Mikä vaivaa ihmistä joka ei ole tyytyväinen mihinkään?
Menee hermot, koitan laskea sataan mutta silti ketuttaa.
Vien ihmisen ilmaiselle lomalle viiden tähden hotelliin. Aamupalalla valkoiset pöytäliinat ja pöytiin tarjoilu. Hän närkästyy kun ei ole buffettia. Kyllä hyvässä hotellissa pitää buffet olla!
Mennään sitten lomalla elokuviin. Teatterissa on leveät, pehmeät istuimet sekä ruokaa ja juomaa tarjolla. Ainahan tämä leffassakäynti on tälläistä tulee vastaus kun kysyn leffan jälkeen fiiliksiä.
Kun nyt on tultu miljoonakaupunkiin niin olisi varmaan kiva nähdä joku nähtävyys? No mutta jalkoihin sattuu liika käveleminen ja onhan noita nähtävyyksiä nähty ennenkin. Ei kiinnosta.
Tälläistä. Tulee todella kurja fiilis ja mietin että mitä ihmettä hänelle pitäisi taikoa että olisi tyytyväinen. Asuu itse pienessä kylässä ja on koulukseltaan perusduunari, ei ole tottunut mihinkään luksukseen normielämässä. Innoissaan kyllä lomaa odotti tuntuu että teilaa kaiken tekemisen ja kokemisen.
Kommentit (23)
Jotkut hyvin pienissä ympyröissä koko ikänsä eläneet ovat tuollaisia, etteivät osaa suhtautua mihinkään oman kokemuspiirin ulkopuolella olevaan, vaikka vaikuttaisivat suhtautuvan myönteisesti aluksi. Kaikki uusi ja vähän luksustyyppinen tuntuu joko sellaiselta, että se on omaan tasoon nähden liian hienoa tai sitten se herättää epäilyksiä. Pakko tässä on olla jokin koira haudattuna, kun tämä on niin viimeisen päälle! Siitä tuo marina ja virheiden etsiminen, koska ovat varmoja siitä, että joutuvat loppujen lopuksi pettymään. On helpompi vedota kipeisiin jalkoihin ja siihen, ettei jaksa kävellä nähtävyydeltä toiselle.
Joko teillä ei mieltymykset kohtaa tai tyyppi ei osaa olla kiitollinen, on ylimielinen, itsekäs ja jolla on selvästi ollut liian hyvät olot.
Suututtaa ja olisin ihan itse samalla tavalla pettynyt kuin sinä. Jos olisin saanut samanlaisen matkan niin mun olis ehkä ollut vaikea ottaa se vastaan ja rentoutua, koska olisin kiittänyt jatkuvasti ja ollut/jäänyt ihan hirveän isoon kiitollisuuden velkaan. 🙈