Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi kristinuskon ja joogan yhdistämisen sopivaa?

Vierailija
21.10.2024 |

Tuli vastaan videopätkä naispapista vetämässä jonkinlaista kristillistä joogaa. Erikoista.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin jooga kehittyi vahvistamaan ja verryttämään kehoa, jotta munkki jaksoi paremmin pysyä meditointiasennossa.

Vierailija
22/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaliikkeet ok (kuka niitä voisi omia), mutta jooga sinällään on uskonnonharjoittamista. Eli itse uskovaisena olen tarkkana mihin menen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vievät riivaajille ruokauhreja. Thaimaassa kun on kylissä poppamiehet erikseen. Sitten munkit ja gurut jotka vartioi manalaa. Lepytellään riivaajia ettei ne suutu. ( Astantajoga kundalin guru YouTube / YouTube tantra sex ) . 

Vierailija
24/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella voi helposti avata pahuuden portit, jos on kristitty.

Vierailija
25/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogaliikkeet ok (kuka niitä voisi omia), mutta jooga sinällään on uskonnonharjoittamista. Eli itse uskovaisena olen tarkkana mihin menen. 

Joogaliikkeet ovat kuitenkin alunperin erilaisia tervehdyksiä/kunnianosoituksia intialaisille jumalille.

Vierailija
26/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pilates ei käy?

Vierailija
27/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty ei uhraa ruokia eikä lepyttele demoneja vaan käskee ne pois. Tai edes puhu niille. Pelastus on tehty ristillä pojassa joten sun oman ruumiin sisältä et sitä löydä. Pitää katsoa Jeesukseen. Joka pelastaa. Sielun. 

Vierailija
28/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta kai, koska silloin se on liikuntaa plus kristillistä hiljentymistä 

Vierailija
29/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga on saakelinpalvontaa jossa otetaan yhteyttä epäjumaliin. 

Vierailija
30/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Mitä logiikkaa tässä on että pilatesta voisi harrastaa mutta joogaa ei?  

Vierailija
31/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksit on omissa harhoissa myös sotkeneet maalliset ruuat herran ehtoollisen mutta se on heidän rienauksensa. Muissa lahkoissa on omansa missä menty harhaan. Ordoksien keltaiset kynttilät taitaa olla hindukaupasta. 

Vierailija
32/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella voi helposti avata pahuuden portit, jos on kristitty.

Ihan jo pelkkä nautittavan tuntuinen  liikuntakin voi olla vaarallista uskolle. Liikuntabei mielellään saisi lisätä mielihyvää, silloin on kutsuttu pahoja henkiä jo Rukoilla pitää sen jälkeen

Vierailija
33/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää joogaa pelkkänä venyttelynä on aika kuutamolla joogan juurista.

Vähän sama kuin kumartelisi mekkaan päin ja pitäisi sitä vain selkäharjoituksina.

Se mitä ne tekee kuntosaleilla on ihan täysin irrallaan hinduismistä. Turha tulla sössöttämään että se olisi jonkun uskonnon harjoittamista.

Vierailija
34/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se logiikan puute koskaan ennenkään ole haitannut hihhulihörhöjen menoja.

Vierailija
35/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kiihkokristityt on pihalla. Kaikesta.

Vierailija
36/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joogannut noin 30 vuotta, en ole huomannut muuta kuin notkeutta lihaksissa ja nivelissä. Höpöpuheita nämä  henkimaailmanasiat. Ja kuulun kirkkoon.

Sehän riippuu tosi paljon vetäjästäkin. Itse kävin kerran oikealla joogastudiolla, ja siellä kyllä oli buddhan kuva "alttarina".

Vierailija
38/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogaliikkeet ovat kuitenkin alunperin erilaisia tervehdyksiä/kunnianosoituksia intialaisille jumalille.

Kunnioittaako vauva/taaperokin nimenomaan intialaisia jumalia kurkotellessaan varpaita happy baby- liikkeessä? 

Vierailija
39/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilateksen kehitti saksalainen PT ilman mitään uskonnollisia tai edes henkisiä aspekteja nimenomaan kehon treenaamiseen. Joogan juuret ovat Intian uskonnoissa.

Vierailija
40/96 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää joogaa pelkkänä venyttelynä on aika kuutamolla joogan juurista.

Vähän sama kuin kumartelisi mekkaan päin ja pitäisi sitä vain selkäharjoituksina.

Se mitä ne tekee kuntosaleilla on ihan täysin irrallaan hinduismistä. Turha tulla sössöttämään että se olisi jonkun uskonnon harjoittamista.

Ei se ole täysin irrallaan kun siinä tehdään niitä liikkeitä millä hindut (ja myös moni muu intialainen uskonto) palvoo jumaliaan. Se ei ole sattumaa että joku Kali seisoo samanlaisessa asennossa kuin joogaaja välillä.

Tämä ei muutu siitä mihinkään vaikka se joogaaja ei henkilökohtaisesti koe harjoitusta kuin fyysisenä treeninä. Samallalailla voisit kumarrella päin mekkaa ja pitää sitä vain selkäharjoituksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan