Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Ihme moralisteja täällä, kauhee häntäheikki ja mulkku muka jos nyt on ollut herrajjestas kahden naisen kanssa ja ehkä kahden aikaisemmin...
"Mutkun minä olen ollut saman miehen kanssa syntymästä saakka niin kukaan muukaan ei saa harrastaa seksiä kuin yhden ihmisen kanssa"
t. palstan moraalinvartijat ry
Joonas valitsi sen, joka oli HÄNEEN eniten rakastunut.
Kateellisten panettelua haukkua Monikan ja/tai Viviannan ulkonäköä. Kuinkakohan moni näistä kommentoijista on itse malli tai missi? Tuskinpa yksikään!
Joku täällä selvästi ihastunut tähän bätselööriin ja kauheesti puolustelee 🤫
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua haukkua Monikan ja/tai Viviannan ulkonäköä. Kuinkakohan moni näistä kommentoijista on itse malli tai missi? Tuskinpa yksikään!
Ei tarvitse olla malli tai missi ollakseen kaunis. Itse asiassa hyvin harva edes supermalleista on erityisen kaunis. Mallin kuuluu olla enemmänkin persoonallisen näköinen kuin kaunis. Tai vaihtoehtoisesti Suvi Riggs-tyyppinen "tyhjä taulu", johon on helppo luoda erilaisia tyylejä. Ja tämä ei ole väheksyvä kommentti malleja kohtaan. Päinvastoin.
Mikäs tää ihanainen valittu nainen oli niinkuin ammatiltaan. Vai ihanko vaan kotirouvaksi aikoi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: Onko esimerkiksi Saimi Hoyer mielestäsi erityisen kaunis? Tiedätkö edes kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tää ihanainen valittu nainen oli niinkuin ammatiltaan. Vai ihanko vaan kotirouvaksi aikoi.
Taisi olla lähihoitaja, joka on tehnyt myös mallinhommia.
Joonas näyttää melkonen hienohelma ja täys pölvästi. Sillä on lipsahdellut vaikka mitä hölmöyksiä suusta, kuten että viininlehtikääryleet tehdään vaahteran lehtiin 😂 että kumman missin nyt sitten valitseekin, niin toivon että se saga ei kauan kestä, koska ei Monica tai Vivianna kumpikaan, saati kukaan nainen, ansaitse moista helppoheikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla lähihoitaja, joka on tehnyt myös mallinhommia.
Aha. No kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joonas näyttää melkonen hienohelma ja täys pölvästi. Sillä on lipsahdellut vaikka mitä hölmöyksiä suusta, kuten että viininlehtikääryleet tehdään vaahteran lehtiin 😂 että kumman missin nyt sitten valitseekin, niin toivon että se saga ei kauan kestä, koska ei Monica tai Vivianna kumpikaan, saati kukaan nainen, ansaitse moista helppoheikkiä.
Eikös se ookkaan valinnut vielä
Vierailija kirjoitti:
Ihme moralisteja täällä, kauhee häntäheikki ja mulkku muka jos nyt on ollut herrajjestas kahden naisen kanssa ja ehkä kahden aikaisemmin...
Tai sitten vain hyväksyt, että ihmiset ajattelevat ja kokevat eri tavoin? En minäkään hauku sinua moraalittomaksi, eli annetaanko vain kaikkien olla?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kun Joonas on saanut näytettyä ystävilleen noissa hänen jetset-piireissä, että "kattokaa, mulla on tällainen ja se on valokuvamalli", niin aika pian Monicaa ei enää tarvita ja se saa lähteä. Se-sana tarkoituksella, koska vain esinehän Monica on Joonakselle.
Liikkuuko tuo muka oikeasti jossain jetset-piireissä? Epäilen vahvasti. Jos liikkuisi, eipä joku Suomesta raahattu jopa täällä täysin tuntematon "malli" ole mikään juttu. Jetset-piireissä kun on ihan kansainvälisen tason supermallejakin jatkuvalla syötöllä.
Tämä. Itselleni jäi epäselväksi, että mitä tuo Joonas yleensä tekee elääkseen siellä Losissa? Onko sillä todellisuudessa mitään vakituisempia projekteja siellä, kun kuulemma on asunnotonkin..? Jostain elokuvien tuottamisesta puhui, mutta luulisi, että jos olisi menestynyt urallaan, niin hänestä olisi paljonkin juttua ollut täkäläisessä mediassa, mutta itse ainakaan en ollut koskaan kuullut hänestä ennen Bacheloria.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että joku kuvittelee vain missin tittelin saaneen voivan olla kaunis. Varsinkaan jonkun Miss African Finnish Person tyyppisen tittelin, johon ei edes osallistu kovin montaa ihmistä. Eipä ole kukaan Miss Suomikaan pärjännyt, kun menty kansaivälisiin kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ollut 1.2. Fifteen Percent Pledge Galassa Paramount Pictures Studiolla Los Angelesissa, ottanut kuvia mm. Teyana Taylorista:
https://www.instagram.com/directedbyjoonaskent/reel/DFoHgYDyMtc/
https://www.instagram.com/teyanataylor/p/DFlbDIOTbA8/?img_index=1
Onko tuo kovakin saavutus? Mainitsemasi nimi ei sano minulle yhtään mitään.
Ahaa, jos sinulle ei sano mitään niin eihän se sitten voi olla minkään luokan saavutus :D
Oliko tää nainen rikas. Tai oliko hällä edes asunto. Ehkä valitsi sen perusteella koska oli kuulemma asunnotonkin tää herra 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ollut 1.2. Fifteen Percent Pledge Galassa Paramount Pictures Studiolla Los Angelesissa, ottanut kuvia mm. Teyana Taylorista:
https://www.instagram.com/directedbyjoonaskent/reel/DFoHgYDyMtc/
https://www.instagram.com/teyanataylor/p/DFlbDIOTbA8/?img_index=1
Onko tuo kovakin saavutus? Mainitsemasi nimi ei sano minulle yhtään mitään.
Ahaa, jos sinulle ei sano mitään niin eihän se sitten voi olla minkään luokan saavutus :D
Noinko tuossa sinun mielestäsi luki? Jos kyllä, suosittelen peruskoulun oppimäärän kertaamista.