Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisilleen tiuskivat ja ilkeilevät vanhuspariskunnat

Vierailija
21.10.2024 |

Milloin tuo ilkeily mahtaa alkaa, vai ovatko ilkeilleet toisilleen aina?

Minua säälittää ja suututtaa kuunnella tuollaisia pariskuntia. Tiedättekö ilmiön?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole kuulleet? Terveyskeskuksessa, kaupassa, kadulla jne? Ap

Vierailija
2/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin nainen kohteli miestään niin törkeästi, että minulle tuli ihan paha olo sen miehen puolesta. Nainen oli ihan puhtaasti ilkeä, ja mies jo hiukan höppänä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parasta viihdettä mitä rahalla saa...

Vierailija
4/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ilmiön. Eivät ole uskaltaneet erota parisuhdehelvetistä. Inhoavat toisiaan mutta eivät osaa elää ilman. Läheisriippuvuutta pahimmillaan.

Vierailija
5/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on lopulta rahaa niin menee terveys ja ukollakaan ei enää seiso. Tuleehan siinä ärrinmurrin olo tädeille.

Vierailija
6/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia valtataistelua, niin käy jokaisessa parisuhteessa, aina ei näy päällepäin sivullisille. 

Vierailija
7/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiö on tuttu kaupan kassoilta. Mietin aina sitä pakkautunutta katkeruuden ja vihan määrää, jota he toisilleen suoltavat. Yleensä jompi kumpi huutaa toiselle. Olisikohan mukavampi käydä kaupassa yksin, jos vain pääsee.

Meinaan itse ainakin käydä itsekseni kaupassa ja lenkeillä ikäihmisenä. Hulluksihan siinä tulee jos koko ajan on yhdessä, vaikka on pakko kiukkuilla toiselle 24/7. Mieluummin omaa aikaa ja omia harrasteita, toisen naama ei kyllästytä niin pahasti.

Vierailija
8/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten on avioero.

Vierailija
9/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun on lopulta rahaa niin menee terveys ja ukollakaan ei enää seiso. Tuleehan siinä ärrinmurrin olo tädeille.

No ei kai kellään voikaan sellaisen kurttuisen muorin seurassa seistä.

Vierailija
10/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia valtataistelua, niin käy jokaisessa parisuhteessa, aina ei näy päällepäin sivullisille. 

Onko käsityksesi parisuhteesta todella se, että toiselle ilkeillään? Ap

Vierailija
11/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kellään voikaan sellaisen kurttuisen muorin seurassa seistä.

No ei ne vanhat miehet saisi jollekin seksipommillekaan mitään enää tehtyä.

Vierailija
12/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sekä mun omat iäkkäät vanhemmat että mun miehen vanhemmat käyttävät 80% keskinäisistä sanoistaan kettuiluun ja ilkeilyyn. Olleet ihan onnellisia pariskuntia ennen, et en tiedä mikä lahoaa vanhetessa... Varsinkin omia on kurja seurata.

Vierailija
13/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olemassa olevat luonteen piirteet korostuvat. Ei jaksa enää olla toiselle ns mieliksi. On oltu jo 60v yhdessä. Näin on myös meillä. 

Vierailija
14/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toisen ja oma vanheneminen ärsyttävät. Että miksi miehestä on tullut käppänä ja vaimosta mummeli. Tiuskiminen voi olla toisaalta merkki vahvasta suhteesta; siitä on tullut vaan tapa. Ei se välttämättä merkitse vihanpitoa, vaikka ulkopuoliselle voi näyttää siltä.

Vierailija
15/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuttu ilmiö on. Hirveää seurata sivusta. Omista vanhemmistani huomasin että tuo tapa hiipi vähitellen heidän suhteeseensa ja jäi päälle. Sitten kun toiselle tuli dementia siitä tuli ihan hirveää. Tuntui että katosi se vähäkin empatia toista kohtaan. Yritän itse pitää huolta ettei siirtyisi omaan parisuhteeseen. Joten emme ilkeile, emmekä kettuilee toisillemme lainkaan. Joskus meillä on kyllä ihan tahatonta tilannekomiikkaa, mutta osaamme nauraa itsellemme ja emme ota sitä ilkeilynä.

Vierailija
16/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös myyjä, joka tunnistaa ilmiön. Ja usein juurikin niin päin, että se vanha vaimo puhuu erittäin rumasti ja ilkeästi vanhalle miehelleen. 

Vierailija
17/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mun vanhemmat, mutta enimmäkseen äiti ilkeilee isälle. Kun käyn siellä, melkein joka kerta tulee itselläkin hermot kireälle.

Vierailija
18/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on tuollaisia, olleet sellaisia jo ties kuinka monta vuotta, muistan että olivat samanlaisia jo silloin kun olin lapsi.

Vierailija
19/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kotioloissa, muttei niin yleistä julkisilla paikoilla. Tätä se elinikäinen suomalainen avioliitto on.

Vierailija
20/48 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten olemassa olevat luonteen piirteet korostuvat. Ei jaksa enää olla toiselle ns mieliksi. On oltu jo 60v yhdessä. Näin on myös meillä. 

Niin, no siis jos olet ollut kusipää koko elämäsi, niin kai se sitten korostuu. Me normaalit ihmiset emme ole kusipäitä nuorina emmekä vanhoina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme