiesi Monican tunteista itseään kohtaan mutta kertoi sekstailuista vasta kun hänellä ja Monicallakin oli ollut yhteinen yö. Ikään kuin hän olisi halunnut ensin nähdä lohkeaako tältäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Pitkä avioliitto on siis automaattisesti "kädenlämpöinen ihan kiva elämä"?
Totta et jos vaihtais koko ajan uuteen, niin takuulla olis varmasti enemmän intohimoa. Onni onkin sitten eri juttu, mutta eihän tasaisuus tarkoita, ettei olisi enemmän kuin "ihan kiva" elämä :)
Mitä jos opettelisitte lukemaan? Auttaisi kummasti muiden viestien sisällön ymmärtämisessä. Lisäksi kannattaa muistaa, että kaikki ei liity JUURI SINUUN. Sinä tuskin olit osallistujanat tässä ohjelmassa, josta ketjussa on tarkoitus keskustella.
Vähän luulen ettei tuohon formaattiin ole miehillä kauhea tunkua Suomessa. Eli ehkä tää Joonas pääsi aika helposti rooliin.