Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen Bachelor 2024 official

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
4361/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Monica, niin en olisi ottanut sitä viimeistä ruusua vastaan. Tuo mies tulee tekemään sen uudelleenkin, että toisten sängyt kiinnostaa. 

Ihan niin tyhmä ei Monicakaan taida olla, että kuvittelee tästä ohjelmasta löytyvän jotain todellista rakkautta, jossa ollaan loppuelämä uskollisesti yhdessä. Valoja päälle nyt! 

Asuvat yhdessä ilmeisesti nykyään. 

Vierailija
4362/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luovuttiko Vivianna siinä kirjeessä? Ilmeisesti halusi vaan munaa bätseltä, Bätse ainakin vaikutti hyvin ihastuneelta seuraavana aamuna. Vivianna taas ei niinkään.

No jos ei se Bätse ollut sängyssä riittävän samalla aaltopituudella. 

Vivanna kuvaili yötä "se oli kuin leffoissa". No, leffa se on Luokkakokous 3kin.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Monica, niin en olisi ottanut sitä viimeistä ruusua vastaan. Tuo mies tulee tekemään sen uudelleenkin, että toisten sängyt kiinnostaa. 

Ihan niin tyhmä ei Monicakaan taida olla, että kuvittelee tästä ohjelmasta löytyvän jotain todellista rakkautta, jossa ollaan loppuelämä uskollisesti yhdessä. Valoja päälle nyt! 

Lähde tälle "tiedolle", kiitos. 

Vierailija
4364/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on erikoista että Joonas selitti kasvaneensa siitä kun oli pettänyt menneisyydessään. Vikan jakson käytös kertoo kyllä kaikkea muuta kuin että olis ottanut opiksi ja kasvanut. Oksennus tuli suuhun tästä kaudesta.

Ei ole oppinut mitään. Tosi oksettavaa käytöstä. 

Vierailija
4365/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelujaksossa sanoivat, että pääasiassa elävät saman katon alla perheenä. 

Vierailija
4366/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelujaksossa sanoivat, että pääasiassa elävät saman katon alla perheenä. 

1. Muistelujakso on kuvattu ajat sitten

2. Eläminen saman katon alla on eri asia kuin asuminen yhdessä

Vierailija
4367/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Monicasta. Tosissaan mukana, rauhallinen ja kiltin, kunnollisen oloinen. Myös hyvin viehättävä.

Vierailija
4368/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!

Ehkä Vivianna näki Joonaksen läpi ja kirjoitti siksi rivien välissä, että häntä ei kannata valita. 

Vierailija
4369/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidin Monicasta. Tosissaan mukana, rauhallinen ja kiltin, kunnollisen oloinen. Myös hyvin viehättävä.

Kiltin oloinen? Meillä on sitten HYVIN erilainen käsitys kiltistä käytöksestä. Omassa maailmassani kiltteyteen ei kuulu tuollainen omistushaluinen käytös. 

Vierailija
4370/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian paljon salliva vain. Todennäköisesti hänen alkuperäisessä kulttuurissaan naiset sietävät paljon enemmän huonoa käytöstä. Joonas varmasti käyttää sitä hyväkseen. Nähty jo mikä hän on miehiään. Ikävä fiilis jäi itselleni katsojana. 

Vierailija
4371/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirvein kausi ikinä. Bachelorista tulee kylmäävät reppana vibat. Kuka menee ensin sänkyyn toisen kanssa ja loukkaa tietoisesti toista. Sit vielä valitsee sen ketä loukkas. Joonaksen minä minä puheista ja toiminnasta tulee narsistinen kuva. Taitava manipuloija. Molemmat naiset ansaitsee parempaa!

Ehkä Vivianna näki Joonaksen läpi ja kirjoitti siksi rivien välissä, että häntä ei kannata valita. 

Vivianna oli mukana vain ja ainoastaan tuomassa hieman draamantynkää muutoin umpitylsälle kaudelle. Ei hän edes yrittänyt saada Joonasta valitsemaan itseään. Hän näytteli roolinsa niin kuin oli ohjeistettu ja siinäpä se. 

Vierailija
4372/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kärsämäen James Bond kaataa naisia samalla tavalla kuin esikuvansa. 

Uskomatonta on, että ei tosiaan ole ottanut mitään opikseen. Omia tyttäriäni varoittaisin tämän tyyppisestä helppoheikistä. 

Vierailija
4373/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vivianna oli mukana vain ja ainoastaan tuomassa hieman draamantynkää muutoin umpitylsälle kaudelle. Ei hän edes yrittänyt saada Joonasta valitsemaan itseään. Hän näytteli roolinsa niin kuin oli ohjeistettu ja siinäpä se. 

Ei kukaan p*ne miestä televisiossa julkisuuden takia.

Vierailija
4374/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Kärsämäen James Bond kaataa naisia samalla tavalla kuin esikuvansa. 

Uskomatonta on, että ei tosiaan ole ottanut mitään opikseen. Omia tyttäriäni varoittaisin tämän tyyppisestä helppoheikistä. 

Miksi? Saahan sitä vähän hauskaa pitää treenatun ja muutenkin ihan mukiinmenevän näköisen äijän kanssa. 

Vierailija
4375/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luovuttiko Vivianna siinä kirjeessä? Ilmeisesti halusi vaan munaa bätseltä, Bätse ainakin vaikutti hyvin ihastuneelta seuraavana aamuna. Vivianna taas ei niinkään.

Ei kai pelkästään sängyssä loppuelämän kumppania valita.

Vierailija
4376/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin p'nee. Siksihän meillä on näitä Temppareita, Bacheloreja ynnä muita formaatteja, jotta pääsee p'nemalla julkisuuteen tarvitsematta kuitenkaan suoranaista p'rnofilmiä tehdä. 

Vierailija
4377/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa näytettiin, että panivat? Niinpä, ei missään. Pikku vinkki: kaikki ei ole totta, mitä televisiossa sanotaan. 

Vierailija
4378/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pelkästään sängyssä loppuelämän kumppania valita.

Ei Vivi mitään loppuelämän kumppania ollut tuolla etsimässäkään. Silmät auki, lapsoset! 

Vierailija
4379/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reunionissa puheeksi tuli, että Vivianna oli vihjannut rivien väliin, ettei häntä kannata valita. Joonas oli myös ymmärtänyt vinkin. 

Jos Vivianna ei edes halunnut tulla valituksi, miksei vihjannut siitä Joonakselle jo ennen finaalikaksikon valitsemista? Nyt vei finaalipaikan sellaiselta naiselta, joka olisi ollut oikeasti kiinnostunut Joonaksesta. 

Veikkaus: koska tuotanto. Ja mitä se olisi auttanut, että joku muu olisi päässyt "jatkoon", kun lopulta vain yksi tulee valituksi.

Vierailija
4380/6871 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on ihan varmasti kutsuttu ohjelmaan aiheuttamaan säpinää. Tuotanto ottanut yhteyttä ja pyytänyt mukaan. Vivianna tarttunut tikaisuuteen, koska saa itselleen näkyvyyttä. Ei ehkä alkuunkaan ole ollut kovin kiinnostunut Joonaksesta. 

Juurikin näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan