Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen Bachelor 2024 official

Vierailija
21.10.2024 |

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Bachelor Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6871)

Vierailija
2281/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna pääsee sitten katseleman Joonaksen ja Viviannen snorklailu-retkeä. Tai ei sillä Joonaksella välilä, mutta Visiannea on mukava katsella.

Joonas on fiksu mies: bombshell otetaan uimaan, on katseltavaa ja samalla voi tsekata, onko enemmästä leikkelystä merkkejä. Hyvin näyttää Vivianne tarkastelun läpäisevän mainosklipeistä päätellen.

Hyvin kyllä läpäisi. Hieno pakkaus, ja hyvä luonne. Rento ja itseesä luottava, ei turhia kainostele puheissaan. 

Meinasi ryhtyä pikku kaveri jöpöttämään, kun saunan päälle iltamyöhällä katselin töllöä.

Jaaha. Viviannalle on myllä myös terveen kovat vaatimuksensa treffikumppaniensa suhteen. Ihan sääliseksiä sieltä lienee turha odotella. Suora lainaus lehtijutusta Slush-tapahtuman aikaan:

XXX:n mielestä Slush tuo hyvän mahdollisuuden tavata uusia ihmisiä myös Suomessa. Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.

En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin.

Tiedän, että on muitakin, jotka ovat tuskailleet saman asian kanssa.

Tietyllä tasolla Eksymä kertoo tarkoittavansa muun muassa riittäviä käytöstapoja.

Vierailija
2282/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan se vähän on. Jos on itse alfa-nainen, suomalaiset miehet tuntuvat pikkuisen reppanoiilta tai ovat sitten uhittelevia mahtailijoita, joissa sitä itsetuntua ja itseluottamusta ei kuitenkaan oikeasti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Helsingissä vierailevien ulkomaalaisten tapaamisessa on se hyvä puoli, että halutessaan voi pitää kunnolla hauskaa pelkäämättä, että mies alkaa kyselemään ja vonkaamaan vielä jäljestä päin.

Vaivaton ja turvallinen ratkaisu menevälle naiselle.

Vierailija
2284/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan järkyttävän kolkkoja noi asuinpaikat naikkosilla ja etenkin Joonaksella. Kyllä on rumaa arkkitehtuuria ja sisustamista.

Vierailija
2285/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huono jakso. Tuli taas Monican luonne esiin . Sanoiko peiliin katsoessa jättäkää mun mies rauhaan ? Mitä tulee suhteesta jos hänen lapsi ei halua lähteä jenkkeihin. 

Vierailija
2286/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huono jakso. Tuli taas Monican luonne esiin . Sanoiko peiliin katsoessa jättäkää mun mies rauhaan ? Mitä tulee suhteesta jos hänen lapsi ei halua lähteä jenkkeihin. 

Itsekin huomasin tämän, että vannotaan kuinka on rakastunut ja sitten "jättäkää mun mies rauhaan" On vielä Kenttämies pulassa, jos tuon ottaa. Ja kun naiset keskusteli mustasukkaisuudesta, niin Monica väitti, että ei ole mustasukkainen.... Oijoi, epäilen ettei bätse luotia väistä, vaan menee muusa edellä

Vierailija
2287/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä jakso.

Joonaksella on kyllä hyvä kroppa ja kun tuuli sotki Elvis-letin, niin oli oikein söpön näköinen eri kampauksessa.

Ei ole Joonaksellakaan tuolla kivaa. Aika vaivautunut on akkojen seurassa. Tulisi nyt äitinsä tai joku kaverinsa käymään ja antamaan arvioita naisista. Tai lesta faijansa.

Vierailija
2288/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa jaksossa kävi ilmi, että Joonas on naistensa parissa "menestyksekkäin" Bachelor vuosikausiin, jos ei ikinä.

Kuusi naista jäljellä ja näistä viidellä on selvästi tunteita Bacheloria kohtaan. Kaikilla sellaisilla. jotka ovat kunnolla päässeet juttelemaan hänen kanssaan. Jopa upea Vivianne hermoili ja laittoi parastaan Joonaksen kanssa pikatreffeille päästyään.

Anni ei ole ihastunut. Sairastelun vuoksi ei ole ollut aikaa olla Joonaksen kanssa ja hän ei ole "altistunut".

Miehen täytyy luonnossa olla karismaattisempi kuin televisiossa.

Annille ei Losissa asuminen ole tehnyt vaikutusta toisin kuin muihin naisiin. Los tai Sydney on niin tavallista

Vierailija
2289/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomasin tämän, että vannotaan kuinka on rakastunut ja sitten "jättäkää mun mies rauhaan" On vielä Kenttämies pulassa, jos tuon ottaa. Ja kun naiset keskusteli mustasukkaisuudesta, niin Monica väitti, että ei ole mustasukkainen.... Oijoi, epäilen ettei bätse luotia väistä, vaan menee muusa edellä

Monican mukanaolo vielä tämäniltaisen telkkarissa tulevan jakson jälkeenkin on selvästi niin tuotannon haluamaa draamaa. Saadaan aikaan keskusteluakin mustasukkaisuudesta. Tuo pätkä keskustelusta äidin kanssa ja Joonaksen oma juttelu kameralle oli niin selvä pudottamisen merkki. Mutta sitten kuitenkin antoi ruusun. 

Vierailija
2290/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mainittiin jotain, että ei ole isänmaallista. No eipä todellakaan. Ohjelma tehdään jossain lomakohteessa. Päähenkilö ilmoittaa, että ei haua asua Suomessa, sikä suomalaisen värinen nainenkaan kelpaa. Silleen??

Vierailija
2291/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vasrmasti jo naitettu, ei kulje äitinsä mukana mihinkään vaan aviomiehensä kera.

Vierailija
2292/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi säännöllisesti isänsä kanssa , niin tuskin isä antaa hänen muuttaa jenkkeihin. Joonas on suudellut nyt kahden tumma tytön kanssa. Vivianista sanoi tuntee seksuaalista tunnetta , mutta ei silti pussaille. Jotenkin Joonaksesta ei ota selvää mikä on ja mitä haluaa. Joka jaksossa sitä jos lapsi ja jos lapsi niin pitää miettiä , mutta silti nuoleskelee äitejä joilla lapsi. Monica on liian omistushaluinen. 

Vierailija
2293/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas haluaa miehen, siihen malliin housun puntit tutisevat. 

Hyvä Joonas rohkeaa eheytymistä ruudun täydeltä  :D

Vierailija
2294/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me Naiset lehden nro 49, jossa kerrotaan näyttelijä Samuli Vauramon ja puolisonsa Brittnie Jonesin avioliitosta, on haastattelussa seuraava kohta :

"Kun Los Angelesiin muuttanut, parhaillaan Bachelor Suomi-sarjassa nähtävä Joonas Kenttämies tuli yöksi nukkumaan Samulin sohvalle,  Britnie tiesi, että hänen oli aika lähteä.

Jaa-ä, minnehän Joonas aikoo naisnsa kutsua.

Tuo tapahtui vuonna 2014. Käy hyvin ilmi haastattelusta; Vauramo ja Jones kertovat siinä mm tutustumisestaan, ja tuo tilanne taisi olla toisten treffien jälkeen. Ovat olleet yhdessä jo yli 10 vuotta. Sori, ohis. 

Vierailija
2295/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vasrmasti jo naitettu, ei kulje äitinsä mukana mihinkään vaan aviomiehensä kera.

Ei haluta kuulla enempää homopedofiileistä. Molempien tummien naisten lapset on poikia

Vierailija
2296/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee noista tummaihoista tytöistä mieleen mean girls... Semmoista tietynlaista passiivis-aggressiivista energiaa molemmissa. Esittävät kilttiä, mutta todellisuudessa katkeria. Monet tummat tytöt Suomessa ovat alitajuisesti kateellisia suomalaisille valkoisille naisille, vaikka kukaan ei sitä myönnä. Sen takia eivät päästä heitä useinkaan lähelle ja hengaavat vaan keskenään. Ovat itse usein rasistisia valkoisia kohtaan, vaikka väittävät, että itse ovat rasismin uhreja. 

Se skisma Fannin ja Bellen välillä johtui (Fannin mukaan) ainakin siitä, että naisten käytössä oli yksi yhteinen puhelin, ja kuulemma se oli aina Bellellä. Muiden oli hankala hoitaa asioitaan, kun yksi piti luuria koko ajan varattuna tai omassa jemmassaan. (Sopii tuohon mean girl -määreeseen. Ainakin on äärettömän itsekästä käytöstä.)

Taisi soittaa koko laajan kamerunilaisen sukunsakin läpi, kun kerrankin homma hoitui "ilmaiseksi"?

Vierailija
2297/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Monica on Joonaksen kanssa naimisissa ;D Eikö Joonas tätä muista?

Vierailija
2298/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa jaksossa kävi ilmi, että Joonas on naistensa parissa "menestyksekkäin" Bachelor vuosikausiin, jos ei ikinä.

Kuusi naista jäljellä ja näistä viidellä on selvästi tunteita Bacheloria kohtaan. Kaikilla sellaisilla. jotka ovat kunnolla päässeet juttelemaan hänen kanssaan. Jopa upea Vivianne hermoili ja laittoi parastaan Joonaksen kanssa pikatreffeille päästyään.

Anni ei ole ihastunut. Sairastelun vuoksi ei ole ollut aikaa olla Joonaksen kanssa ja hän ei ole "altistunut".

Miehen täytyy luonnossa olla karismaattisempi kuin televisiossa.

Taitaa olla tuo Bachelorin menestys kiinni enemmän siitä, että nyt on vain yksi eikä naiset joi jakaa kiinnostustaan kahdelle. Kiöun on tuonne lähtenyt, niin kyllä siinä sitten yrittää selvitä voittajana eli kilpailuasetelma. 

Vierailija
2299/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein, että Monica olisi valmis jättämään lapsensa Suomeen jos hän ei haluaisi muuttaa pois?! Tai vaihtoehtoisesti olisi valmis erottamaan lapsen isästään. Kyllä lapsen ja hänen etunsa pitäisi tulla vanhemmalle aina ensimmäisenä, ja lapsen erottaminen vanhemmastaan (kummasta vain) jos suhde on aktiivinen ja vanhempi ns. normaali, ei  ole lapsen edun mukaista. Järkyttävää!!

Vierailija
2300/6871 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö oikein, että Monica olisi valmis jättämään lapsensa Suomeen jos hän ei haluaisi muuttaa pois?! Tai vaihtoehtoisesti olisi valmis erottamaan lapsen isästään. Kyllä lapsen ja hänen etunsa pitäisi tulla vanhemmalle aina ensimmäisenä, ja lapsen erottaminen vanhemmastaan (kummasta vain) jos suhde on aktiivinen ja vanhempi ns. normaali, ei  ole lapsen edun mukaista. Järkyttävää!!

Monica on myös päätä pahkaa rakastunut ja valmis muuttamaan ympäri maailmaa sellaisen miehen takia, jonka seurassa on viettänyt yhteensä varmaan korkeintaan kymmenen tuntia. Mielipuolista tuo on, mutta vissiin kuuluu konseptiin. Monica valitettavasti ei vaikuta edes siltä, että näyttelisi tv-ohjelman takia vaan on ihan tosissaan - toisin kuin osa muista naisista.