Suomen Bachelor 2024 official
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ee56f6ca-352e-4455-843f-c73f533…
Tässä ovat Bachelor 2024 naiset
Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6871)
Vierailija kirjoitti:
Joonas on jotenkin naismainen, outo ja teennäinen.
Niin on. Alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava kausi ja pari, ei todellakaan "käännä päitä" ainakaan hyvässä mielessä. Ei yhtään hyvä match, ei sisäisesti eikä ulkoisesti.
Luulee liikoja itsestään, hyvännäköisiä ei ole kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos rakasti aidosti toista niin ei makaa toisen naisen kanssa ennen kosintaa. Mutta rahasta ja hetken medianäkyvyydestä voi tehdä jotkut mitä vaan. Nainenkin hyväksyy kun on luvassa hetken Gloria.
Ai kosintako se nyt jo oli?:D
Eiköhän se ollut alku tutustumiselle ilman kameroita, ei sen enempää. Show oli ohi, tavallinen elämä alkanut eli mahdollisuus tavata jatkossakin tai sanoa vaikka heipat siinä samalla.
Alkukausilla kyseessä OLI kosinta. Taisi olla Juha joka sen tavan lopetti. Mut onko Usan versiossa vielä kosinta?
Juha oli Suomen ensimmäinen Bachelor, joten ei ole mitään kausia ennen häntä. Suomen Bachelorissa ei ole ikinä ollut kosintaa.
Tässä ohjelmassa tuskin on mitään aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kyllä aivan järkyttynyt kuinka Joonas kohtelee Monicaa. Leikkii jotain henkistä ja elämää nähnyttä alfa-urosta, mitä ei todellakaan ole.
Siis.... eikö tämä ole Bachelor-ohjelma? Jossa valitaan melkein 20 naisen joukosta vähitellen se yksi? Ja jos Joonas tekee sen, käy treffeillä, myös yön yli -treffeillä, niin mitä hän on tehnyt väärin? Vapaa mies, ei sitoutunut tai lupautunut kenellekään. Se, että Monica aloitti ne puheet "sä olet mun mies" ja kertoi kameralle rakastuneensa, ei sido Joonasta mitenkään. Näin näen asian.
Mutta sen et sanot "en voi elää ilman sinua" luulis jo sitovan, ihan sisäisesti itseä...
Jos sä koet, ettet voi elää ilman jotain tyyppiä, niin mielestäni tuollainen klisee antikonkretisoituu toista panemalla. Ei ole uskottavaa.
Bellestä pidin Monicaa enemmän, kaikin mahdollisin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa tuskin on mitään aitoa.
No tämä. En tiedä, miten sokea (tai nuori) pitää olla, jos ei näe, että ohjelma on pelkkää käsikirjoitettua saippusarjaa tekemällä tehdyillä "draamoillaan". Nuo kaikki ovat tuolla näyttelemässä. Ei tässä mitään aitoja tunteita ole pelissä.
Eikös tässä Suomen kaudessa aina ole käynyt niin että joku valitaan mutta yhdestäkään ei jää pysyvää paria kameroiden sammuttua.
Vierailija kirjoitti:
Joonas on jotenkin naismainen, outo ja teennäinen.
Naisilla on erilaisia miesmakuja, ihan niin kuin miehilläkin on erilaisia naismakuja. Jonas ei ollut mun makuun, mutta itse kyllä viehätyn enemmän feminiinisemmisistä, androgyynisemmistä miehistä kuin maskuliinisimmista "luolamiehistä" tai "nallekarhuista". Eikös se ole vaan hyvä, että makuja on monia, niin kaikki ei taistele samoista kumppaniehdokkaista? :)
Mun mielestä oli 100% selvää, että Vivianna ei ollut tosissaan mukana ohjelmassa. Koeajoi Joonaksen, ei kiinnostunut tarpeeksi. Halusi mahdollisimman paljon julkisuutta ja onnistui. Monica sen sijaan oli hämmentävän tosissaan ottaen huomioon, kuinka vähän tunsi Joonasta. No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!
Huomauttaisin että aiemmissa kausissa ollut ihan samanlaista meininkiä... myös Bachelorette on harrastanut seksiä useiden eri miesten kanssa yms. Ei ole millään tavalla tavanomaista. Sen lisäksi hän ei ollut missään nimessä luvannut itseään Monicalle, ja oli silminnähden kiusaantunut Monican "Sä oot nyt mun mies" kommenteista. Kyse voi olla kulttuurisesta sensitiivisyydestä myös.
Miksi fyysinen läheisyys on niin iso juttu ihmisille? kaikki eivät tarvitse hurjan diippiä emotionaalista sidettä fyysisen puolen kokemukseen mukaan. Puritanismi hankeen!
Yhdynnässä kaksi ihmistä tulee yhdeksi, eihän sen intiimimpää voi fyysisesti ollakaan. Siksi se on osan mielestä "niin iso juttu".
Nykyisin monet pitävät tätä arkisena asiana, jota voi huoletta harrastaa kenen kanssa vain haluaa. Osa sitten taas ajattelee, että haluavat seksiä vain, kun toista kohtaan on tunteita.
Näin me ollaan erilaisia.
Jos mies on aidosti rakastunut johonkin naiseen niin ei se kyrsi jotain toista edellisenä yönä ennen ratkaisevaa hetkeä. Säälin tuota naista jos oli aidosti tunteita. Tosin en usko sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä Suomen kaudessa aina ole käynyt niin että joku valitaan mutta yhdestäkään ei jää pysyvää paria kameroiden sammuttua.
Tietenkin. Ei tässä ole tarkoitustkaan mitään loppuelämän kumppania hankkia. Ensitreffit Alttarilla ja Maajussille morsian ovat niitä varten, jotka edes yrittävät saada loppuelämän kumppanin. Tämä formaatti on epäaitoa ja tähän haetaan mukaan lähinnä julkisuuden takia. Juha Rouvinen, joka oli Suomen ensimmäinen Bachelor, osasi ohjelman jälkeenkin käyttää hyväkseen saamaansa näkyvyyttä. Kuka enää edes muistaa, kenet hän valitsi lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut pari kommenttia tähän suuntaan, mutta kyse ei mitenkään ole Monican tummuudesta eikä siitä että olisin persu (olen vasemmistolainen), vaan
Pienin paha -periaatteellahan Joonaksen olisi kannattanut valita nimenomaan Vivianna, joka olisi ollut helpoin dumpattava ohjelman jälkeen. Vivillä ei ole lapsia, ei akuuttia perheenperustamistarvetta, oli mukana kepeällä otteella eli sydän ei menisi rikki, vaikka "suhde" päättyisikin heti kameroiden sammuttua.
Mistä päättelet, ettei Joonas ole ulkoisesti viehättynyt Monicasta? Etenkin, kun kerroit, ettet ole kaikkia jaksoja katsonut. Kyllä minä ainakin olen nähnyt Joonatanin katseessa ihastumista ja kipinää. Mallikuvia ottaessaankin oli aivan mesmeroitunut Monican kauneudesta, ei ollut saada silmiään/linssiään hänestä irti.
Ja jos kyseessä olisi tuotannon käsikirjoittama feikkisuhde, miksi se ei päättynytkään heti ohjelman loputtua? Miksi he ovat kameroiden sammuttua asuneet saman katon alla, miksi Joonas on tutustunut Monican lapseen, miksi he ovat reissaanneet yhdessä mm. Los Angelesissa? Jos Joonas ei sanojesi mukaan "aidosti tykkää" Monicasta, miksi hän olisi jatkanut tapailua, elänyt perhearkea ja matkustanut yhdessä? Ei kai kukaan jaksa noin pitkään feikata.
Ja toki pari saattaa olla nyt jo eronnut (veikkaan niin itsekin, koska reality-parit harvemmin kestää), mutta kyllä mä ihan aidosti uskon, että Joonaksella oli tunteita Monicaa kohtaan. Suhteen nykytilasta kuullaan varmaan Reunion-jakson tv-esityksen jälkeen eli ensi viikolla(?).
Hyvää analyysia, mutta parista kohdasta ajattelen vähän eri tavalla. Ensinnäkin Vivin valitseminen olisi voinut päättyä hyvin nolosti Bätselle itselleen. Vivi ei välttämättä olisi ottanut ruusua vastaan, ja Bätse on todennäköisesti osannut jo aavistaakin tämän. Vaikka hän olisi kuinka henkistynyt, ei se olisi egolle helppo nakki päättää koko tuotantokausi noloihin pakkeihin.
Tosiaan, en ole katsonut esim. tuota mallikuvaus-jaksoa. En tosin myöskään sanonut, etteikö Joonas olisi ulkoisesti viehättynyt Monicastakin. Luultavasti oli, mutta Vivistä hän on tämän sanonut ääneen moneen otteeseen.
En oikeastaan tarkoittanut että tuotanto olisi kehottanut perustamaan feikkisuhteen, vaan sitä että tuotanto on kehottanut valitsemaan jonkun joka tapauksessa, vaikka kukaan ei oikeasti syvemmin sytytäkään. Näin sitten valinnaksi on tullut Monica, koska silloin ei ainakaan jää itse nolosti dumpatuksi, kun kynnysmatto-Monica ottaa varmasti ruusun jopa tietäen että Joonas on juuri harrastanut seksiä toisen naisen kanssa, eikä ole ollut kuitenkaan niin paljoa ihastunut Monicaan, että olisi tehnyt päätöksensä ennen ihan viime hetkiä.
Tuo seksi toisen kanssa osoittaa, ettei Joonas ole ihastunut Monicaan. Voi olla, että Joonaksen oma moraali antaa myöten harrastaa seksiä ja ihastua moneen yhtä aikaa, mutta jos hän olisi ihastunut Monicaan, hän olisi ajatellut miten paljon tällainen satuttaisi Monicaa - ja jättänyt sen tekemättä, koska itselleen tärkeää ihmistä ei halua satuttaa. Koska hän kuitenkin teki mitä teki, tiedämme etteivät hänen tunteensa Monicaan ole olleet mitenkään syvät tai erityiset. Huono lähtökohta suhteelle kenen kanssa tahansa, mutta varsinkin Monican, joka tulee aina tietämään että Joonas empi hänen valintaansa ihan loppumetreille asti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli 100% selvää, että Vivianna ei ollut tosissaan mukana ohjelmassa. Koeajoi Joonaksen, ei kiinnostunut tarpeeksi. Halusi mahdollisimman paljon julkisuutta ja onnistui. Monica sen sijaan oli hämmentävän tosissaan ottaen huomioon, kuinka vähän tunsi Joonasta. No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Ehkä.
Vivianna on täysi kulissi. Oksettava nainen. Mutta sai sen mitä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ei tässä ole tarkoitustkaan mitään loppuelämän kumppania hankkia. Ensitreffit Alttarilla ja Maajussille morsian ovat niitä varten, jotka edes yrittävät saada loppuelämän kumppanin. Tämä formaatti on epäaitoa ja tähän haetaan mukaan lähinnä julkisuuden takia. Juha Rouvinen, joka oli Suomen ensimmäinen Bachelor, osasi ohjelman jälkeenkin käyttää hyväkseen saamaansa näkyvyyttä. Kuka enää edes muistaa, kenet hän valitsi lopussa?
No se oli joku vaalea ulkonäöltään ihan nätti jota oli ohjelmassa varmaan kiva panna.
Kaikissa realityissä on käsikirjoitus. Huvittavaa, kun salaliittoteoreetikot luulee, ettei juuri se oma rakas lempparireality ole käsikirjoitettu. Ihan yhtä lailla ne Maajussit ja Ensitreffit on käsikirjoitettu kuin Selviytyjät, Farmit ja Bacheloritkin.
Ei Vivianna mitenkään "luovuttanut". Häntä vaan ei jaksa pätkääkään kiinnostaa seurusteleminen.
On sen tyyppinen nainen, että kiinnostaa yhden hoidon jälkeen "next, please!". Joonaksen vuoro oli tuli ja meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vivianna on täysi kulissi. Oksettava nainen. Mutta sai sen mitä halusi.
Vivianna hoiti hänelle osoitetun roolin täydellisesti. Hänet oli palkattu ohjelmaan vain ja ainoastaan "sekoittamaan pakkaa" ja aiheuttamaan sen "ennennäkemättömän dramaattisen käänteen", jota tuotanto mainosti etukäteen. Siinä hän onnistui täydellisesti saaden Monican ja Joonaksen välille "draamaa" ennen siirappista loppukohtausta. 6/5 tason saippuasarjasuoritus.
Taisi hänellä vähän nousta pissi päähän tuossa ohjelmassa. Tosi asia kuitenkin on, että hän ei ole saanut naista Suomesta eikä Losista. Epätoivoinen ns. julkkis.